Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verdriet Ja Jij ......

Uitgeblust
26-09-2002, 21:16

Een zoektocht naar jezelf Een zoektocht door dit leven Ben je echt wel de moeite waard? Heb je iets weg te geven? Kun je iets betekenen voor je medemens? Of heb je daar de kracht niet voor En lijd je zelf intens? Een minderwaardigheidsgevoel Gekrenkt of lamgeslagen? Ziekte, pijn of ander leed Je hebt het maar te dragen! Je vindt jezelf niet goed genoeg Niet waardig of niet wijs Dan wordt het tijd om op te staan Ga op ontdekkingsreis! Ontdek dat jij jezelf mag zijn Met fouten en gebreken Vergelijk je niet met wie dan ook Je bent uniek gebleken! Want God heeft jou geschapen Geschapen naar Zijn beeld Je kreeg van Hem talenten En gaven toebedeeld Heb moed om er iets mee te doen Deel uit en je zult merken Hoe waardevol een mens kan zijn Een ander kan versterken! Een luisterend oor, een schouderklop 't Zijn kleine zonnestralen Waaruit Gods grote liefde blijkt Op mensen neer te dalen! Hij geeft je kracht om door te gaan Te werken op deez' aard Voor Hem en mij ben jij bijzonder Voor Hem en mij ben jij "goudwaard"! :Iluvu:

riftiger
26-09-2002, 21:24
Jij kunt echt goed dichten, meisie!! Een vraagje, dicht jij over dingen die je zelf mee maakt of gewoon over iets dat bij je opkomt?? Bye Riftiger

Uitgeblust
26-09-2002, 21:52
Origineel gepost door riftiger Jij kunt echt goed dichten, meisie!! Een vraagje, dicht jij over dingen die je zelf mee maakt of gewoon over iets dat bij je opkomt?? Bye Riftiger Salaam Gedichtjes schrijven is al jaren een hobby maar vooral een passie. Als mensen om me heen dingen vertellen ga ik daar over schrijven. Ook verliefd zijn helpt natuurlijk. Laat ik je dit zeggen, IK BEN HEEEEEEEEL GELUKKIG, heb het liefste persoon in mijn hartje zitten, Inscha Allah zullen we trouwen, aan ons ligt het niet. Al zijn we apart zijn we dicht bij elkaar, dag en nacht. Ook kijk ik naar de tv soms dan, hahaha ook daar schrijf ik over, laat je fantasie maar gaan welke gedichten zijn mijn leven en welke zijn van een ander :D Maar dank je voor het compliment, lief van je.

soumaya1
28-09-2002, 21:14
ja prachtig, je kan goed dichten zoals die ene mooie gedicht die je schreef voor mij van m n kindje echt heel erg mooi. met een paar zinnen kan jij heel veel uitleggen en nog maals bedankt

yasmine
03-10-2002, 21:32

mooi ik vind het echt prachtig heb er geen woorden voor je kan goed dichten ga zo door ;)

Uitgeblust
03-10-2002, 21:45
Origineel gepost door yasmine mooi ik vind het echt prachtig heb er geen woorden voor je kan goed dichten ga zo door ;) Jij schrijft ook mooi Yasmine, ik hoop nog veel van je te lezen XxXx

EmiR_Soltan
03-10-2002, 21:57
Ik? Bedoel je mij Richt je op mij Contreer je op mijn hart Kwets me niet Mijn hart is net een narcis Wees een bij Maar geen vis Ik ben de zoektocht Ik ben de lust en jij de hartstocht Ik ben de weg en de landkaart Jij bent jij Jij bent een bij Ik ben close Ik ben jouw roos Schenk me aandacht op de manier hoe je lacht

riftiger
11-10-2002, 16:44
zeg uitgeblust, Graag gedaan en als ik je b.v. vraag om een gedicht te schrijven over iets dan kun je daar iets van maken??? Liefs Riftiger

Uitgeblust
11-10-2002, 17:18
Origineel gepost door riftiger zeg uitgeblust, Graag gedaan en als ik je b.v. vraag om een gedicht te schrijven over iets dan kun je daar iets van maken??? Liefs Riftiger Inscha Allah Riftiger :D geef maar een paar woorden en waar het over moet gaan :rolleyes:

True_angel
11-10-2002, 18:52
echt mooi uitgeblust je kan er echt wat van.... liefs rizlane

EmiR_Soltan
11-10-2002, 19:11
Mijn Complimenten Groet EmiR

Uitgeblust
11-10-2002, 19:58
Dank jullie wel voor de woorden Zelf reageer ik niet altijd Nu ben ik in de gelegenheid Betoon jullie mijn grote spijt Geloof me ik lees jullie allemaal Soms een traan of schiet in de lach Woorden laat ik niet altijd achter Gedraag me, zoals het eigenlijk niet mag Hoop nu weer wat goed te maken Jullie stuk voor stuk, dit gedichtje zien. niemand is goed of is er één beter Al Hamdoelillah ... HIJ verdient de TIEN Ik word altijd weer stil van jullie complimenten Besef dan dat ik zelf te weinig neerzet om ook mijn gevoel jegens jullie te vertellen. Wie het ook is, iedereen schrijft hier GEWELDIG Misschien moeten we samen maar eens een boekje uitgeven :D

riftiger
17-10-2002, 17:06
uitgeblustje, kun je ook gedichtjes maken over geboorte iets op een geboortenkaart??