FirtinA
11-06-2008, 11:35
Hoi hoi Ik heb een vraagje, en hoop dat de dames van M.nl me hiermee kunnen helpen. Na 2 uur lang mijn huisarts zonder resultaten heb gebeld ( praktijk nm de telefoons niet op ) ben ik maar de auto ingestapt en zelf naar de praktijk gereden. Ik ga volgende week dinsdag op vakantie voor een weekje, en laat het nou zo zijn dat ik in die week ongesteld ga worden. Graar wil ik mijn menstruatie dus een weekje uitstellen. De arts was er niet en heeft de assistente mijn eventjes geholpen. Ze heeft een receptje voor me geschreven voor een "tijdelijke" pil, omdat ik het niet door wil gebruiken. ( alleen nodig voor op vakantie ) Alleen ben ik de naam weer vergeten van de pil :( Mijn vraagjes Wie weet hoe die pil heet ( :( ) Weet je het ? heeft het nare bijwerkingen? Werkt het? en al het andere wat erbij hoort. ( ik weet niet de precieze dag wanneer ik ongesteld wordt, en de assistente zei dat ik het 3 dagen ervoor moest beginnen met slikken :maf2: ) thnks alvast! Btw : het is echt voor mijn menstruatie bedoeld, voor degenen die graag doordenken.