Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Netwerk Zelfmoord acties

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Salaama
06-01-2004, 22:59

Wie heeft deze reportages gezien??? Netwerk liet jongen aan het woord die mee gedaan hebben aan zelfmoordacties, en bij wie het niet gelukt is, of die de bom niet lieten ontploffen omdat ze van gedachte veranderd waren. Deze jongens bevinden zich momenteel in Israëlise gevangenissen.. Netwerk ging ze interviewen en vragen waarom ze aan zelfmoordacties meededen,,Het was heel Bizar om te zien..Ik kreeg brok van me in mijn keel..(Msékien) :(

an3sdej
06-01-2004, 23:16
Goed te zien hoe deze jongens totaal gebrainwashed waren over het "martelaarschap".

Salaama
06-01-2004, 23:40
Origineel gepost door an3sdej Goed te zien hoe deze jongens totaal gebrainwashed waren over het "martelaarschap". Ja man, Vooral dat stukje over, dat een man in de hemel 72 mooie vrouwlijke maagden zouden krijgen..Dat ze hierin geloofden..

an3sdej
07-01-2004, 00:31
pure indoctrinatie tot zelfmoord.

roebla
07-01-2004, 04:50

Origineel gepost door an3sdej Goed te zien hoe deze jongens totaal gebrainwashed waren over het "martelaarschap". Daar zit het hem juist in , ze wilden heel duidelijk laten blijken dat ze zijn gebrainwashed ! ik vraag me af hoeveel mensen je kan brainwashen ! En By the way ik hoop dat je in net zo een bus zit ! :zwaai:

Peej
07-01-2004, 06:51
De documentaire bekijkend en wetend hoe slecht de situatie in Palestina is kan ik me best voorstellen dat mensen overgaan tot rare acties. Maar het is duidelijk te zien dat degenen met de grootste bek ook meteen de grootste laffaards zijn. Die man die zei dat 6 van zijn broers in Israëlische gevangenissen zitten had wel een grote mond over uiteindelijk moeten sterven. Maar hij was wel degene die de zelfmoordenaars recruteerd en de dood instuurt. Bij hemzelf zal het niet in zijn hoofd opkomen om zichzelf op te blazen, daarvoor is het leven hem waarschijnlijk te lief. Pas in zijn laatste woorden zegt hij door te willen gaan tot aan de dood. Maar zichzelf opblazen, ho maar...daar hebben we weerloze jonge mannetjes voor. Zelfs de verklaringen die de zlefmoordenaars vóór hun daad oplezen wordt door deze oude idioten voorgekauwd, opgeschreven en gedicteerd. En als er dan eentje is die het op het laatste moment niet durft, dan wordt die er door zijn familie toe aangezet om zichzelf maar aan te geven bij het Israëlische leger. Omdat de familie bang is voor haar eigen hachje. Want die familie krijgt geen bescherming van de oude mannen die hun zoon de dood in wilden jagen. Al met al is dat hele zelfmoordenaarsnetwerk volgens mij een groep van oude mannen die een stel jonge onwetende kinderen gerbuikt om hun zinloze strijd te voeren. Ongeveer zoiets als de Iraanse machthebbers die in de oorlog met Irak kinderen voorop de strijd in stuurden om de mijnenvelden op te ruimen. Ik heb een hekel aan het beleid van sharon en zijn boevenbende. Maar het beleid van de Palestijnse "recuteringsambtenaren" is net zo laf en schofterig.

MaRouaN
07-01-2004, 07:36
Origineel gepost door Peej De documentaire bekijkend en wetend hoe slecht de situatie in Palestina is kan ik me best voorstellen dat mensen overgaan tot rare acties. Maar het is duidelijk te zien dat degenen met de grootste bek ook meteen de grootste laffaards zijn. Die man die zei dat 6 van zijn broers in Israëlische gevangenissen zitten had wel een grote mond over uiteindelijk moeten sterven. Maar hij was wel degene die de zelfmoordenaars recruteerd en de dood instuurt. Bij hemzelf zal het niet in zijn hoofd opkomen om zichzelf op te blazen, daarvoor is het leven hem waarschijnlijk te lief. Pas in zijn laatste woorden zegt hij door te willen gaan tot aan de dood. Maar zichzelf opblazen, ho maar...daar hebben we weerloze jonge mannetjes voor. Zelfs de verklaringen die de zlefmoordenaars vóór hun daad oplezen wordt door deze oude idioten voorgekauwd, opgeschreven en gedicteerd. En als er dan eentje is die het op het laatste moment niet durft, dan wordt die er door zijn familie toe aangezet om zichzelf maar aan te geven bij het Israëlische leger. Omdat de familie bang is voor haar eigen hachje. Want die familie krijgt geen bescherming van de oude mannen die hun zoon de dood in wilden jagen. Al met al is dat hele zelfmoordenaarsnetwerk volgens mij een groep van oude mannen die een stel jonge onwetende kinderen gerbuikt om hun zinloze strijd te voeren. Ongeveer zoiets als de Iraanse machthebbers die in de oorlog met Irak kinderen voorop de strijd in stuurden om de mijnenvelden op te ruimen. Ik heb een hekel aan het beleid van sharon en zijn boevenbende. Maar het beleid van de Palestijnse "recuteringsambtenaren" is net zo laf en schofterig. Vertel dan eens peej wat is de oplossing voor de palestijnen om te reageren op het israelische leger?? Moeten ze zich altijd laten vernederen?? Denk je dat als er een andere oplossing zou zijn om op te treden tegen het israelische leger dat ze die niet zouden volgen??? Ik denk dat deze mensen geen andere keus hebben. En ook is het zo dat die mensen die zichzelf opblazen niet altijd jonge onwetende kinderen zijn. Er zitten ook hele hoogopgeleide heren bij. Die precies weten waar ze mee bezig zijn en die niet de rest van hun leven zo willen blijven vernederd worden. Ik vind het hartstikke erg als er onschuldige mensen sterven aan beide kanten. Maar in dit geval zou Israel het goede voorbeeld moeten geven en het land teruggeven wat ze hebben ingepikt. Israel is een sterkere macht dan Palestina. Wa salammmm

appie666
07-01-2004, 07:41
Origineel gepost door Peej De documentaire bekijkend en wetend hoe slecht de situatie in Palestina is kan ik me best voorstellen dat mensen overgaan tot rare acties. Maar het is duidelijk te zien dat degenen met de grootste bek ook meteen de grootste laffaards zijn. Die man die zei dat 6 van zijn broers in Israëlische gevangenissen zitten had wel een grote mond over uiteindelijk moeten sterven. Maar hij was wel degene die de zelfmoordenaars recruteerd en de dood instuurt. Bij hemzelf zal het niet in zijn hoofd opkomen om zichzelf op te blazen, daarvoor is het leven hem waarschijnlijk te lief. Pas in zijn laatste woorden zegt hij door te willen gaan tot aan de dood. Maar zichzelf opblazen, ho maar...daar hebben we weerloze jonge mannetjes voor. Zelfs de verklaringen die de zlefmoordenaars vóór hun daad oplezen wordt door deze oude idioten voorgekauwd, opgeschreven en gedicteerd. En als er dan eentje is die het op het laatste moment niet durft, dan wordt die er door zijn familie toe aangezet om zichzelf maar aan te geven bij het Israëlische leger. Omdat de familie bang is voor haar eigen hachje. Want die familie krijgt geen bescherming van de oude mannen die hun zoon de dood in wilden jagen. Al met al is dat hele zelfmoordenaarsnetwerk volgens mij een groep van oude mannen die een stel jonge onwetende kinderen gerbuikt om hun zinloze strijd te voeren. Ongeveer zoiets als de Iraanse machthebbers die in de oorlog met Irak kinderen voorop de strijd in stuurden om de mijnenvelden op te ruimen. Ik heb een hekel aan het beleid van sharon en zijn boevenbende. Maar het beleid van de Palestijnse "recuteringsambtenaren" is net zo laf en schofterig. Het beleid van de schofterige en laffe recuteringsambtenaren is een direct gevolg van het beleid van big pig Sharon, kwaad moet je met kwaad vergelden, in sommige situatie's

an3sdej
07-01-2004, 10:02
ten eerste zelfmoordacties in palestina is de enige manier van oorlog voeren met de joden. Zei dit jochie vanuit zijn gemakkelijke stoel van achter zijn pctje :-(

MaRouaN
07-01-2004, 10:17
Origineel gepost door an3sdej Zei dit jochie vanuit zijn gemakkelijke stoel van achter zijn pctje :-( Vertel jij het maar vriend hoe moet men in palestina afkomen van de vernederingen die ze ondergaan?? Wat is de beste oplossing?

MaRouaN
07-01-2004, 10:19
Vertel dan eens peej wat is de oplossing voor de palestijnen om te reageren op het israelische leger?? Moeten ze zich altijd laten vernederen?? Denk je dat als er een andere oplossing zou zijn om op te treden tegen het israelische leger dat ze die niet zouden volgen??? Ik denk dat deze mensen geen andere keus hebben. En ook is het zo dat die mensen die zichzelf opblazen niet altijd jonge onwetende kinderen zijn. Er zitten ook hele hoogopgeleide heren bij. Die precies weten waar ze mee bezig zijn en die niet de rest van hun leven zo willen blijven vernederd worden. Ik vind het hartstikke erg als er onschuldige mensen sterven aan beide kanten. Maar in dit geval zou Israel het goede voorbeeld moeten geven en het land teruggeven wat ze hebben ingepikt. Israel is een sterkere macht dan Palestina. Wa salammmm

rnaj
07-01-2004, 10:21
Origineel gepost door MrMaRouaN Vertel dan eens peej wat is de oplossing voor de palestijnen om te reageren op het israelische leger?? Moeten ze zich altijd laten vernederen?? Denk je dat als er een andere oplossing zou zijn om op te treden tegen het israelische leger dat ze die niet zouden volgen??? Ik denk dat deze mensen geen andere keus hebben. En ook is het zo dat die mensen die zichzelf opblazen niet altijd jonge onwetende kinderen zijn. Er zitten ook hele hoogopgeleide heren bij. Die precies weten waar ze mee bezig zijn en die niet de rest van hun leven zo willen blijven vernederd worden. Ik vind het hartstikke erg als er onschuldige mensen sterven aan beide kanten. Maar in dit geval zou Israel het goede voorbeeld moeten geven en het land teruggeven wat ze hebben ingepikt. Israel is een sterkere macht dan Palestina. Wa salammmm Ik weet dat deze oplossing onmogelijk is. Maar zodra de palestijnen stoppen met reageren, verliest Israel de legitimetijd om nog langer geweld te gebruiken.... (ff voor de duidelijkheid, persoonlijk vind ik geen enkel geweld legitiem, ik bedoel dan ook dat Israel dan alle steun van bevriende staten zal verliezen)

MaRouaN
07-01-2004, 10:25
Origineel gepost door rnaj Ik weet dat deze oplossing onmogelijk is. Maar zodra de palestijnen stoppen met reageren, verliest Israel de legitimetijd om nog langer geweld te gebruiken.... (ff voor de duidelijkheid, persoonlijk vind ik geen enkel geweld legitiem, ik bedoel dan ook dat Israel dan alle steun van bevriende staten zal verliezen) Pfffffff stoppen met reageren alsof zij het zijn begonnen?? Zij willen gewoon hun land terug. Kom op man is dat moeilijk te begrijpen of zo? Of het nou Palestijnen zijn of Chinezen dat heeft er niks mee te maken. En ik ben ook tegen geweld maar als ik zie hoe die israelische leger palestijnen behandeld dan denk ik aanpakken die hap.

MaRouaN
07-01-2004, 10:27
Aan andere dingen kan Amerika wel heel snel in actie komen. Als het andersom was geweest dan had Amerika Palestina met de grond gelijk gemaakt of niet wil je zeggen??

rnaj
07-01-2004, 10:27

Ik zei toch het is een onmogelijke oplossing, zeker als iedereen blijft zeggen. Zij begonnen nu mag ik terug schieten. Jouw eerste opmerking houdt de geweldspiraal in stand, deze moet door de meest wijze partij doorbroken worden.

Pagina's : [1] 2 3 4 5