Bekijk originele versie : meisjes moedigen elkaar aan om een relatie te beginnen!
Veel meisjes hier op marokko.nl die relatie problemen hebben worden voorzien van advies die een relatie bemoedigen.
In plaats van ontmoedigen geven ze een uitgevoerde advies hoe het weer goed kan komen tussen die 2 personen.
Er zijn maar een paar meisjes die zeggen waar het opstaat en de rest zijn meelopertjes..
dat komt denk ik......
omdat ze dan om advies vraagt hoe ze het weer goed kan maken dit dat,en dus niet zit te wachten op een tip hoe ze van hem af kan komen,want weees redelijk,je kan wel zeggen tegen zon meisje :
"je moet geen rlatie aangaan"
zal je ze naar je luisteren?
ik denk het nie,maar dat betekend dan nog niet dat je dr moet aanmoedigen,je heb zeker wel gelijk,maar zo zie je maar weer,hoe alles veranderd...............tot grote ergenissen voor sommige onder ons
ChOcOtOfFfF
06-01-2004, 16:34
je hebt gelijk!
iemand die bemiddeld in een ha7am relatie deelt in de zonde.
tatouzient
06-01-2004, 16:35
ipv da jij je zo focust op wa de meiden doen, zou ik mn leven een andere draai geve... :rolleyes:
heb je nix zinnigers te doen dan zo op meiden te vitte?
als iemand om advies vraagt, moet je eerlijk zn en je mening omtrent da onderwerp geven, yeps, da noemt mn discussiere en daarvoor dient deze forum...
:rolleyes:
bisous xxx
miss_ainzohra
06-01-2004, 16:43
Origineel gepost door tjsalout
Veel meisjes hier op marokko.nl die relatie problemen hebben worden voorzien van advies die een relatie bemoedigen.
In plaats van ontmoedigen geven ze een uitgevoerde advies hoe het weer goed kan komen tussen die 2 personen.
Er zijn maar een paar meisjes die zeggen waar het opstaat en de rest zijn meelopertjes.
ga alstublieft wilma pesten ofzo jij hebt echt niets te doen in jouw leven behalve dan op meisjes letten ga op jouw zusjes letten daar heeft jouw vader en moeder jouw voor op aarde gezet en niet om op andere meiden te letten
tatouzient
06-01-2004, 16:44
Als ik mijn leven een andere draai had gegeven, dan zat ik hier niet bij marokko.nl. Oke belgje
voor jou is het Mevrouw Tatouzient en ni belgje :rolleyes:
da je zelf nix te doen hebt, verteld ni veel positiefs over je, moet ik nu concludere da alle boys nix te doen hebbe? :rolleyes:
idd nee, je moet ni afgaan op een paar reacties van bepaalde meiden, elk persoon is een individu op zich en dient gezien te worden om wie hij/zij is...
bisous xxx
miss_ainzohra
06-01-2004, 16:48
tzzzzzz nanem, als je niet tegen kritiek kan moet je ook niet reageren
ik kan heel goed tegen kritiek maar jou waarscheinlijk niet want anders zou jij zulke taal niet gebruiken
tatouzient
06-01-2004, 16:54
Lees dit maar nog een keer. Dit is een dicussieforum, en geen aanvals forum.En meteen ook nog familie bij betrekken. Komt wel goed met jou.
je zegt het zelf, het is een discussieforum, waarom zit je dan te vitte op andermans mening?
(mt name de maroc meide?)
miss_ainzohra
06-01-2004, 16:56
Lees dit maar nog een keer. Dit is een dicussieforum, en geen aanvals forum.En meteen ook nog familie bij betrekken. Komt wel goed met jou.
ik bedoel het niet verkeerd dat over je familie ja dat is gewoon jouw taak
tatouzient
06-01-2004, 16:58
Ik vit niet, ik zeg iets en wil graag jullie mening erover horen. Hoe jullie erover denken duuuuuuh.
je vit wel, wnt al hetgeen je zegt heeft betrekking over de maroc meisjes en dit ni in de positieve zin...
mr ja, tis een discussieforum en iedereen zegt wa hij/zij wil zeggen als da zn/haar mening is...
bisous xxx
Er zijn maar een paar meisjes die zeggen waar het opstaat en de rest zijn meelopertjes.
Helemaal met je eens. :goedzo:
tatouzient
06-01-2004, 17:02
Je begrijpt het eindelijk.
kheb het van het begin door, jij ni... ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.