Bekijk originele versie : hoe werkt anwb service ?
rolexity
11-06-2008, 02:23
de titel spreekt voorzich.
Ik heb anwb europa aangevraagd met vervangende auto.
stel ik heb pech.......
dan wat moet ik dan betalen in spanje ofzo ?
rolexity
11-06-2008, 18:33
niemand die het weet ?
Je moet ook die anwb visa card bij bestellen zonder visa kaart mag je met de trein terug naar nederland je krijgt dan geen vervangende auto.
rolexity
11-06-2008, 23:26
Je moet ook die anwb visa card bij bestellen zonder visa kaart mag je met de trein terug naar nederland je krijgt dan geen vervangende auto.
dat begrijp ik niet...ik betaal toch voor anwb ? kan ik de lidmaatschap net zo goed opzeggen en met men eigen creditcard een auto huren.
dat begrijp ik niet...ik betaal toch voor anwb ? kan ik de lidmaatschap net zo goed opzeggen en met men eigen creditcard een auto huren.
Nee vervangende auto betaalt anwb vor maximaal 4 weken je hebt die credit card nodig om borg te betalen
rolexity
11-06-2008, 23:55
Nee vervangende auto betaalt anwb vor maximaal 4 weken je hebt die credit card nodig om borg te betalen
maar ik wil geen creditcard van hun dat is gewoon een verkooptruc van anwb om zo hun creditcard service te promoten.het kon toen nog met cheqeus
maar ik wil geen creditcard van hun dat is gewoon een verkooptruc van anwb om zo hun creditcard service te promoten.het kon toen nog met cheqeus
Jah precies die cheqeus zijn afgeschaft nu kan je de creditcrad van anw 1ste jaar gratis gebruiken en daarna betaal je 11 euro per jaar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.