Bekijk originele versie : Laptop
Ladysarita
12-06-2008, 20:23
Salaam
Wie kan me helpen ik heb een laptop als ik hem aanzet dan staat dit op alle instellingen zijn niet opgeslagen en verder gebeurt er niks kan niet verder in
Alvast bedankt
Salaam
Wie kan me helpen ik heb een laptop als ik hem aanzet dan staat dit op alle instellingen zijn niet opgeslagen en verder gebeurt er niks kan niet verder in
Alvast bedankt
alles instellingen zijn niet opgeslagen (waar en Wanneer krijg je deze melding te zien..als je in je bureaublad bent of gelijk bij opstarten met een blauw scherm ofzo..) even duidelijker uitleggen. en ook wat je dan NIKS kan verder IN...in wat?
Ladysarita
13-06-2008, 17:56
ik krijg dan blauw scherm kan gewoon niet verder in
ik krijg het te zien als ik de laptop aan zet
Ladysarita
13-06-2008, 19:21
gelijk een blauwe scherm als ik het aanmeld scherm moet komen
haal even de accu uit je laptop voor een klein 5 min. en sluit die dan weer aan, probeer dan eens of je dan wel verder komt of niet. anders als je een recovery-cd hebt..even alles opnieuw formatteren en installeren. je raakt wel alles kwijt wat je op je laptop staat aan documenten etc..
Narutard
14-06-2008, 06:22
Je hoeft niet perse je pc opnieuw te formtateren, bsod is meestal een hardware fout.(driver ofzo)
Drop hier de foutcode die het blauwe scherm geeft.
Ladysarita
15-06-2008, 15:29
ik krijg alleeen dit een blauw scherm en staat alle instellingen zijn niet opgeslagen en kan verder niet in en verder krijg ik niks
Narutard
15-06-2008, 15:33
ik krijg alleeen dit een blauw scherm en staat alle instellingen zijn niet opgeslagen en kan verder niet in en verder krijg ik niks
In een blauw scherm zie je ook de foutcode post die hier.
Ladysarita
15-06-2008, 15:39
hoebedoel je
Ladysarita
15-06-2008, 15:44
maar ik krijg niet zo iets
Ladysarita
15-06-2008, 15:47
hele maal blauw en staat op alle instellingen zijn niet opgeslagen en verder niks
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.