Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tips verkoop ?!

shabGouda
13-06-2008, 13:32

Ik wil graag iets voor mezelf gaan beginnen. Omdat ik nog jong ben en nog niet over voldoende kapitaal beschik. Leek het mij verstandig om eerst op de zwarte markt te gaan staan zoals vleuten / Beverwijk / etc. Maar ik weet niet precies wat ik kan gaan oprichten/verkopen, heeft er iemand tips voor mij, alvast bedankt :goedzo:

moursel
13-06-2008, 13:35
ik zou zeggen, ga drugs verkopen aan belgen/fransen, ga met broeders naar maastricht maar nu ik je ondertekening heb gelezen; je kan het beste groente verkopen

shabGouda
16-06-2008, 09:11
ik zou zeggen, ga drugs verkopen aan belgen/fransen, ga met broeders naar maastricht maar nu ik je ondertekening heb gelezen; je kan het beste groente verkopen Maastricht?? Nee niks voor mij a mattie;)

farida27
16-06-2008, 10:19
iets met eten beginen, het verkooppt altijdt;) wel, gezond eten en schoon te werk gaan alsjeblieft:hadj: ik hoor dat de meeste mensen die in zwarte markt verkopen heel erg onhygiëne zijn:moe:

shabGouda
16-06-2008, 10:22

iets met eten beginen, het verkooppt altijdt;) wel, gezond eten en hygiëne zijn alsjeblieft:hadj: ik hoor dat de meeste mensen die in zwarte markt verkopen heel erg onhygiëne zijn:moe: Eten is daar genoeg. Je moet iets unieks hebben, :stoned:

farida27
16-06-2008, 10:28
Eten is daar genoeg. Je moet iets unieks hebben, :stoned: alles is daar genoeg, behalf kwaliteit die moet nog komen:)

shabGouda
16-06-2008, 10:30
Ewaa ghair Insha' Allah.

Fatimae_00
17-06-2008, 09:39
hmm schoenen, mannenparfum? bh's?

Souhail_gouda
17-06-2008, 11:30
Als ik uitga van jouw ondertekening dan zal je vast geen electronica (dat van de vrachtwagen is gevallen maar net niet zo hard dat het kapot is) verkopen. Waar je wel op moet letten is de douanebeambten die daar rondlopen. Verkoop dus geen (neppe) merkkleding of parfum. Je vroeg naar tips... Helaas, ik kan je alleen vertellen wat je niet moet doen.