Bekijk originele versie : Wat als je verloofde (een illi) je laat vallen
Nadia001
07-01-2004, 10:51
Een vriendin van me was verloofd met een illi. Hij deed alles voor haar. Een heel groot verlovingsfeest... heel veel cadotjes. Ze gingen in maart voor de wet huwen.
Wat zij niet wist is dat het om de papieren ging. Ze had nia zoals iedereen die wil huwen. Hij heeft een hele slechte familie. Ze drinken en in mijn ogen geen moslims. Want wie dient er sterke drank op feesten??? Men vriendin had met hem trouwdatum vastgelegd, een advocaat in de hand genomen om die illi zonder teveel problemen in deze maatschappij wettig te verklaren. Het sterkste is dat hij 2 weken geleden (zonder dat men vriendin het wist) het huwelijk in het stadshuis heeft geanuleerd. Van de een op de andere dag hoorde Latifa niets meer van haar verloofde. Ze werd ongerust, misschien had de politie hem opgepakt.... 1 week belde zij en haar moeder heel zen familie op. Ze kregen geen reactie. ENkele dagen geleden heeft hij haar gebeld om te zeggen dat ze hem niet verdiende. Ze had (zogezegd) tegen hem gelogen. De leugen was dat Latifa za3ma met een Belg had samengewoond. Je kan wel begrijpen dat zoiets hard aankomt zeker als er niets van waar is. Ik ken haar heel goed ze heeft het niet gedaan. Nu is de grootste vernedering gebeurt.... Ze moet een maagdelijkheidsattest van de dokter gaan halen ed.... Ik begrijp er niets van. We zijn net te weten gekomen dat hij met een ander meisje (terwijl hij met latifa verloofd was) ook papieren aan het regelen is. Wie denkt hij wel dat hij is??? Men vriendin is gek geworden en is nu opgenomen. Hoe kan iemand zo slecht zijn??
Waarom heeft hij gewoon niet gezegd dat hij haar niet meer wil vanaf de dag dat hij een ander had ipv eerst de ondertrouw te regelen, de advocaat te nemen, feestzaal ed vast te leggen????
Hoe kan een mens zo rot zijn???
Afrodite
07-01-2004, 10:55
Met alle respect meid, je zegt zelf dat hij uit een slechte familie komt. Waarom is ze er dan aan begonnen??!!
Afrodite
07-01-2004, 10:58
Oh en dan nog iets; laat je vriendin haar hersens erbij houden en als de wiederweerga uit die inrichting komen. Ze laat haar leven toch niet kapot maken door een eersteklas loser!! Hij loopt lekker zijn zaakjes te regelen, terwijl zij weg kwijnt in een inrichting. Je gunt hem die voldoening toch niet!!
miss_ainzohra
07-01-2004, 11:01
Origineel gepost door ShauLauk
Meid veel sterkte met je vriendin en wees daar voor der en betreft doe k.lootzak tssss wat denkt hij wel nie :boos:
meid mag ik je wat vragen ben jij dat op die foto
miss_ainzohra
07-01-2004, 11:08
waarom epileer je je wenkbrauwen zo erg je kunt ook mooi zijn als je ze niet epileert het zijn mijn zaken niet maar het viel me gewoon op sorry als je je aangevallen voelt want dat is niet de bedoeling
miss_ainzohra
07-01-2004, 11:11
WAT HEEFT DIT MET HET VERHAAL TE MAKEN :rolleyes:
niets maar ik moest het gewoon even doen
miss_ainzohra
07-01-2004, 11:15
miss_ainzohra nee meid ik voel me nie aangevallen :)
Me wenkbrauwen lijken zo kort omdat me haar ervoor valt en ben bezig met ze te laten grooien en dan maar klein beetje weghalen
safi oke ik dacht je gaat me uitschelden en zeggen dat ik daar niets mee te maken heb, maar gelukkig heb jij niet zo gereageerd als ik iets wil weten dan vraag ik het gelijk....
Aicha_El
07-01-2004, 11:22
He mied, zorg er voor dat je vriendin er weer boven op komt. Laat die jongen toch gaan!!! Hij verdient haar niet! Zorg ervoor dat ze hem vergeet en dat ze niet met hem gaat trouwen. En waarom die maagdelijkheidsstest?? Zij en Allah (swt) weten het het beste.
Wat een klojo echt waar.
Waarom is ze er eigenlijk aan begonnen terwijl ze wist dat het een slechte jongen is? Zijn ze wel moslim?
MissBeniSaid
07-01-2004, 11:22
miss_ainzohra yes that's me why ?
Heb je shi dubbelgangster van mij gezien oula :D :stout:
wat ik ook doe ik blyf jongens ook haten!!!!!!!!!!
MissBeniSaid
07-01-2004, 11:25
Hey meid, ik vind het echt erg voor je vriendin.... kan iedereen overkomen maar insha3allah zal het niet by jou overkomen!
Daarom haat ik ALLE ieliegalen......wat ze ook doen...wat ze je ook geven en wat ze ook zyn........... van myn part is het de mooiste van de mooiste van de mooiste jongen...........
toch moet je altyd denken... hou ie van me? en kyken of ie echt niet gaat voor de papieren of voor jou!
wallah ik haat zown mensen die dat doen!
Ik weet hoe dat voelt, is myn tante ook overkomen!
maarre wens je vriendin veel sterkte van me!
Nadia001
07-01-2004, 11:43
Ik ga ZEKER men vriendin bijstaan. Het komt hard aan voor haar. Die jongen die smeekte haar ouders die heeft zelfs op el mashaf gehleft dat hij van haar hield dat hij met haar wilde trouwen.
Die maagedlijkheidstest heeft ze moeten doen omdat hij beweert dat ze het niet is omdat ze zogezegd met die Belg was.
Ik vind het verschrikkelijk!!!!!!!!!!!! Het is erg om haar te zien. Ze zegt niets. ze eet of drinkt niet, ze slaapt niet... Ze zit daar maar op een stoeltje voor zich te kijken.
Ps: de politie zijn em aan het zoeken
xxx allemaal
misstomaatje
07-01-2004, 11:47
Origineel gepost door Nadia001
Een vriendin van me was verloofd met een illi. Hij deed alles voor haar. Een heel groot verlovingsfeest... heel veel cadotjes. Ze gingen in maart voor de wet huwen.
Wat zij niet wist is dat het om de papieren ging. Ze had nia zoals iedereen die wil huwen. Hij heeft een hele slechte familie. Ze drinken en in mijn ogen geen moslims. Want wie dient er sterke drank op feesten??? Men vriendin had met hem trouwdatum vastgelegd, een advocaat in de hand genomen om die illi zonder teveel problemen in deze maatschappij wettig te verklaren. Het sterkste is dat hij 2 weken geleden (zonder dat men vriendin het wist) het huwelijk in het stadshuis heeft geanuleerd. Van de een op de andere dag hoorde Latifa niets meer van haar verloofde. Ze werd ongerust, misschien had de politie hem opgepakt.... 1 week belde zij en haar moeder heel zen familie op. Ze kregen geen reactie. ENkele dagen geleden heeft hij haar gebeld om te zeggen dat ze hem niet verdiende. Ze had (zogezegd) tegen hem gelogen. De leugen was dat Latifa za3ma met een Belg had samengewoond. Je kan wel begrijpen dat zoiets hard aankomt zeker als er niets van waar is. Ik ken haar heel goed ze heeft het niet gedaan. Nu is de grootste vernedering gebeurt.... Ze moet een maagdelijkheidsattest van de dokter gaan halen ed.... Ik begrijp er niets van. We zijn net te weten gekomen dat hij met een ander meisje (terwijl hij met latifa verloofd was) ook papieren aan het regelen is. Wie denkt hij wel dat hij is??? Men vriendin is gek geworden en is nu opgenomen. Hoe kan iemand zo slecht zijn??
Waarom heeft hij gewoon niet gezegd dat hij haar niet meer wil vanaf de dag dat hij een ander had ipv eerst de ondertrouw te regelen, de advocaat te nemen, feestzaal ed vast te leggen????
Hoe kan een mens zo rot zijn???
heel rot voor je vriendin meid.
maar heeft die eikel al papieren nu of nog niet.
als hij ze nog niet heeft dan zou ik em aangeven bij de vreemdelingen dienst :zwaai:
en dan zeggen ze waarom trouwen jullie niet met illis .
ze zijn niet allemaal zo maar de meeste willen alleen naat europa komen
Nadia001
07-01-2004, 12:10
Ja dat is waar misstomaatje....
Ze heeft al een klacht ingediend bij de politie en de politie ging vreemdelingenzaken inlichten... Hij heeft niets... hij is hier al 4 jaar illi dus.... ik ben benieuwd wat er van zal komen
waarom die marokanen dit hun zusters aan waarom. hij komt toch nooit meer overeind god zal hem zwaar straffen thalla meid en wees er voor je vriendin.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.