Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe komt het dat mocro-meisjes een slechte naam?

Pagina's : [1] 2 3

LZN
07-01-2004, 16:11

Is jullie eigen dikke schuld. Moeten jullie maar 2 keer nadenken voordat jullie iets doen..

nadoria_zinador
07-01-2004, 16:25
Voorzichtig he met wat je zegt want ik heb alhemdolilah hier waar ik woon geen slechte naam en dat hou ik ook zo!!! Je moet zeggen sommige Marokaanse meiden.

Chyhaan
07-01-2004, 16:27
Origineel gepost door tjsalout Is jullie eigen dikke schuld. Moeten jullie maar 2 keer nadenken voordat jullie iets doen. Ik doe wat ik leuk vind.... Vinden andere marokkaanse daes het stom dom of evil, interesseert het me voor geen donder :) En Marokkaanse jongens interesseren me helemala niet!!!

oumkaltoum
07-01-2004, 16:28
Origineel gepost door tjsalout Is jullie eigen dikke schuld. Moeten jullie maar 2 keer nadenken voordat jullie iets doen. Nee die jongens dan, erger kan haast niet. De meiden doen het gelukkig beter.

nadoria_zinador

Origineel gepost door tjsalout oke 80 procent van de marokkaanse meisjes :goedzo:

BintElmagreb
Veel hebben inderdad een slechte naam. Veel geven zichzelf een slechte naam door slecht te handelen. Anderen hebben een goede naam doordat ze goed handelen. Het is maar wat je jezelf aan doet.

nadoria_zinador
07-01-2004, 16:30
Origineel gepost door Hannan17 JUist ehm ik heb ook geen slechte naam moest ikeven snel melden ebn een meisje met respect voor de islaam :goedzo: Houde zo meid!!

Lady_moi
07-01-2004, 16:44
Een slechte naam krijgt ge wanneer ge iets doe wat de marokkaanse jongens nie aansta you know roddellaars die marokane me hun grote mond zoude beter eerst op hun eige zusjes lette

xxMocro_girlyxx
07-01-2004, 16:58
Origineel gepost door tjsalout Is jullie eigen dikke schuld. Moeten jullie maar 2 keer nadenken voordat jullie iets doen. nou jij lijkt mij ook niet iemand die echt kan denken aan je reactie te zien..... :lekkerpuh

thuglife_nadia
07-01-2004, 17:05
Origineel gepost door tjsalout oke 80 procent van de marokkaanse meisjes sorry, Whatever boy!!! je kent zo te zien maar een kwart van de meisjes jongen en jij zegt denk 2 x na voordat je iets doet! en ik zeg denk goed na voordat je iets zegt!!! Laterszzzzzzzzzzzz Nadia :zwaai:

Smeetje_Mocro
07-01-2004, 17:06
Ah man! Kijk eerst naar je eigen! Misschien loopt jou zusje of nichtje ook wel stiekem slechte dingen te doen! Deze topic slaat ook gewoon nergens op...want wou je dr nou aan gaan doen? Die meisjes doodschieten ofzo? Pfffff :maf3:

thuglife_nadia
07-01-2004, 17:08
Origineel gepost door CantLet_YouGo Tegen de Topicstarter: STOP DENK DAN PAS DOEN!! Er zijn ook meisjes ZONDER slechte naam..!! =Mounir, Feminist= Eindelijk :D , thnx mounir je bent een schat:blauwkus:!!!! Nadia :zwaai:

thuglife_nadia
07-01-2004, 17:20
Origineel gepost door tjsalout Rot op jij schijnheilig kreng sorry hoor, maar jij trekt een beetje TE SNEL conclusies, want je kent haar niet eens!!! En trouwens waarom schijnheilig!!!??? Je kan niet eens tegen de waarheid!! mensen noemen het niet voor nix de HARDE WAARHEID JONGEN DUSZ DENK ER BIJ NA VOORDAT JE BEK OPENTREKT

Smeetje_Mocro
07-01-2004, 17:22
Origineel gepost door tjsalout Rot op jij schijnheilig kreng A lelijkerd hou je mond liever... Kijk naar dat schijnheilige zusje van je...kom niet stoer dan...ze3ma die ondertiteling ik ben zwaar gestoord...ga ga leven zoeken idioot Mensen lachen je uit achter je rug en je komt hier stoer praten over marokaanse meisje...tfoe ik spuug op je lelijke rotkop

Smeetje_Mocro
07-01-2004, 17:23

Origineel gepost door thuglife_nadia sorry hoor, maar jij trekt een beetje TE SNEL conclusies, want je kent haar niet eens!!! En trouwens waarom schijnheilig!!!??? Je kan niet eens tegen de waarheid!! mensen noemen het niet voor nix de HARDE WAARHEID JONGEN DUSZ DENK ER BIJ NA VOORDAT JE BEK OPENTREKT Shoekraaaaan :D :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3