Bekijk originele versie : Laserontharing
hallo allemaal,
ik had eigenlijk een vraagje aan de dames hier op dit forum.
ik zou graag willen weten of er meiden zijn die ervaring hebben met laserontharing in het gezicht. met name de bovenlip.
welke techniek ze hebben gedaan, of de haren echt niet meer terugkomen. en hoe duur het ongeveer is.
alvast bedankt voor jullie reacties.
groetjes,
One Love :).
Origineel gepost door onelove
hallo allemaal,
ik zou graag willen weten of er meiden zijn die ervaring hebben met laserontharing in het gezicht. met name de bovenlip.
welke techniek ze hebben gedaan, of de haren echt niet meer terugkomen. en hoe duur het ongeveer is.
groetjes,
One Love :)
sorry schat k had je graag geholpen, maar heb niet zoveel haar in mijn gezicht of waar dan ook, dus kan je ook niet helpen met zo'n probleem, veel succes nog! :)
Idjies_n_Assel
06-01-2004, 23:49
hallo allemaal,
groetjes,
One Love :)
Lieve zus,
Ik zou oppassen met die laserbehandelingen, ik weet alleen nog dat mn leerares altijd heeft gezegd dat je als jonge meid nooit je haren voorgoed moet laten verwijderen, want als je inch'allah ooit kinderen gaat krijgen kan er dan op de plaats waar normaal die haren groeien ( en dat het niet meer kan omdat je het hebt laten verwijderen) de kans heel groot is dat er haar gaat groeien waar die normaal niet moet groeien , dus denk maar heel goed na voor je die stap gaat zetten.
groetjes
:zwaai:
misstomaatje
07-01-2004, 12:03
Ik zou zeggen, als je er last van hebt dan moet je het doen..... Ik ken een meisje die het gedaan heeft, het is eigenlijk heel simpel de laser gaat diep de huid in en vernietigt het haarzakje.... Na zo´n 6 behandelingen komt het haartje nooit meer terug.... Voor meer informatie verwijs ik je naar de dicht bijzijnde huidtherapeut... die kan je alles erover vertellen.... Trouwens, als het in het gezicht is, dan wordt het merendeel vergoed door de ziekenfonds....... als je meer wilt weten, mail me maar....
Hoi Kelly,
bedankt voor je reactie. heb je misschien meer info voor me? kan je me mailen naar OneLove_1982@hotmail.com
bedankt!
groetjes, ;)
is het eigenlijk pijnlijk of niet
moekarso
08-01-2004, 17:28
ik geloof niet dat dat bestaat hoor wat daar net gezegt is! :confused:
hallo het haarzakje wordt alleen verwijderd heeft toch niks met dat te maken!! :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.