Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Als ogen je niet kunnen zien...

Hooda
26-09-2002, 20:40

Ik kan je dromen in de nacht waarin de maan uit de hemel valt, er geen licht meer lijkt te stralen Ik kan je zien in mijn gedachte, mijn ogen kunnen je volgen waar ik ook sta wat ik ook doe Ik kan je horen zodra ik daar behoefte aan heb en mijn oren nergens anders meer naar willen luisteren Maar ik kan niet mijn tranen drogen omdat mijn gemis niet verdwijnt zolang ik niet bij je ben..

Uitgeblust
26-09-2002, 20:55
Een knuffel is zo fijn een knuffel voelt zo goed een knuffel omdat het mag en niet omdat het moet Een knuffel geeft je warmte van twee armen om je heen even met z'n tweetjes even niet alleen Een knuffel kost helemaal niets ja, een minuutje van je tijd maar het geeft zoveel kracht om weer door te gaan in de strijd! :Iluvu: HOODA MOOIE GEDICHTEN MEID :goedzo:

Hooda
26-09-2002, 21:11
Dank je wel schatje en maar je blijft de beste! liefs hooda,

Uitgeblust
26-09-2002, 21:21
Origineel gepost door Hooda Dank je wel schatje en maar je blijft de beste! liefs hooda, Gek hé ik heb juist op jou gestemt. Ieder zijn manier van schrijven Hooda, op jou vlak ben jij de absolute top, mijn diepste bewondering.

Harlem69
27-09-2002, 09:06

Twee toppers van dames, spelen met woorden een spel en goed doen ze dat zeker, bijna iedereen kent ze hier wel een pluim, verdienen jullie dan ook zeker en vast en die geef ik dan hierbij, sober en gepast ga zo door, en laat ons nog veel, van jullie gedichten genieten verbazingwekkend, hoe jullie letters in gedichten gieten... bedankt voor het moois, wat jullie delen met ons allemaal als het op liefde aankomt... spreken jullie ieders taal... XXXX Liefs Alexei :Iluvu: :verliefd: :zwaai:

Hooda
27-09-2002, 17:00
Plots vind ik geen letters meer Geen woorden voor zinnen Het papier blijft leeg Geen gevoelens meer Inspiratie uitgedroogd Betekenis blijft blank Gedicht zonder woorden Geen hart dat schrijven kan Het hoofd dat niet weet Wat het schrijven moet Hoopgevende woorden, geven me veel moed, jouw gedichten te lezen, doet me echt goed. Ik bewonder je kracht, je doorzettingsvermogen en sterkte Je woorden hebben me geraakt Ik bedank je voor je lieve woorden namens mij en uitgeblust.. liefs fatima,

Uitgeblust
27-09-2002, 17:52
Als jij met woorden leeg bent Schrijf dan maar met je hart Krijg kippevel van jou zinnen Die zo gevuld zijn, zo vol smart Bewonder jou lieve Hooda Al weet je niet te beginnen Krijg je het toch voor elkaar En plaats je hier weer zinnen Een bewijs van grote klasse Mijn gevoel is dus terecht Verdien jij weer een mooi pluim En dat meen ik WEL echt Harlem bedankt schat, jij ook Hooda :Iluvu:

Hooda
27-09-2002, 18:15
Voor uitgeblust... fantastisch te lezen de groei in haar woorden, lees over de tergende angsten, waartegen zij heel vaak vecht. een verleden vol verhalen, over intense pijnen en onrecht. je kan zo goed voelen, het verdriet in haar hart. Zo een jong iemand, En de muur al zo vreselijk hard. en toch lees ik veel hoop, in vele van je latere gedichten. die je dan ook eerlijkgewijs, aan een ander doet richten. lees het begrip, wat jullie zo kunnen delen. echt elkaar door begrijpen, kunnen er niet velen. ik hoop nog vele van je gedichten te lezen, fantastische samenhang je woorden spel. Klasse.

Uitgeblust
27-09-2002, 18:39
Heel erg knap, je hebt me door Hier heb ik geen woorden voor Jij leest verder dan mening één Die zet dus ik WEL, op het verkeerde been. Wie Uitgeblust zal wezen Is voor iedereen een vraag Voor wie het dan wel weten Ben ik heel soms een plaag Ik schrik wel van jou woorden Je bent de eerste die het ziet En met alle dingen die jij schrijf Klopt het aardig ... hoop, maar veel verdriet Dank je voor je lieve troost Ik geef het leven heus niet op De dingen die in mijn lichaam zitten ...... en Allah ... meer dat de absolute top! Je bent bijzonder Hooda, misschien dat dat me aan je opviel, waarom ik je bewonder