Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : I want to work!

No-nickname
14-06-2008, 18:17

Help...crisis! Ik heb geen baantje en wil graag werken (en uiteraard blijven studeren). Maar wordt zo depressief van het solliciteren en de afwijzingen die erop volgen. Heeft iemand een baantje voor me of weet iemand waar ik kans heb op een baantje in de randstad? Ow ja: - wil niet schoonmaken - wil geen call-centerbaantje wil WEL: - een baan waar ik zo snel mogelijk veel geld verdien (hahaha, wie wil dat niet) - fatsoenlijk baantje hmmm.... I AM DESPRE....uhmmm hoe schrijf je ook al weer depressief in het engels? Anyway, alvast bedankt voor je hulp. xxx

WilD_Magreb
17-06-2008, 00:23
I am ''desperate'' for help on how to get a job niet negatief opvatten he ..

No-nickname
18-06-2008, 15:59
tnx, maar kwam er al weer achter bij het bekijken van dvd van desperate housewives. Beetje dom maar het kwam toen niet verder dan mn puntje van mn tong =) Negatief opvatten? Nee joh, waarom zou ik.

cute_mokro
18-06-2008, 16:39
Horeca.

No-nickname
18-06-2008, 21:38

Horeca...uhmmm - Heb het inderdaad gedaan. Lekker zwart uitbetaald gekregen maar op een gegeven moment moest ik ook bier gaan tappen. En op dat moment ben ik ook begonnen met hoofddoek dragen dus heb het toen maar opgegeven omdat het tegenstrijdig is met het geloof. Whahhahahaha, zie je het al voor je? Een moslima die bier serveert....ighh. - En ben afgelopen week benaderd door iemand van een cateringsbedrijf, maar ook dat viel zwaar tegen. Was het niet echt eens met de kledingvoorschriften... Nu ik het zo teruglees... Ben ik echt zo veeleisend? Pffff!