Bekijk originele versie : Masrii: Help Me Please!!
al_hamka
07-01-2004, 21:51
Heeey Masri,
Ik weet dat jij een expert bent op gebied van arabische muziek dus vandaar dat ik jou deze vraag stel ---->
Weet jij waar ik het liedje van Iwan - "Oul Inchallah" kan vinden? Ik kan hem namelijk niet op Kazaa vinden :(
Can u help me?
** Sou **
rai____lyrics
08-01-2004, 15:39
Origineel gepost door al_hamka
Heeey Masri,
Ik weet dat jij een expert bent op gebied van arabische muziek dus vandaar dat ik jou deze vraag stel ---->
Weet jij waar ik het liedje van Iwan - "Oul Inchallah" kan vinden? Ik kan hem namelijk niet op Kazaa vinden :(
Can u help me?
** Sou **
alvast een adres waar je oul inshallah van iwan kan beluisteren :)
http://www.melodyhits.tv/docs/artist_song.asp?aid=860&type=audio
en succes verder :zwaai:
al_hamka
08-01-2004, 21:31
Thank u Thank uuuuuuuu ik ga effe checken of het lukt :D
** Sou **
al_hamka
08-01-2004, 21:39
Oke thanxxxxxxxxxxx :D ik heb ook meteen Samo Zaen gevonden met Karaby Leya... :goedzo: Thanxxx
al_hamka
08-01-2004, 22:39
Moushkila hadi... ik heb Samo Zaen gevonden en gedownload en nu wil ik andere songs downloaden en nu lukt het niet meer :confused:
Nu opent hij de rest in een tijdelijk map dus ik kan ze alleen afspelen en niet opslaan! Weet iemand hoe dit kan of hoe ik dit kan oplossen? Ik krijg die pop-up niet meer om te kiezen waar ik de song op kan slaan... hoe kan ik die krijgen :confused:
** Sou **
Beni_Bouyachie17
09-01-2004, 14:05
Ejj asahbii tnx voor die site, hij is top man ...
Maar ejj een vraag he , hoe kan die nummers op bijv arabsounds als mp 3 opslaan??? want het zijn ram files ik kan ze niet branden openen niets alleen be luisteren...
Weet jij hoe dat zit ???
shoekran
al_hamka
09-01-2004, 21:47
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Masriiii
Shoukran bazzaf bazzaf bazzaf :hoera: het is gelukt
:hoera:
U made my day :D
** Sou **
al_hamka
10-01-2004, 19:54
Jah, ik ben er ook al achtergekomen dat het niet gaat lukken met dat branden van de cd's.... jammer :(
Beni_Bouyachie17
12-01-2004, 19:56
Origineel gepost door Masri
je zou ze kunnen omzetten tot mp3 maar de kwaliteit van RAM files is niet echt super dus mooi wordt het sowiezo niet echt. op arabsounds staan geen mp3 files ivm met copyrights en de enorme ruimte die het inneemt op de server. zo zit dat dus! ;)
Ja oke dat begreep ik al , maar de vraag is nu dus hoe ik die ramfiles kan omzetten naar mp3 , heb ondertussen gehoord dat ik dat kan doen met winrar , maar heb geen flauwidee hoe :confused:
Weet jij hoe dat moet ??
Shoekran..
Beni_Bouyachie17
12-01-2004, 21:35
OKe tanx alvast...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.