Bekijk originele versie : Hoezo geen VRIENDJES nemen!!!!...dat is toch...
Ik erger mij aan meiden die zeggen dat het hebben van een vriend niet kan en niet mag. Dat schijnheilige gedoe!!!!
het gaat erom dat je als moslima zijnde je verantwoordelijkheid kunt dragen. Hopelijk heb je van thuis uit een dosis zelfrespect, zelfredzaamheid en vernatwoordelijkheidsgevoel mee gekregen om het ook daadwereklijk aan te kunnen!!!
Begrijp me niet verkeerd ik heb het hier niet over je benen wijd uitsrekken voor iedere vent die voorbij loopt!!!
waar ik het over heb is dat je samen wat gaat drinken, eten, een filmpje pakt, elkaar zo nu en dan omhelst, en heel misschien elkaar kussen.
je moet voor jezelf die afweging kunnen maken van wat en wat niet kan en altijd in je achterhoofd blijven houden dat we het over MAROKAANSE jongens hebben die maar één motto hebben "datgene war ze met mij doet ze vast ook met een ander!"
DUS GEEF ZO MIN MOGELIJK VAN JEZELF ALS JE WILT DAT DEZE JONGEN NOG LANG BIJ JE BLIJFT!!!
EN HET HELPT ECHT!!!!
sweetnisrin
07-01-2004, 20:33
hmm zie bij is het zo als ik tegen een jongen NEE zeg van dat gaat te ver laten hij me vallen.
dit is me meermaals overkomen
ikwil niet dat ze denken da ik een h**r ben dus drm zeg ik nee
maar als ze je dan laten vallen hebben je toch een raar gevoel
welke jongens wil dan nog een meisje dat geen del is
temsemni
07-01-2004, 21:02
Origineel gepost door davila
Begrijp me niet verkeerd ik heb het hier niet over je benen wijd uitsrekken voor iedere vent die voorbij loopt!!!
waar ik het over heb is dat je samen wat gaat drinken, eten, een filmpje pakt, elkaar zo nu en dan omhelst, en heel misschien elkaar kussen.
het mag allebei niet van de Islam dus wat praat je nou ?
als je wilt kussen met een jongen dan trouw je met hem, wil je dat niet dan doe je je hoofddoekje af (indien v.t.) en ga je lekker met hem zoenen en filmpje pakken en dat soort shit ! :rolleyes:
rachidabella
07-01-2004, 21:05
Heb jij een andere versie van de koran dan wij????
temsemni
07-01-2004, 21:08
Origineel gepost door rachidabella
Heb jij een andere versie van de koran dan wij????
wie ? :)
rachidabella
07-01-2004, 21:16
Origineel gepost door temsemni
wie ? :)
Davila..met haar interesante mening :)
abdel_10
07-01-2004, 21:20
ewollah wa voor zever is da ja af en toe kusse
en als je een tijdje me hem zijt doe je je bene op
je bent een trage soort **** je gaat nie snel ma het komt wel gewoon geduld hebbe
ChOcOtOfFfF
07-01-2004, 21:24
Gister schreef je dat een hoofddoek onzin is, nu dit weer. Moge Allah je leiden Insha Allah.
33. De Confreranten (Al-Ahzaab)
35. Voorwaar, de Moslims en de Moslima's en de gelovige mannen en vrouwen, de gehoorzame mannen en vrouwen, de waarachtige mannen en vrouwen, de standvastige mannen en vrouwen, de mannen en de vrouwen die nederig zijn, de mannen en de vrouwen die aalmoezen geven, de mannen en de vrouwen die vasten, de mannen en de vrouwen die hun kuisheid bewaren, de mannen en de vrouwen die Allah vaak gedenken - voor zulken heeft Allah vergiffenis en een grote beloning bereid.
24. Het Licht (An-Noer)
30. Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, Allah is wel op de hoogte van hetgeen zij doen
31. En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot Allah, o gelovigen, opdat gij moogt slagen.
temsemni
07-01-2004, 21:25
Origineel gepost door davila
maar wel voor 1 of 2 of 3 he ! :rolleyes:
aan je woorden te zien ben jij gewoon best losbandig :D en daar is niks mee, maar dan moet je de Islam er niet bijhalen, want dat gaat niet samen wat jij nu allemaal vertelt ! :zwaai:
aicha2003
07-01-2004, 21:28
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
Gister schreef je dat een hoofddoek onzin is, nu dit weer. Moge Allah je leiden Insha Allah.
:hihi:
ChOcOtOfFfF
07-01-2004, 21:29
Origineel gepost door aicha2003
:hihi:
:zwaai:
aicha2003
07-01-2004, 21:31
:zwaai:
:hoedaf:
ChOcOtOfFfF
07-01-2004, 21:39
Origineel gepost door aicha2003
:hoedaf:
http://******************/neutebeut/smilies/maart/hoofddeksels/pan.gif
MocrowGirlBella
07-01-2004, 21:44
...............................:zwaai::zwaai::zwaa i:
aicha2003
07-01-2004, 21:44
http://******************/neutebeut/smilies/hooddeksels/petpak.gif
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.