Bekijk originele versie : Kan iemand mij vertellen....
ik heb een vraag he..
Kan iemand mij vertellen,waarom je uitgescholden word voor alles en nog wat als je geen aandacht besteed aan jongen die roepen en al die rare dingen,terwijl dat als je antwoord geeft,dat alleen maar slecht is.
ik snap dat echt nie he,dan gaan de jongen zeuren over de moslima's van tegenwoordig,dit dat,maar ondertussen zijn ze zwaar beledigd,als ze geen aandacht geven,ik bedoel,is er dan helemaal geen greintje respect meer voor de damens,die de eer aan zich zelf willen houwe??????
miss_ainzohra
06-01-2004, 16:04
ik zal je het eens vertellen als je ze geen aandacht geeft dan lopen ze een soort blauwje op en bij marokanen is hun trots heel groot en op zo'n moment kunnen ze helemaal para worden want ze voelen ze heel wat en als ze geen aandacht krijgen weten ze dat ze niets zijn en daar kunnen ze niet tegen.
dat is toch stom?!
en dan nog zeuren he......
maar in ieder geval bedankt :zwaai:
thuglife_nadia
06-01-2004, 18:58
Origineel gepost door miss_ainzohra
ik zal je het eens vertellen als je ze geen aandacht geeft dan lopen ze een soort blauwje op en bij marokanen is hun trots heel groot en op zo'n moment kunnen ze helemaal para worden want ze voelen ze heel wat en als ze geen aandacht krijgen weten ze dat ze niets zijn en daar kunnen ze niet tegen.
:lol::lol::lol::lol:
HAHAHAHAHH wollah dies lijp wollah meid je hebt egt kk gelijk in dat!!!
hahahah wollah hijs egt kk goed hahahah
:zwaai:
Nadia
Dat soort mensen zijn levenloos, werkeloos en hopeloos.
:zwaai:
sneakynawal
06-01-2004, 19:04
...ziek in hun hoofd :jammer:
Lady_moi
06-01-2004, 19:14
Blijven negeren al schelden ze geef hen ras terug gij weet beter die gaan schelden omda ze zich zwak voelen zielig..
ik_oke_is
06-01-2004, 19:24
Origineel gepost door Miss9
ik heb een vraag he..
Kan iemand mij vertellen,waarom je uitgescholden word voor alles en nog wat als je geen aandacht besteed aan jongen die roepen en al die rare dingen,terwijl dat als je antwoord geeft,dat alleen maar slecht is.
ik snap dat echt nie he,dan gaan de jongen zeuren over de moslima's van tegenwoordig,dit dat,maar ondertussen zijn ze zwaar beledigd,als ze geen aandacht geven,ik bedoel,is er dan helemaal geen greintje respect meer voor de damens,die de eer aan zich zelf willen houwe??????
je had wel salaam terug mogen zeggen
:hihi:
:maf3:
BintElmagreb
06-01-2004, 19:25
dat zijn van die jongens die niks te doen hebben en een leven zoeken.
ik_oke_is
06-01-2004, 19:31
Origineel gepost door SuperSalima
Als er salaam werd gezegd ja...ze zegt duidelijk dat die jongens rare dingen uitriepen...daar hoort geen salaam bij :)
:ego:
ze LUISTERDE niet eens , dus ze hoorde ook niet dat ik gewoon
Salaam zei !!!
:maf3:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.