Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie is er op zoek naar administratieve baan

atelos
12-06-2008, 11:07

Ik ben zelf ook bij hun werkzaam en het is hier heel leuk. MEDEWERKER DEBITEUREN- EN CREDITEURENADMINISTRATIE voor 32 - 36 uur per week Sanquin Standplaats Amsterdam Functieomschrijving Binnen de Debiteuren- en Crediteurenadministratie verzorgt u de registratie en distributie van inkoopfacturen en controleert u de tijdige autorisatie hiervan. Verder houdt u zich bezig met het inboeken van giro- en bankafschriften in het grootboek, het voorbereiden van betalingen en het assisteren van het beheer van openstaande vorderingen debiteuren. Bovendien controleert, herrekent en boekt u declaraties van personeelsleden. Functie-eisen Een opleiding op meao-niveau vormt uw basis, aangevuld met kennis van MS Office en SAP plus affiniteit met automatisering. U beschikt over goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden in zowel de Nederlandse als de Engelse taal. Uw werktijden worden in overleg vastgesteld. Deze functie betreft een tijdelijke aanstelling voor de duur van één jaar, met uitzicht op een vast dienstverband.

safar
15-06-2008, 21:30
Ik heb wel intresse, hoe kan ik solliciteren???

DMBC
15-06-2008, 23:02
Volgens mij is dit wat ze bedoelt: http://www.sanquin.nl/sanquin-nl/vacatures.nsf/All/Medewerker-Debiteuren--En-Crediteurenadministratie--Locatie-Amsterdam--Lve02-08-.html