Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hellp ik zoek een goeie boekhouder???

Pagina's : [1] 2

MisSamal
11-06-2008, 11:57

hallo dames en heren. ik zoek een boekhouder die mijn boekhouden kan doen, als starter heb ik geen ervaring en wil iemand die mij kan uit leggen wat ik allemaal moet doen?? en wat hij/zij van mij nodig zullen hebben. aub help mij wat wijzer te worden??

MisSamal
11-06-2008, 12:18
help aub ik heb jullie echt nodig nu en jullie laten me in de steek

ladyrkempoe
11-06-2008, 12:21
help aub ik heb jullie echt nodig nu en jullie laten me in de steek In welke branche ben je begonnen? ben je een zzp-er?

MisSamal
11-06-2008, 12:28
In welke branche ben je begonnen? ben je een zzp-er? ik ben begonnen met mode. maar wat is een zzp-er?:rolleyes:

Fleischbaum
11-06-2008, 12:32

ik ben begonnen met mode. maar wat is een zzp-er?:rolleyes: Zelfstandige zonder personeel Een zelfstandige zonder personeel (ZZP, ZZP-er) is een begrip dat gebruikt wordt door de Nederlandse belastingdienst en de sociale zekerheidsinstellingen. Het is geen echte ondernemingsvorm. Het gaat hier om ondernemers die geen personeel in dienst hebben. Het kan ook slaan op een freelancer. Een ZZP-er of ZZP'er is meestal één persoon die diensten of producten verkoopt en daarvoor de klanten een factuur stuurt. Een voorbeeld is een alfahulp van de thuiszorg. http://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfstandige_zonder_personeel

ladyrkempoe
11-06-2008, 12:36
Zelfstandige zonder personeel http://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfstandige_zonder_personeel Thx

MisSamal
11-06-2008, 12:40
Zelfstandige zonder personeel http://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfstandige_zonder_personeel o ok bedankt, ja ik ben als zzp`er :maf: begonnen kennen jullie misschien een boekhouder voor mij die me goed kan helpen aub???

ladyrkempoe
11-06-2008, 12:44
o ok bedankt, ja ik ben als zzp`er :maf: begonnen kennen jullie misschien een boekhouder voor mij die me goed kan helpen aub??? Je moet wat concreter zijn, ik ken genoeg boekhouders. Wat wil/zoek je precies? Wat doe je precies in de Mode? verkoop, naai je, ontwerp je?

112233moh
11-06-2008, 12:44
o ok bedankt, ja ik ben als zzp`er :maf: begonnen kennen jullie misschien een boekhouder voor mij die me goed kan helpen aub??? neem mijn aan:D:D:D. mag ik stage bij je lopen!!! :o

MisSamal
11-06-2008, 13:13
Je moet wat concreter zijn, ik ken genoeg boekhouders. Wat wil/zoek je precies? Wat doe je precies in de Mode? verkoop, naai je, ontwerp je? verkoop van kleding en accessoires en het op maat laten maken van kleding

MisSamal
11-06-2008, 13:15
neem mijn aan:D:D:D. mag ik stage bij je lopen!!! :o haha jij wilt mij eerste maand Fait verklaren :D ;)

tuinboon
11-06-2008, 13:43
de vraag is of je wel een boekhouder nodig hebt, je moet op een rijtje zetten wat je zelf wil doen en wat je wilt uitbesteden, hoe meer je uitbesteed hoe meer je betaalt. je kunt zelf ook veel bijhouden, of heb je daar geen tijd voor, of kun je het niet, daar zijn ook boekhoudprogramma's voor, ben je echt al begonnen en niet eerst hierover nagedacht? vraag gewoon mensen in je omgeving die zelfstandige zijn en of het bevalt. succes

112233moh
11-06-2008, 13:51
ey hoezo zijn al die letters bij ons o.t oranje. DIT IS WEL EEN MAROKKAANSE SITE!! GEEN NEDERLAND..... dat zij 3-0 hebben gewonnen hebben van italie wil niet zeggen dat ze hier zomaar een oranje kleurtje kunnen neer zetten:moe: en die kut vlag mag helemaal weg bij die paard:maf2:

MisSamal
11-06-2008, 14:19
ey hoezo zijn al die letters bij ons o.t oranje. DIT IS WEL EEN MAROKKAANSE SITE!! GEEN NEDERLAND..... dat zij 3-0 hebben gewonnen hebben van italie wil niet zeggen dat ze hier zomaar een oranje kleurtje kunnen neer zetten:moe: en die kut vlag mag helemaal weg bij die paard:maf2: PARDON!!!! waar heb jij het over????

MisSamal
11-06-2008, 14:21

de vraag is of je wel een boekhouder nodig hebt, je moet op een rijtje zetten wat je zelf wil doen en wat je wilt uitbesteden, hoe meer je uitbesteed hoe meer je betaalt. je kunt zelf ook veel bijhouden, of heb je daar geen tijd voor, of kun je het niet, daar zijn ook boekhoudprogramma's voor, ben je echt al begonnen en niet eerst hierover nagedacht? vraag gewoon mensen in je omgeving die zelfstandige zijn en of het bevalt. succes Ik ben nog niet officiel begonnen ik heb de sleutels en alles.. Boekhouden daar heb ik geen verstand van ik kan het ook niet zelf bij houden en weet niet hoe het werkt laat staan zelf doen. Voor de rest heb ik alles in orde vandaar dat ik een boekhouder zoek..

Pagina's : [1] 2