Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Minachting van een vrouw

Pagina's : [1] 2 3

LZN
07-01-2004, 00:47

Van jongs af aan wordt het mannelijke kind geleerd dat vrouwen weinig waarde hebben: ze bestaan ze3ma alleen voor zijn gerief en gemak.Als kind wordt hij geconfronteerd met de minachting van een vrouw Dit allemaal wordt het kindje meestal bijgebracht door zijn vader en ooms. Vind je het dan gek dat marokkaanse stelletjes vaker scheiden. Deze complexe situatie begint met het grootbrengen van onze zonen en daarom is het belangrijk je mannelijke kinderen van jongs af aan een goede opvoeding te geven. Dit geldt niet alleen voor mannelijke kinderen, maar ook voor vrouwelijke kinderen. Een vrouw moet wel naar haar man luisteren, mits de man een goede moslim is en geen dronken zuiplap, maar jammer dat mensen de koran op een verkeerde manier interpreteren..

Solid
07-01-2004, 00:53
totaal onzin, ik vind jou een beetje verwesterd. Wij hebben pas respect voor vrouwen, kijk alleen naar onze ouders en vergelijk ze met de hollanders, als mensen wat deden aan hun geloof dan waren vast wel niet gescheiden.

Solid
07-01-2004, 00:58
Origineel gepost door Mocro_Bella Pardon? Wij? Onze ouders allahiegalihoemna kun je niet vergelijken met de jongens van tegenwoordig, je mag alles zeggen maar dat zij respect hebben voor de vrouw, ze zijn zo geintegreerd dat ze almost vergeten zijn hoe onze vaders het vroeger deden! ik weet niet van welke hoek jij vandaan komt, interesseert me eerlijk gezegd ook niet, ik praat over mijn omgeving.

maghrebgirl20
07-01-2004, 01:06
Origineel gepost door Blijf_lachen weet je waarom veel mannen uit nederland trouwen uit marokko? Omdat ze denken de baas te kunnen spelen over ze, net als de hollanders doen met hun hondjes. Ik vind dat de vrouw ook wat te zeggen mag, want in de islam heeft een vrouw ook rechten. In nederland lopen ook genoeg goede meiden rond, misschien niet veel, maar ze bestaan degelijk, dus waarom zouden ze helemaal naar marokko gaan om te trouwen. Deze allesomvattende beslissing van de mannen die uit marokko trouwen heeft niks te maken met liefde, maar slechts met de angst van de man dat zijn eer wordt bezoedeld en ik kan het weten want ik ben zelf ook een man en ik heg kennissen die daarom ook uit marokko zijn getrouwd. Stom vind ik dat ik heb er niks op tegen als mensen trouwen met mensen uit marokko, helemaal niet. maar als ze het willen doen omdat ze dan meer macht hebben..... :jammer:

Solid
07-01-2004, 01:09

Origineel gepost door Blijf_lachen weet je waarom veel mannen uit nederland trouwen uit marokko? Omdat ze denken de baas te kunnen spelen over ze, net als de hollanders doen met hun hondjes. Ik vind dat de vrouw ook wat te zeggen mag, want in de islam heeft een vrouw ook rechten. In nederland lopen ook genoeg goede meiden rond, misschien niet veel, maar ze bestaan degelijk, dus waarom zouden ze helemaal naar marokko gaan om te trouwen. Deze allesomvattende beslissing van de mannen die uit marokko trouwen heeft niks te maken met liefde, maar slechts met de angst van de man dat zijn eer wordt bezoedeld en ik kan het weten want ik ben zelf ook een man en ik heg kennissen die daarom ook uit marokko zijn getrouwd. Stom vind ik dat broeder, jij hebt een verkeerde opvatting over Marokkanen die uit Marokko trouwen, jij scheert iedereen over 1 kam, natuurlijk zijn er mensen die er misbruik van maken en ik weet dat er genoeg meisjes hamdolillah die goed bezig zijn, maar ik begrijp niet wat je eigenlijk wilt?! wat zit je dwars?? wil je dat alle Marokkanen uit Nederland moeten trouwen? dat doen de meeste al, althans ze trouwen met de goeie, want zo'n feestbeest die niet meer maagd is, die willen de meeste niet hebben.

Solid
07-01-2004, 01:35
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik erger me enorm aan marokkanen zoals jij die of slecht nederland kunnen of gewoon achtelijk zijn. Als jij nou eens mijn tekst nogmaals leest, zie je dat ik het volgende heb vermeld, letterlijk geciteerd: "veel mannen uit nederland trouwen uit marokko". Met "veel" bedoel ik "merendeels van de marokkanen "en niet ">iedereen< . Toch moet jij weer komen met zo'n typisch meest gebruikte zin "jij scheert iedereen over een kam". Lees voortaan goed wat er staat voordat je met opmerkingen komt.zoals :confused: waar heb jij het nou over! Ik geef alleen antwoord op jou vragen, misschien bevallen de antwoorden jou niet, dan is het een andere verhaal. Maar uit deze tekst kan ik concluderen dat jij een mager verstand heb?! trouwens, jij moet wat aan je Nederlands doen, het is met een S die of slecht nederland kunnen

Solid
07-01-2004, 01:42
Origineel gepost door Blijf_lachen weet je waarom veel mannen uit nederland trouwen uit marokko? Omdat ze denken de baas te kunnen spelen over ze, net als de hollanders doen met hun hondjes. Ik vind dat de vrouw ook wat te zeggen mag, want in de islam heeft een vrouw ook rechten. In nederland lopen ook genoeg goede meiden rond, misschien niet veel, maar ze bestaan degelijk, dus waarom zouden ze helemaal naar marokko gaan om te trouwen. Deze allesomvattende beslissing van de mannen die uit marokko trouwen heeft niks te maken met liefde, maar slechts met de angst van de man dat zijn eer wordt bezoedeld en ik kan het weten want ik ben zelf ook een man en ik heg kennissen die daarom ook uit marokko zijn getrouwd. Stom vind ik dat wie zegt dat veel mannen met eentje uit Marokko trouwen?!?!? heb je ze opgeteld wella???wie zegt dat ze de baas willen zijn...?!?! ik kan zo doorgaan..... ga niet zomaar onzin vertellen en kom alleen met feiten.

Solid
07-01-2004, 02:53
Origineel gepost door Blijf_lachen Wil jij nu gaan zeggen dat ik geen Nederlands kan schrijven "a boer". Kan je het niet hebben dat ik een opmerking maakte op jouw domme antwoordt. Het kan misschien zo wezen dat ik een typ foutje heb gemaakt,maar jah mocht je daarmee zitten dan zeg ik bij deze:' sorry meneer allochtoon dat ik een typ foutje heb gemaakt". Ok? Dat komt doordat ik heel snel typ. :zwaai: Het moest "Nederkands "zijn. Maar jij is van goed gedaan jij cursoes goed giedaan jamienier. :D je typt het nog steeds fout, ik kan niet geloven dat jij 24 bent, ik kan ook gaan schelden en zo, maar dat doen alleen mensen met een magere verstand zoals jij. ik weet dat mijn reacties hard kunnen zijn, maar vergis je niet hoor.. ik sla nog harder :D PS: zien sommige mensen niet dat ze genegeerd worden :rolleyes: ik kan je geen aandacht geven sorry :(

Afrodite
07-01-2004, 09:34
Origineel gepost door Blijf_lachen Wil jij nu gaan zeggen dat ik geen Nederlands kan schrijven "a boer". Kan je het niet hebben dat ik een opmerking maakte op jouw domme antwoordt. Het kan misschien zo wezen dat ik een typ foutje heb gemaakt,maar jah mocht je daarmee zitten dan zeg ik bij deze:' sorry meneer allochtoon dat ik een typ foutje heb gemaakt". Ok? Dat komt doordat ik heel snel typ. :zwaai: Het moest "Nederkands "zijn. Maar jij is van goed gedaan jij cursoes goed giedaan jamienier. :D Hahaha, je hebt echt gelijk wat betreft het gebruik van het spreekwoord "iedereen over één kam scheren". Het is me opgevallen dat dit gezegde door veel Marokkanen te pas en on te pas wordt gebruikt. :p

Afrodite
07-01-2004, 09:36
Origineel gepost door Solid je typt het nog steeds fout, ik kan niet geloven dat jij 24 bent, ik kan ook gaan schelden en zo, maar dat doen alleen mensen met een magere verstand zoals jij. ik weet dat mijn reacties hard kunnen zijn, maar vergis je niet hoor.. ik sla nog harder :D PS: zien sommige mensen niet dat genegeerd worden :rolleyes: ik kan je geen aandacht geven sorry :( Ga elkaar nou niet zitten afkraken. De spelling en grammatica laat bij beiden veel te wensen over! :)

miss_ainzohra
07-01-2004, 09:45
Origineel gepost door Solid totaal onzin, ik vind jou een beetje verwesterd. Wij hebben pas respect voor vrouwen, kijk alleen naar onze ouders en vergelijk ze met de hollanders, als mensen wat deden aan hun geloof dan waren vast wel niet gescheiden. wat jij nu zegt dat is pas onzin lees uit de koran de sorah enisa dan zie je het zelf

miss_ainzohra
07-01-2004, 10:00
Zal ik jullie hier eens een mop over vertellen. Er was eens een jongman die wilde trouwen maar niet met een meid hier uit Nederland die waren geïntegreerd dus maar uit Marokko een meisje die hij naar eigen deeg kon kneden. Hij kwam aan in Marokko en op een dag ging hij naar de markt hij zag daar een meisje met haar moeder ze waren bij de groente dat meisje wees naar rode ronde groenten en zei tegen haar moeder wat zijn dat de moeder zei dat zijn tomaten het waren gewoon tomaten maar dat meisje wist dat niet dus die jongen wilde gelijk met haar trouwen wat ze wist niet eens hoe tomaten eruit zagen hij ging naar haar moeder en ze hadden gelijk een afspraak gemaakt met die moeder oké alles geregeld getrouwd en al. Op een ochtend ging hij naar zijn werk hij wilde roken maar miste een paar sigaretten hij dacht aan zijn vrouw maar dat kon niet want ze wist niet eens hoe tomaten eruit zagen. De volgende ochtend weer en het gebeurde vaker op een ochtend deed hij of hij naar werk ging en kwam binnen 5 minuten terug hij zag haar met een sigaret in haar mond en zei hoe kan dat nou je wist niets hoe tomaten eruit zagen en nu rook je, antwoordde ze ja duhh toen was ik stoned.. Nou zo zitten die meiden in Marokko echt in elkaar dus jongens trouw met meiden van hier want als je met een meisje van Marokko trouwt dan kom je voor heel veel verassingen te staan.

AlMoet-Oukil
07-01-2004, 10:00
Origineel gepost door Blijf_lachen Van jongs af aan wordt het mannelijke kind geleerd dat vrouwen weinig waarde hebben: ze bestaan ze3ma alleen voor zijn gerief en gemak.Als kind wordt hij geconfronteerd met de minachting van een vrouw Dit allemaal wordt het kindje meestal bijgebracht door zijn vader en ooms. Vind je het dan gek dat marokkaanse stelletjes vaker scheiden. Deze complexe situatie begint met het grootbrengen van onze zonen en daarom is het belangrijk je mannelijke kinderen van jongs af aan een goede opvoeding te geven. Dit geldt niet alleen voor mannelijke kinderen, maar ook voor vrouwelijke kinderen. Een vrouw moet wel naar haar man luisteren, mits de man een goede moslim is en geen dronken zuiplap, maar jammer dat mensen de koran op een verkeerde manier interpreteren. Kijk : Als een vrouw '' mshat fiha '' (al van de pad afgedwaald) is dan is het moeilijk om haar terug te krijgen...maar als een man afgedwaald is kan de vrouw hem altijd terug naar z`n pad brengen, want zij is de moeder,de vrouw in huis, zij is de fundament in het huis...de man is gewoon zakelijk...hij kan met geldoverweg (dus WERKEN) En tuurlijk kan de vrouw normaal worden maar het kost meer tijd voor haarzelf,haar ouders,haar omgeving Daarom heb je ook meer respect voor een vrouw....alleen wij (maghreba) hebben dat nooit...das baluuh :( :zwaai:

MissBlaBla
07-01-2004, 10:09
Origineel gepost door Mocro_Bella Laten we nou niet over maagd of niet maagd beginnen, als het meisje zou kunnen kiezen zoals de jongen doet, zou ze geen keuze hebben, ze zou wel met de slechte moeten trouwen, "de feestbeest die niet meer maagd is"! Hahahaha :giechel: Deze vond ik goed... Bovendien wil ik eraan toevoegen dat veel mensen maar wat uit hun nek lullen of de rest van de wereld denken te kennen door hetgeen dat ze in hun (kleine) omgeving zien. Die zogenaamde feestbeesten die niet meer maagd zijn... Uiteindelijk trouwen zij ook. GEK HE?? :rolleyes: Er zijn genoeg mannen die daar niet zo een big deal van maken. Het gaat namelijk om het HEDEN en bovendien is het iets tussen het meisje en Allah (swt), daar heeft een buitenstaander geen ene reet mee te maken. Dus laten we het hebben over trouwen uit Marokko en laten we dat Maagd/niet maagd zijn terzijde laten. BlaBla

AlMoet-Oukil
07-01-2004, 10:15

Origineel gepost door MissBlaBla Hahahaha :giechel: Deze vond ik goed... Bovendien wil ik eraan toevoegen dat veel mensen maar wat uit hun nek lullen of de rest van de wereld denken te kennen door hetgeen dat ze in hun (kleine) omgeving zien. Die zogenaamde feestbeesten die niet meer maagd zijn... Uiteindelijk trouwen zij ook. GEK HE?? :rolleyes: Er zijn genoeg mannen die daar niet zo een big deal van maken. Het gaat namelijk om het HEDEN en bovendien is het iets tussen het meisje en Allah (swt), daar heeft een buitenstaander geen ene reet mee te maken. Dus laten we het hebben over trouwen uit Marokko en laten we dat Maagd/niet maagd terzijde laten. BlaBla eej jij bent wel vet hoor... maar zij is de drager van mijn kinderen :p dus mijn kinderen hebben een moeder die al ge.... is :schok:

Pagina's : [1] 2 3