Bekijk originele versie : Marokkaanse meisjes dit ?! Marokkaanse meisjes dat ?!!
sweet_nadoria
06-01-2004, 22:48
De forums op deze site beginnen langzamerhand eentonig te worden !!
Het enige wat ik hier lees is alles wat je maar kan bedenken om een Marokkaans meisje zwart te maken ...
- Marokkaanse meisjes lachen hard, zoeken ze aandacht ?!
- Marokkaanse meisjes gebruiken Allah als excuus
- Marokkaanse meisjes vallen alleen op negers
- Je mag blij zijn als je een marokkaans meisjes hebt gevonden die nog maagd is ..
Damn hey mensen we weten het nu ondertussen wel dat er sommige tussen zitten die zekers fout bezig zijn. Maar dan moet je niet iedereen over een kam gaan zitten scheren. Ik ken genoeg meiden die wel zelfrespect hebben voor zichzelf en zich niet laten beïnvloeden door de Sjatain ..
Die meiden die zulke dingen doen die weten ook dondersgoed dat ze fout bezig. Zij verdommen het alleen om het te begrijpen. Als je ze wat vertelt over de Islam; vanne dit mag niet enzo dan beginnen ze met de zelfde smoes, de Islam zit in mijn hart. Ewa duuh anders noem je jezelf geen moslim. Maar toch, denk eens aan later ... :rolleyes:
Ze blijven maar zeggen ja later als ik getrouwd, ja later dat ..
Maar stel .... er komt helemaal geen morgen ?! Ewa en dan ?! Dan moet je je verantwoorden voor ál je slechte daden tegenover Allahoe Ta3ala ..
Denk je dan dat Allah je nog eens 10 jaar geeft om jezelf te bewijzen ?!
Ik denk het niet .. je hebt je tijd gehad en in de tijd dat je de kans kreeg om jezelf te bewijzen was je met dingen bezig die belangrijker waren voor je dan je geloof !!
Voor je ondankbaarheid zul je je dan moeten verantwoorden op de Dag des Oordeels ..
De dag waarop de echte moslims gescheiden zullen worden van de kafiers. De dag waarop de moslims beloond zullen worden voor hun goede gedrag en de kafiers gestraft zullen worden voor hoor ongehoorzaamheid ... Allah ie hfed ..
Degene die Allah echt vrezen proberen zichzelf op deze Aardse leven echt te bewijzen en de andere die denken dat dit leven eeuwig is ... ewa je ziet waar ze mee bezig zijn .. Allah ie hfed :(
Kijk alleen om je heen en denk eens aan de tekenen die Allah ons heeft geopenbaard in de Koran ...
Er zou een tijd komen dat alleen de Joden aan de macht zouden komen; Wie is er nu aan de macht ?! Niemand anders dan Joden
Er zou een tijd komen dat mensen het geloof zouden verwaarlozen; Ik denk dat ik hier niks meer over hoef te zeggen, we weten allen dat velen niks geven om het geloof en niet denken aan later ..
Waar gaat het heen met deze Dunya ?! Dit is geen eeuwige leven .. het eeuwige leven in Al Djannah Insha Allah staat op ONS ya moslimien te wachten !!
Wordt wakker dwalende moslim en open je ogen. Realiseer je dat er misschien geen morgen meer is. Vraag Allah om vergiffenis en toon je berouw ... je weet dat Allah vergevend is !!
Denk aan de prachtige eeuwige leven die Allah je biedt na dit aardse leven ...
Wat je daarvoor moet doen is enkel slagen voor dit examen .. want hier komt het op neer ..
Het aardse leven is een examen waarin je jezelf moet bewijzen tegenover Allah ...
Ps. Dit geldt overigens niet alleen voor de Marokkaanse meiden, maar net zo hard voor de Marokkkaanse jongens. Ik scheer zeker niet iedereen over een kam, want ik weet dat er genoeg zijn die zichzelf wel weten te bewijzen !!
Remember; Voordat we anderen gaan oordelen, laten we eerst naar ons zelf kijken ... en inderdaad Only Allah can judge you !!
Moge Allah ons bijstaan om dit wereldse leven succescol en veelbelovend te laten beïndigen. Moge Allah ons beschermen van het kwade en Moge Allah onze harten vullen met meer liefde voor het geloof ...
Ameen
Liefs,
S. Nadoria
Lady_moi
06-01-2004, 22:50
jullie marokkaanse meiskes deugen nie :)
lara_nr1
07-01-2004, 00:06
Origineel gepost door Lady_moi
jullie marokkaanse meiskes deugen nie :)
jij wel zeker:vingers:!!
en kust ze b!tch:auw:
marokkaanse meiden zijn damn fine :verliefd:
Ik hou echt van elke zuster ;)
marokkaanse meiden zijn geweldig :D
tevreden ;)
the_president
07-01-2004, 00:26
misschien omdat de jongens van hun houden, dat ze hun graag gelukkig willen zien ;)
de meeste jongens vallen toch op mocro meiden, dusjjj ...
p.s: niet elkaar schieten, als meisjes dat met elkaar doen, dan zijn de jongens niet zo erg :D
the_president
07-01-2004, 01:24
Origineel gepost door Mocro_Bella
Je kan er wel boos om worden, maar als je goed om je heen kijkt dan zie je dat waar zij over praten ook daadwerkelijk zo is!
Als die kaasjes over integratie beginnen, zijn wij MAROKKAANSE MEISJES 1 van de eerste die roepen f*ck integratie maar als je kijkt naar het sigaretje dat ze omhoog houdt en haar Negertje omarmt en het korte rokje dat ze daarbij draagt (Marokkaanse meid), dan kennen ze beter hun mond houden met hun f*ck integratie!
Marokkaanse jongens die zeggen het niet om ons de grond in te boren, maar om ons duidelijk te maken dat zulke dingen niet bij onze cultuur hoort en al helemaal niet bij ons geloof!
Ze brengen het af en toe bot over maar ja wie niet horen wil moet voelen zeggen ze toch:)
Ik praat natuurlijk niet over alle Marokkaanse meiden, er zijn goede en slechte, maar de meeste zijn toch wel slecht en je weet omdat er zoveel slechte zijn verpesten zij het voor de goede.
Zolang jij niet zo bent, hoef je je van al die praatjes niets aan te
trekken!!
allah igaleek,
ik was in parijs met oud en nieuw op een tunesisch feest en waren veel marokkaanse meiden en geen jongens (alleen ikke) weet je wat ze aanhadden wajoooooooow gewoon erg
dansen kunnen ze wel goed vooral als ze dronken worden
en niet dat het hier niet gebeurt
the_president
07-01-2004, 01:40
Origineel gepost door Mocro_Bella
Hafla Chaabia die pas geleden in Den Bosch was, ik ben er niet geweest (Gelukkig) Ik ga niet naar zulke feesten:)
Maar ik heb gehoord hoe de meeste meisjes daar gekleed waren, waar blijven onze normen en waarden die onze ouders (allahiegalihoemena) ons hebben geleerd.
Ieder voor zich natuurlijk, maar ik schaam me kapot als ik zoiets op straat zie!
We praten wel over marokkanen en moslims blabla wij willen niet integreren maar als je kijkt achteraf doen ze dat toch, Bacardi is niet van hun hand af te slaan, ze drinken alsof het water is, het hoofddoekje gaat af en het sigaretje gaat aan als ze zwerven op hoog caterijn versierend!
Je kan de ouders wel de schuld geven maar die zien niet wat hun dochter buiten huis doet!
Allahie hdie ma glak!
amieeen,
dat heeft nix met integratie te maken, dat doen ze ook in marokko. en het is zeker de ouders hun schuld, sorry maar je gaat niet aan de bacardi als je anders opgevoed bent
the_president
07-01-2004, 01:55
maar zou ik je wat zeggen, daar praat ik over als ik nuchter ben, overdag dus ik ben nu een beetje dronker van de slaap :D
maar ik hou me nog aan me stand punt, k denk nog steeds dat het aan de ouders ligt
en ze doen het niet op nl manier, maar op de westerse manier want de nlders zelf doen het op zn amerikaans, het zijn rebelle gedachten die dorstig zijn aan alles wat nieuw en anders is.
de kinderen hebben vragen en geen antwoorden, en ze krijgen die antwoorden niet van de ouders maar van school en op straat, antwoorden die helaas nix met de islaam en de cultuur te maken hebben
de sexuele opvoeding is een sterk voorbeeld, marokkaanse ouders denken nog steeds dat het niet nodig is, dat de kinderen door de buren en door de maatschapij wordt beschremd (zoals in marokko) en vergeten ze vaak dat ze in nl zijn
ik heb hoop voor straks inshallah, en niet alleen in nl maar ook in marokko
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.