Bekijk originele versie : ik weet me geen raad
sherihane24
13-06-2008, 19:52
mijn man heeft me vandaag geslagen. ik weet nog steeds niet wat de reden daarvan is waarom. hij ging stoer doen in het bijzjin van zijn moeder zogenaamd van kijk mama ik ben een man ik wil zo graag aangifte gaan doen. maar aand e andere kant durf ik ook niet.
mijn zoontje van 2enhalf sgrok er van hij zit heel de tijd te huilen en komt op mn sgoot zitten help wat advisreren jullie mij. ik heb alle deuren op slot gedan hij komt er vandaag in iedergeval niet in hij bekijkt het maar waar hij naar toe gaat ik hoef zijn kanker hoofd even niet te zien klootzak. ik ben nog wel zwanger. welke hufter slaat een zwangere vrouw.
DiiamantJe
13-06-2008, 20:26
'Kankerhoofd' !?
aaliyah magrabi
13-06-2008, 20:30
Ik zou ten eerste eisen dat ie therapie moet volgen om zijn woede te beheersen ...what a loszerrrr
aaliyah magrabi
13-06-2008, 20:33
veel succes
tarifecht
13-06-2008, 20:35
mijn man heeft me vandaag geslagen. ik weet nog steeds niet wat de reden daarvan is waarom. hij ging stoer doen in het bijzjin van zijn moeder zogenaamd van kijk mama ik ben een man ik wil zo graag aangifte gaan doen. maar aand e andere kant durf ik ook niet.
mijn zoontje van 2enhalf sgrok er van hij zit heel de tijd te huilen en komt op mn sgoot zitten help wat advisreren jullie mij. ik heb alle deuren op slot gedan hij komt er vandaag in iedergeval niet in hij bekijkt het maar waar hij naar toe gaat ik hoef zijn kanker hoofd even niet te zien klootzak. ik ben nog wel zwanger. welke hufter slaat een zwangere vrouw.
in het bijzijn van zijn ma nog wel , ik haaaaat zulke venten
en je schoonmoeder zei niks?? is zeker ook een heks tfoee zulke mensen mochten ni bestaan:moe:
lieve meid ik weet je ook geen raad bidden bidden en nogmaals bidden je bent zwanger en hbet een zoon van 2en half pfffff moeilijke situatie, ik zou zeggen laat hel eerst afkoelen en jij ook en dan praten met hem:kweetnie:
Zakenvr0uw
13-06-2008, 20:37
:eek:
Meidd, dit moet je niet pikken!
Is hij he-le-maaal gekk geworden!
Je moet zeker maatregelen treffen. En daarmee bedoel ik "echte" maatregelen!
Veel succes! :goedzo:
Jasmina_
13-06-2008, 20:47
want een man zeg, is haram slaan van een vrouw.. weten sommige dat dan nog steeds niet!?:confused:
Het is vervelend om geslagen te worden,vooral in het bijzijn van je jonge zoontje en helemaal als je zwanger bent, het is ook vervelend om met ziektes te schelden. Probeer deze scheldwoorden te vermijden.
Ik snap het niet helemaal. ZIjn moeder was erbij zeg je. Maar hoe ging het dan. Zo van mamma kijk eens ik ga haar ff een knap verkopen zomaar? Dat is toch niet normaal? Ik zou echt zeker een week lang geen woorden met wisselen. Ik weet niet of je harde klappen hebt gekregen. Ik zou hem wel gewoon binnen laten, maar verder hem gewoon negeren. Laat hem maar eerst smeken en je voetjes kussen.
Peertje22
13-06-2008, 23:25
Ik snap het niet helemaal. ZIjn moeder was erbij zeg je. Maar hoe ging het dan. Zo van mamma kijk eens ik ga haar ff een knap verkopen zomaar? Dat is toch niet normaal? Ik zou echt zeker een week lang geen woorden met wisselen. Ik weet niet of je harde klappen hebt gekregen. Ik zou hem wel gewoon binnen laten, maar verder hem gewoon negeren. Laat hem maar eerst smeken en je voetjes kussen.
Binnen de islaam mag je niet langer dan 3 dagen "ruzie" met elkaar hebben.. Dus probeer met hem te praten en ga dan verder naar andere oplossingen.. Praten kan wonderen doen, als diegene er ook naar luisterd. Maar ga aub niet van het ergste uit, doe dua en vraag Allah om leiding.. En wat er thuis gebeurd, moet je eigenlijk binnen 4 muren laten.
De enige die je kan helpen is jezelf (dmv praten) mocht het nog vaker gebeuren, zou ik je vader of broers met hem laten praten..
In iedergeval succes en sterkte!
Moge Allah het gemakkelijk voor je maken..
P.s. Schelden is niet goed, ook al ben je zo kwaad.. Zoek toevlucht bij jouw Heer.. Elghair incha'Allah
Zoek hulp door middel van geduld en het gebed..
Voorwaar Allah is met de geduldige{2:153}
Rabatia1
13-06-2008, 23:39
dat ie je slaat is erg laag van hem maar dat ie je slaat waar zijn moeder bij is?????? dat is echt erg, met andere woorden hij heeft zowieso geen respect voor je, maar god is groot vergeet dat niet. je bent zwanger, dat is helemaal moeilijk denk er goed overna want een tweede keer zal echt komen, pak hem op zijn zwakke dingen terug maar ho er rekening mee dat je zwanger ben. sterkte meid
Peertje22
13-06-2008, 23:43
dat ie je slaat is erg laag van hem maar dat ie je slaat waar zijn moeder bij is?????? dat is echt erg, met andere woorden hij heeft zowieso geen respect voor je, maar god is groot vergeet dat niet. je bent zwanger, dat is helemaal moeilijk denk er goed overna want een tweede keer zal echt komen, pak hem op zijn zwakke dingen terug maar ho er rekening mee dat je zwanger ben. sterkte meid
Waarom "wraak" nemen ... "Op z'n zwakke punten terug pakken" als zij dat zou doen, dan is ze toch geen haar beter dan hij?? Ze moet het gewoon goed en duidelijke uit praten en mocht ze er samen niet uit komen dan een bemiddelaar er bij roepen (vader,broer,oom,opa) etc.. Maak het niet erger dan het al is!
In je huwelijk moet je rust vinden en geen nachtmerrie hebben, zodat je ongelukkig wordt. Jullie tweede kind is opkomst.. Doe wat aan zijn probleem en probeer er een oplossing voor te vinden..
Ghair
Rabatia1
13-06-2008, 23:44
ik moet nog wat kwijt, ik weet natuurlijk niet hoe je man is maar praten kan ook helpen, hoe zou hij het vinden als je hem voor lul zet voor jouw ouders. laat hem in ieder geval weten hoe jij je voelt en dat je dit niet nog een keer pikt. nogmaals god is groot
Rabatia1
13-06-2008, 23:48
peertje22
zo bedoelde ik het niet toen ik haar probleem las werd ik gek, heb dit met me nicht mee gemaakt een echte man slaat zijn vrouw niet.
Peertje22
13-06-2008, 23:49
ik moet nog wat kwijt, ik weet natuurlijk niet hoe je man is maar praten kan ook helpen, hoe zou hij het vinden als je hem voor lul zet voor jouw ouders. laat hem in ieder geval weten hoe jij je voelt en dat je dit niet nog een keer pikt. nogmaals god is groot
Klopt Allah is Groot, maar Allah zegt niet, dat ze hem terug moet pakken.. Je moet het juist uitpraten en tot een oplossing komen:hadj:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.