Bekijk originele versie : dood gaan van de liefde!
donoflove
07-01-2004, 22:33
WAT KAN IK DOENNNNNNN???
ik weet dat ik niet de eerste en zeker niet de laatste ben,maar mensen dit is zooooo pijnlijk!
ik heb al een keer hier een bericht gezet onder de naam,liefdesverdreit, en ik heb veel advies gekregen,maar ik ga langzaam dood lijkt het wel!
min liefie heeft me verlaten, en ze noemt wel tientallen redenen!
ze wilt nooit een huwelijk omdat ze mannen haat,haar ouders zitten namelijk in een scheiding en ze zegt dat het haar voor altijd zal beinvloeden!
maar alles speelt ook een rol enzo,maar toch het pijnlijkste is dat ze niet meer van me houdt,ze vindt me nog wel bijzonder maar niet genoeg om mee te willen,
en je weet maar nooittoch maar zij weet het heel zeker dat ze mij ook later niet wilt! omdat ik niet haar type ben ofzo,door allemaal ruzies, ik moet toch een kans krijgen??? waarom zegt ze gelijk dat we op teveel dingen niet klikken???
we zaten in een fase va nirritatie ,daarom ging het slecht!
het is heel raar omdat ze echt van me hield,ze kon niet zonder mij mensen!!!
ze had me nodig,ze begon over trouwen te praten,ze wilde altijd over ons toekomst praten! en nu zegt ze van, dat ze in die relatie niet zich zelf was!!!! weetje hoeveel pijn het doet om zoiets te horen!!!!
ik weet het niet,ik heb me verdiept in de islam en ik vertrouw op Allah maar ik sterf met de dag! ik he bteveel pijn!!!
somebody help me please!
zo erg vindt het kei pijnlijk voor u inchallah komt het goed
en inderdaad liefde kan je dood betekenen en het verdriet kan je tekenen voor de rest van je leven!
misSanae
07-01-2004, 23:00
Vind het erg voor je dat je verdriet hebt en misschien denk je dat je er nu nooit overheen komt, maar dat gebeurt inshallah nog wel. Als liefde de dood kon betekenen, waren er al heel veel slachtoffers gevallen. Je moet proberen verder te gaan met je leven en inshallah met de hulp van Allah(swt) kom je er overheen en zal het vanzelf beter gaan. Wens je veel sterkte....
ladymarueca
08-01-2004, 00:21
aaah wallah kvind het echt erg voor jullie!!
maar probeer inderdaad sbar te hebben en allah ie 3awen inshallah!!
xxxx Lm
donoflove
08-01-2004, 00:35
beste broeders en zusters, ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun! ik huil hier elke seconde, we waren zo serieus, onze moeders kennen elkaar, zij is een bent-de-nass, ik doe el hamdulillah niets slecht,ik studeer, me moeder was gek op haar, zij kon niet wachten tot ze samen met haar toekomstige schoonmoeder(mijn moeder) samen eten kon maken voor mij en me vader!
niets kan mij nog laten lachen, het was zo perfect en toen opeens: BAM!
ik weet niet waarom het moest gebeuren verdomme! we pasten zo geod bij elkaar, ik zal hier altijd pijn van hebben! zelfs als ik ooit gelukkig getrouwd ben met iemand anders zal het ergens in me hart pijn doen!
en beste mensen,ik weet dat als je echt va niemand houdt dat je moet blijven proberen,maar ik heb van alles geprobeerd, veel gepraat,maar niks doet haar ook maar alleen nog een keer na te denken! het is alsof het niet mijn liefie is! alsof het de vrouw is die mij 6 maanden elke dag lief heeft gehad!
dit is toch niet te accpeteren mensen, waarom zie ik klootzakken die hun vriendinnen flashen wel de meisjes hebben die ze willen? en ik die tegen playen is maar echte liefde gaf aan mijn droomvrouw wordt gedumpt! terwijl zij een geod meisje is ,ze nam alleen maar omdat ze zichzelf kon zien trouwen met mij! ik be nhaar eerste vriend!
ik snap er niks van,ze hield van me,maar dan ook echt houden van!!!
dit kan toch niet,maar tegelijkertijd maak ik mee dat het wel kan! zomaar geen liefde meer voor mij!
ze gunt me geen kans om te bewijzen dat we wel bij elkaar passen, veel dingen klikken we niet vindt ze door een moeilijke periode van ruzies om kleine dingen! ik geef haar gelijk,maar ze moet me een kans geven! ik ben de man voor haar,dat heeft ze altijd beseft ,maar niet meer!
sorry mensen va neen lange verhaal,ik stop,ik kan niet meer tegen zoveel tranen!!! mijn toetsenbord is zowat helemaal nat!!
i kwil iedereen bedanken voor jullie steun!
er is niks meer te redden,want ik probeer al een maand haar terug te krijgen! het is mijn lot om een leven zonder mijn liefie te leven!!!
Mouna1986
08-01-2004, 00:43
zo wreed allemaal ik heb nooit gedacht dat jongens/mannen ook zo`n pijn kunnen hebben voor een meisje. Ik dacht dat jongens daar nooit echt mee zitten maar op zulke momenten denk je het was te mooi om waar te zijn ,want stel dat die gevoelens (zo ongelovelijk sterk) die je voor haar hebt echt precies wederzijds zou zijn. Dan zou het paradijselijk zijn. En je moet niet vergeten dat we op aarde leven en niet in het paradijs.
Het klinkt raar maar zo begin ik het te zien
Mouna1986
08-01-2004, 00:47
he donoflove hoelang ken je dat meisje al
donoflove
08-01-2004, 10:15
ik blijf ook hoop hebben,maar eigenlijk is mijn hoop nergens op gebaseerd jamal!
want ze vindt opeens niet de type om mee te trouwen! ze is heel koppig opeens,als ze maar nog effe geduld had,nog effe sbar dan kan het geod komen,maar zij ziet het niet zitten!!!
en het is al een maand uit,en ze denkt er nog steeds precies hetzelfde over,dus mijn leven is gewoon verpest!
ze zei zelf kwamen we elkaar maar nooit tegen,omdat ze het erg vindt voor mij hoe kapot ik ben!!!
en onze gevoelens waren wederzijds,datwas nou het mooie ervan!!!!
we waren de perfect match,dit waren letterlijk haar woorden altijd, we waren 1 en zonder elkaar zijn we wederhelften!!!
ik snap het niet!
mounya, ik ken haar 2 en halve jaar! in die 2 jaar waren we hele geode vrienden en werden steeds closer tot het tot een prachtige relatie kwam!
als jullie eens wisten wat voor mooie relatie we hadden! het zo mooi net zoals het nu zo erg is!
ik weet niet meer wat ik moet zeggen mensen, ik hoef echt niet meer te leven zo, tuurlijk weet ik dat er veel is om voor te leven, mijn school ,me ouders blij maken enzo,maar
waarom is mij dat geluk niet gegund????
ze is mijn schatje! en ik de hare voor 6maanden!!!!!
hanane17
08-01-2004, 10:31
Origineel gepost door donoflove
ik blijf ook hoop hebben,maar eigenlijk is mijn hoop nergens op gebaseerd jamal!
want ze vindt opeens niet de type om mee te trouwen! ze is heel koppig opeens,als ze maar nog effe geduld had,nog effe sbar dan kan het geod komen,maar zij ziet het niet zitten!!!
en het is al een maand uit,en ze denkt er nog steeds precies hetzelfde over,dus mijn leven is gewoon verpest!
ze zei zelf kwamen we elkaar maar nooit tegen,omdat ze het erg vindt voor mij hoe kapot ik ben!!!
en onze gevoelens waren wederzijds,datwas nou het mooie ervan!!!!
we waren de perfect match,dit waren letterlijk haar woorden altijd, we waren 1 en zonder elkaar zijn we wederhelften!!!
ik snap het niet!
mounya, ik ken haar 2 en halve jaar! in die 2 jaar waren we hele geode vrienden en werden steeds closer tot het tot een prachtige relatie kwam!
als jullie eens wisten wat voor mooie relatie we hadden! het zo mooi net zoals het nu zo erg is!
ik weet niet meer wat ik moet zeggen mensen, ik hoef echt niet meer te leven zo, tuurlijk weet ik dat er veel is om voor te leven, mijn school ,me ouders blij maken enzo,maar
waarom is mij dat geluk niet gegund????
ze is mijn schatje! en ik de hare voor 6maanden!!!!!
weeet je wat ik denk dat ze denkt dat alle mannen net als haar vader is en dat dat ook zal gaan gebeuren als ze gaat trouwen en het einge is tog dat je haar moet loslaten en dat is volgens mij het ergste wat je moet doen
Fantastic
08-01-2004, 10:33
ach man get over it... youre a man ACT like one!
HalveWaarheid
08-01-2004, 12:03
Sukkels!
Origineel gepost door HalveWaarheid
Sukkels!
als jij een halvewaarheid bent dan ben jij de sukkel hier
WAT KAN IK DOENNNNNNN???
ik weet dat ik niet de eerste en zeker niet de laatste ben,maar mensen dit is zooooo pijnlijk!
ik heb al een keer hier een bericht gezet onder de naam,liefdesverdreit, en ik heb veel advies gekregen,maar ik ga langzaam dood lijkt het wel!
ze wilt nooit een huwelijk omdat ze mannen haat,haar ouders zitten namelijk in een scheiding en ze zegt dat het haar voor altijd zal beinvloeden!
maar alles speelt ook een rol enzo,maar toch het pijnlijkste is dat ze niet meer van me houdt,ze vindt me nog wel bijzonder maar niet genoeg om mee te willen,
en je weet maar nooittoch maar zij weet het heel zeker dat ze mij ook later niet wilt! omdat ik niet haar type ben ofzo,door allemaal ruzies, ik moet toch een kans krijgen??? waarom zegt ze gelijk dat we op teveel dingen niet klikken???
ze had me nodig,ze begon over trouwen te praten,ze wilde altijd over ons toekomst praten! en nu zegt ze van, dat ze in die relatie niet zich zelf was!!!! weetje hoeveel pijn het doet om zoiets te horen!!!!
ik weet het niet,ik heb me verdiept in de islam en ik vertrouw op Allah maar ik sterf met de dag! ik he bteveel pijn!!!
somebody help me please!
Houdt het vol, ensallah komt het goed,
en ik denk als ze echt echt van je houdt dan gaat ze voor je en geeft je een kans, en als ze dat niet doet dan houdt ze niet voldoende van je,
en kan je beter ook met zo'n een iemand niet door verder, trouwen is met elkaar blijven in slechte tijden en goede tijden en samen 1 zijn en als ze nu al denkt van : het klinkt niet na ja dan weet je het al,
vergeet niet Allah zegt (3asa an toehiboe schayaan fahuwa schar lakoem),soerat albakara
ik wil niet negatief zijn maar...
ik had ook een relatie met mijn man voordat we samen gingen trouwen het is een onbeschrijvelijke liefde, we hadden ook van die kleine ruzietje maar dat is normaal toch?
maar we wisten maar 1 ding niets en niets kan ons scheiden.....
ensalla ja rabi komt het goed,
beslama
WAT KAN IK DOENNNNNNN???
somebody help me please!
kut liefde vind het erg voor je leef met je mee
miss_ainzohra
08-01-2004, 15:15
If u love some1, u fight for him meid! (Bericht #)
Lieve meid,
Ik weet heel goed wat jij bedoelt en wat jij nu doormaakt. Geloof me niemand zal begrijpen hoe jij je voelt. Erzullen veel mensen zijn die jou kunnen zeggen:"ewa safi...laat die eikel vallen, hij verdiend je niet..en hou je eer hoog, ga verder met je leven..bla bla bla bla bla...!!!", maar er is niemand die weet wat tussen jullie twee is gebeurd en wat voor gevoel jullie elkaar hebben gegeven, neimand zal weten wat voor lieve woorden hij je vertlede en hoe intiem jullie zijn geweest.
Het is heel pijnlijk om te twijfelen aan de liefde van iemand. Vooral als je al 3 jaar een relatie hebt en al eerder een breuk hebt gehad!...Je hebt het gevoel dat je dom bent en dat je gebruikt wordt, maar je weet ook zeker dat dat niet zo is!
Geloof me er is niks ergers dan een relatie die jouw gevoel voor eigen waarde beschadigd, een relatie die jou alleen maar twijfels geeft.
Meid, ik kan je een ding zeggen:"Geloof in jezelf en in jouw gevoelens voor hem, bel hem op, vraag hem heel duidelijk of het afgelopen is of niet!!...wees streng en terk in je schoenen, en hiermee bedoel ik niet dat je afstandelijk en kil moet gaan doen, maar wees jezelf en zeg dat je hem mist en dat je duidelijkheid wilt!..mocht hij het echt uitgemaakt te hebben, dan kan ik je veel sterkte wensen, en nog 1 ding z eggen:"Hij is diegene die verliest en je hebt je best gedaan....En je hebt hem al eerder vergeven, maar dit keet moet jij niet meer terug!!...zonde van je ernergie en tijd!
Voor de mensen die zeggen dat relatie haram is en dat liefde verboden is wil ik 1 ding zeggen:"Niet elke meid is so lucky om meteen de ware te vinden en op halah way te trouwen...wie van ons wilt dat niet, maar als het er niet van komt, dan ga je toch naar die ware zoeken en naar liefde zoeken..""
Meid, geloof in Allah en in jezelf, leer van je fouten, en probeer daruit energie uit te halen, en "what doesnt kill u, makes u stronger"
Wees capitein van je eigen schip, en volg je hart, want dan weet je dat je gelukkig wordt!
Zolang je maar je benen bij elkaar houdt, geniet van de liefde die je van een man kan krijgen, want ooit komt wel el maktoub en ga je trouwen en alles, maar je zou mooie herinneringen kunnen over houden!
When u really like/love someone,,u fight for him!
Sterkte en veel geluk meid!
Bye]
ik heb dit net van een meid als advies gekregen en nu geef ik het aan jou door maar je moet de hij in een zij veranderen en net andersom
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.