Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jemal2002, speciaal voor jou en ik verwacht een reactie ... !!!

Pagina's : [1] 2

Da_flow
26-09-2002, 14:45

Origineel gepost door Jemal2002 Mensen zoals jou sporen niet........... :maf: Mensen zo als jou mogen ze gelijk het land uit zetten. (Da_flow achtige mensen). Volgens mij ken je de islam nog niet........islam is een geloof die gebaseerd is op vrede, liefde en respect. En niet op die barbaarse ideeën (dromen) van jou. Astagfir allah Mensen zo als jou verpesten het voor normale moslims…….. Ik voel alleen verdriet als ik dit soort onzin lees……….ik heb echt medelijden met je :tranen: Jemal ... ga ergens anders zaniken eh extremistische droogkloot (context uitleggen voordat je er een eigen interpretatie tegen aan gooit: extremistische droogkloot zehma extreme humorloze), gevoel voor humor is bij jouw ... "soort" (---- overbodig want er bestaat geen "soort", afgeleid van MENSEN ZOALS JIJ (generalisatie van de bovenste plank sukkel) ... ver te zoeken. Ik ben blij voor je dat je de Islam kent, maar ga hier niet de wijsneus lopen uithangen. Je zou nog weleens verbaasd kunnen staan. Het feit dat ik hier alleen maar ben om een beetje te lachen en plezier te hebben kan mischien niet met jouw filosofie (prediken) stroken maar dat zal mij eerlijk waar een worst zijn. Als ik informatie wil over onze geloof dan ga ik naar de Imam van onze Moskee of lees ik uit de Koran. Een snotneus als jij kan me zeker niet bekoren. Je noemde al een aantal fundamentele aspecten van onze geloof, nou vraag ik jou je eigen stukje nogmaals te lezen om dan een conclusie te trekken gebasseerd op die drie aspecten die jij noemde. Volgens mij is er geen sprake van vrede (je bent hier gewoon om mij te irriteren door je arrogante houding), is er geen sprake van liefde (echt lief ben je niet in je berichtje) en tenslotte is respect ver te zoeken. Ik liet jou in je waarde, heb je nooit aangesproken maar jij kan datzelfde niet voor mij opbrengen. "Normale Moslims" ----) leg in vredesnaam uit, wat is een abnormale moslim en wat is een normale moslim, projecteer je jezelf als normale moslim en zo ja aan welke criteria voldoe je. Zo nee, leg uit. Bazz hlik a goya, veroordelingen cq praqnaties zonder, enige zoden aan de dijk zettende, onderbouwing. Weet wat je kauwt voordat je het uitspuugt. Vrede zijt ondanks alles ook met U o moslimbroeder ... !!!

Muslimah
26-09-2002, 14:58
Wat zijn we weer vriendelijk vandaag.... :rolleyes:

Da_flow
26-09-2002, 15:05
Origineel gepost door Muslimah Wat zijn we weer vriendelijk vandaag.... :rolleyes: Ach meid ik ben de vriendelijkheid zelfe alleen niet tegen Jemal2002 in bovenstaande bericht zoals je hebt kunnen lezen. Het zit me gewoon dwars als mensen snel hun negatieve oordeel klaar hebben liggen. Maar kijk mij eens lachen :) (---- das een echte en ik hoop dat jij nu ook ----) ;) Er zijn al genoeg ---) :boos: of vind je dat niet zuiderbuurtje :belgie:

Muslimah
26-09-2002, 15:21
Origineel gepost door Da_flow Maar kijk mij eens lachen :) (---- das een echte en ik hoop dat jij nu ook ----) ;) awel omdat je het zo vriendelijk vraagt ga ik ook lachen..... :)

Da_flow
26-09-2002, 15:36

Origineel gepost door Muslimah awel omdat je het zo vriendelijk vraagt ga ik ook lachen..... :) Dat doet mij deugd meid echt waar ;) kelly: Zooo ik moet geen ruzie met jouw zoeken, je komt echt hard over...........hopelijk ben je niet zo sterk als Goku, anders hebben we hier een probleem Ennu Kelly: Ik ben toch helemaal niet hard, ik geef gewoon mijn oprechte mening met een onderbouwing waar hij verweer tegen kan voeren. Net zo sterk als Goku niet want dat is immers een tekenfilmfiguur, maar laten we het er maar op houden dat ik net zo hard train. :)

Cina
26-09-2002, 15:46
He he he he....die stukjes van jou...ik moet ALTIJD lachen als ik ze lees...Kan me niet voorstellen dat iemand ze serieus neemt....:) Ewa...groetjes! ;)

Da_flow
26-09-2002, 16:16
Origineel gepost door Cina He he he he....die stukjes van jou...ik moet ALTIJD lachen als ik ze lees...Kan me niet voorstellen dat iemand ze serieus neemt....:) Ewa...groetjes! ;) Hierbij dien ik Cina als officieel bewijsSTUK in ... !!! Maar lieverd toch neem jij mij ook al niet serieus, waar gaat het heen met deze wereld.

Cina
26-09-2002, 16:21
Origineel gepost door Da_flow Hierbij dien ik Cina als officieel bewijsSTUK in ... !!! Maar lieverd toch neem jij mij ook al niet serieus, waar gaat het heen met deze wereld. Ik neem alleen de stukjes serieus, die ook werkelijk serieus genomen moeten worden....beetje selecteren :)

Da_flow
26-09-2002, 16:51
FarD thanx voor je wijze woorden, net als de wijze van het oosten ben jij ook een wijze wellicht uit het zuiden, noorden, westen of als het voortbestemd is, het oosten ... !!! Ps. je komt vast uit Brabant of Leeuwarden ---) ik ben antitopografie, maar 1 van die 2 is zeker het oosten. Cina: selecLief lezeresje .. maar dat kon ook niet anders he met zo een stel hersentjes als waar jij mee gezegend bent daar kan en mag iedere willekeurige persoon jaloers op zijn aka worden. Ps. wijsneus Ps1. ik bedoel Breda :)

Cina
26-09-2002, 16:56
Origineel gepost door Da_flow FarD thanx voor je wijze woorden, net als de wijze van het oosten ben jij ook een wijze wellicht uit het zuiden, noorden, westen of als het voortbestemd is, het oosten ... !!! Ps. je komt vast uit Brabant of Leeuwarden ---) ik ben antitopografie, maar 1 van die 2 is zeker het oosten. Cina: selecLief lezeresje .. maar dat kon ook niet anders he met zo een stel hersentjes als waar jij mee gezegend bent daar kan en mag iedere willekeurige persoon jaloers op zijn aka worden. Ps. wijsneus Ps1. ik bedoel Breda :) Ik zou bijna verlegen worden.....:p Maarreh thanx Flow, voor jou geldt hetzelfde :) En dat meen ik (voor de verandering :D) XxX Cina ;)

Safira75
26-09-2002, 17:00
maar waarom ruzieen jullie het eigenlijk op een speciale topic uit? beetje jerry springer of wa' ?:D:D

Da_flow
26-09-2002, 17:13
Origineel gepost door Safira75 maar waarom ruzieen jullie het eigenlijk op een speciale topic uit? beetje jerry springer of wa' ?:D:D Omdat die anders mijn reactie nooit meer te zien krijgt en dan kan die met de staart tussen de benen vrolijk verder hoppen zonder dat die weet hoe IK erover DENK. Dus helaas geen Jerry taferelen en dat zal ook niet gebeuren. Maar voor zover ik heb gezien is hij nog niet online. Ik zou bijna verlegen worden..... Maarreh thanx Flow, voor jou geldt hetzelfde En dat meen ik (voor de verandering ) XxX Cina .... Kijk es wat lief ;) als je een teddybeer was had ik je even over je bolletje geaaid. Ah who am I kidding, ik zou je doodgeknuffeld hebben hehehe das niet zo lief van me he :D Anyway thanx Einsteintje

Da_flow
26-09-2002, 17:26
Origineel gepost door FarD Da Flow... Kom uit het westen van het land... (Of was het nu noord?:D) In elk geval kom ik niet uit het oosten of zuiden... Ps: Ben geen wijze, helaas... :(:) Het chauvinisme en de positieve aura die in deze thread dwaalt doet de essentie van de oorspronkelijke boodschap geen goed. :kwaad: But what the heck, ... :)

Jemal2002
26-09-2002, 17:46
hello allemaal ik ben er weer......... :D Da_flow :confused: wat is er knul?

Da_flow
26-09-2002, 17:53

Origineel gepost door Jemal2002 hello allemaal ik ben er weer......... :D Da_flow :confused: wat is er knul? Niets laat maar, in het begin was ik een beetje geirriteerd maar door de lieftallige dames is mijn humeur verre van dat. :) :) :) Ps. ennu niet meer doen he :kwaad:

Pagina's : [1] 2