Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zijn jouw eisen ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

ik_oke_is
06-01-2004, 21:01

wat eis je zeker dat een vrouw heeft ? diplomas bv . havo(ndl) - aso(belgie) of zelfs universiteit? gelovig; hoe ver moet ze daar in gaan ? bidden vasten enzo of ook hijaab en andere dingen ... ? humor? enz... :hihi: :maf3: NAISHA gelieve mij NIET te pm-en !!!!!!!!!!!!! :p ben NIET geintresseerd en OOK niet op zoek en voor de moderator(s) ; dit hoort NIET thuis bij man zoekt vrouw; anders had ik em zelf daargezet !!!!!!!!!!!!!!!!!! :maf2:

naisha
06-01-2004, 21:05
Origineel gepost door ik_oke_is wat eis je zeker dat een vrouw heeft ? diplomas bv . havo(ndl) - aso(belgie) of zelfs universiteit? gelovig; hoe ver moet ze daar in gaan ? bidden vasten enzo of ook hijaab en andere dingen ... ? humor? enz... :hihi: :maf3: NAISHA gelieve mij NIET te pm-en !!!!!!!!!!!!! :p ben NIET geintresseerd en OOK niet op zoek en voor de moderator(s) ; dit hoort NIET thuis bij man zoekt vrouw; anders had ik em zelf daargezet !!!!!!!!!!!!!!!!!! :maf2: Sorry is niet grappig.. :(

maghrebgirl20
06-01-2004, 21:05
Origineel gepost door ik_oke_is wat eis je zeker dat een vrouw heeft ? diplomas bv . havo(ndl) - aso(belgie) of zelfs universiteit? gelovig; hoe ver moet ze daar in gaan ? bidden vasten enzo of ook hijaab en andere dingen ... ? humor? enz... :hihi: :maf3: NAISHA gelieve mij NIET te pm-en !!!!!!!!!!!!! :p ben NIET geintresseerd en OOK niet op zoek en voor de moderator(s) ; dit hoort NIET thuis bij man zoekt vrouw; anders had ik em zelf daargezet !!!!!!!!!!!!!!!!!! :maf2: ik ben geen man..... maar ik reageer toch :D hoe ziet jou ideale vrouw eruit? :zwaai:

naisha
06-01-2004, 21:07
Origineel gepost door maghrebgirl20 ik ben geen man..... maar ik reageer toch :D hoe ziet jou ideale vrouw eruit? :zwaai: Weet je dat niet... Mij... Mijn naam staat er.. :o

ik_oke_is
06-01-2004, 21:08

Origineel gepost door maghrebgirl20 ik ben geen man..... maar ik reageer toch :D hoe ziet jou ideale vrouw eruit? :zwaai: nee vrouwen mogen ook reageren ,en zij moeten dan zeggen wat hun ideale man moet hebben :hihi: eeh mijn ideale vrouw ??? :maf2: eeh +/-19jaar - gelovig - grappig - SLIM ik haat het echt als een meisje me zo :confused: (waar heb je het over) aankijkt !! hmm... voor de rest valt over te praten natuurlijk :maf3:

Mariam74
06-01-2004, 21:08
Ik neem aan dat de topic alleen voor mannen is? ik weet wat mannen tegenwoordig eisen van een vrouw: Ze moet hersenen hebben, zichzelf ontplooid qua studie en niet dom overkomen, ze moet zich naast haar dagelijkse levenszaken zichzelf verdiepen in de Islam, bidden, vasten etc. hoort er allemaal bij, en ja dames NIET roddelen is ook een van de belangrijke aspecten in de Islam, het liefst moet ze een hijab dragen en haar schoonheid van de buitenwerled verbergen. Ze moet een groot hart hebben en zorgzaam zijn. Respect hebben voor iedereen, vertrouwelijk, lief leuk en aardig, en het zou al helemaal mooi zijn geweest als ze ook nog eens echte schoonheid heeft. Nou heb ik gelijk of niet? Dit is precies wat wij vrouwen ook in een man zoeken. P.S. Humor is ook belangrijk!!!!

SAMMYGIRL
06-01-2004, 21:09
Mijn ideale man moet geld en een auto hebben! :)

Mariam74
06-01-2004, 21:11
Origineel gepost door SAMMYGIRL Mijn ideale man moet geld en een auto hebben! :) MEEN JE DAT NOU? GAAT HET JE DAAROM???? :confused: :eek: :kwaad:

ik_oke_is
06-01-2004, 21:12
Origineel gepost door Mariam74 Ik neem aan dat de topic alleen voor mannen is? ik weet wat mannen tegenwoordig eisen van een vrouw: Ze moet hersenen hebben, zichzelf ontplooid qua studie en niet dom overkomen, ze moet zich naast haar dagelijkse levenszaken zichzelf verdiepen in de Islam, bidden, vasten etc. hoort er allemaal bij, en ja dames NIET roddelen is ook een van de belangrijke aspecten in de Islam, het liefst moet ze een hijab dragen en haar schoonheid van de buitenwerled verbergen. Ze moet een groot hart hebben en zorgzaam zijn. Respect hebben voor iedereen, vertrouwelijk, lief leuk en aardig, en het zou al helemaal mooi zijn geweest als ze ook nog eens echte schoonheid heeft. Nou heb ik gelijk of niet? Dit is precies wat wij vrouwen ook in een man zoeken. oke sorry voor het misverstand maar deze topic is NIET alleen voor manne !!! en dat is inderdaad zowat wat ik in een vrouw zoek , en ook B85 als maat van borsten anders gaat het hele spel niet door !! :maf3:

Chyhaan
06-01-2004, 21:13
Origineel gepost door ik_oke_is nee vrouwen mogen ook reageren ,en zij moeten dan zeggen wat hun ideale man moet hebben :hihi: eeh mijn ideale vrouw ??? :maf2: eeh +/-19jaar - gelovig - grappig - SLIM ik haat het echt als een meisje me zo :confused: (waar heb je het over) aankijkt !! hmm... voor de rest valt over te praten natuurlijk :maf3: Helaas ik vol doe niet aan je eisen :(

SAMMYGIRL
06-01-2004, 21:14
Origineel gepost door Mariam74 MEEN JE DAT NOU? GAAT HET JE DAAROM???? :confused: :eek: :kwaad: ` Ja! :)

ik_oke_is
Origineel gepost door SAMMYGIRL Mijn ideale man moet geld en een auto hebben! :) :hihi: gelukkig dat er zo'n wijven bestaan want er zijn ook jongens of mannen die een vrouw willen die alleen een auto en geld wilt :maf: :maf3:

Mariam74
Origineel gepost door ik_oke_is oke sorry voor het misverstand maar deze topic is NIET alleen voor manne !!! en dat is inderdaad zowat wat ik in een vrouw zoek , en ook B85 als maat van borsten anders gaat het hele spel niet door !! :maf3: Hahaha, volgens mij kom ik in aanmerking...... :D

ik_oke_is
06-01-2004, 21:15
Origineel gepost door Chyhaan Helaas ik vol doe niet aan je eisen :( hmmm ik moet eerlijk gezegd toegeven als ik zo lees wat jij allemaal vind van vriendschap liefde etc. dat ik jou een vies vrouwke vind en ik nooit maar ook nooit iets met jou zou willen !!! :maf3:

Chyhaan
06-01-2004, 21:17

Origineel gepost door ik_oke_is hmmm ik moet eerlijk gezegd toegeven als ik zo lees wat jij allemaal vind van vriendschap liefde etc. dat ik jou een vies vrouwke vind en ik nooit maar ook nooit iets met jou zou willen !!! :maf3: Ik hou ook heel veel van jou... Ps. waar slaat deze reactie op!!!!????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9