Bekijk originele versie : Safie, mensen ik kan niet meer - HELP!
3owischa
12-06-2008, 16:14
Ik weet niet wat er aan de hand is met mijn laptop/internet, maar dit gaat veel te traag. Het duurt eeuwen voordat een internetpagina is geladen, het duurt ook eeuwen met downloaden en dergelijke, ik kan flashfilmpjes niet meer fatsoenlijk bekijken, want deze haken steeds af.
Ik heb de tip van marociboy, (ccleaner) gebruikt en daarmee een hoop opgeschoond, maar walou. Zoals ik al zei, het gaat om mijn laptop, maak gewoon via het thuis netwerk gebruik van internet (snelheid 3MB), maar aan de snelheid kan het toch niet liggen, want de ene dag werkt internet perfect en snel en de ander weer :jammer:
Wie kan mij helpen?!
superpro
12-06-2008, 16:47
hey je hebt meschien een virus
dan kan je 3 dingen doen
1 een virus programa kopen
2 je computer schoon maken door naar al jou bestanden te kijken die jij op je computer hebt
3 je computer leeg maken en dan op nieuwe jou windows program er op zetten
3owischa
12-06-2008, 17:48
hey je hebt meschien een virus
dan kan je 3 dingen doen
1 een virus programa kopen
2 je computer schoon maken door naar al jou bestanden te kijken die jij op je computer hebt
3 je computer leeg maken en dan op nieuwe jou windows program er op zetten
1. Ik heb AVG Anti Spyware en Mcafee
2. Ik heb al mijn bestanden al opgeschoond en heb de laptop pas ong. een half jaar.
3. Je bedoelt formatteren?, ik heb Windows Vista en wil dat eigenlijk wel behouden :jammer:
Narutard
14-06-2008, 06:26
Het kan aan mcafee of die avg liggen.
Een virusscanner die internet protection heeft scant meestal alles bestanden die je download naar je cache... en dat is dus iedere internet pagina. Meestal vertragen dit soort scanner je internetverbinding omdat ze zo sloom zijn met scannen.
Heb je nog steeds last van het probleem als je mcafee afsluit.
3owischa
14-06-2008, 17:19
Het kan aan mcafee of die avg liggen.
Een virusscanner die internet protection heeft scant meestal alles bestanden die je download naar je cache... en dat is dus iedere internet pagina. Meestal vertragen dit soort scanner je internetverbinding omdat ze zo sloom zijn met scannen.
Heb je nog steeds last van het probleem als je mcafee afsluit.
Ik heb Mcafee verwijderd en AVG weer even opnieuw geupdate en gescand en elhamdoelAllah, probleem is verholpen.
Narutard
14-06-2008, 17:22
Ik zou wel een virusscanner nemen ;)
alleen geen mcaffee die is namelijk traag. Je kunt er ook voor kiezen om de internet secureity uit te schakelen, dit is geen probleem als je een beetje verstandig internet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.