Bekijk originele versie : vrouwelijk kamergenoot
kamerinrdamzuid
11-06-2008, 00:52
hallo,
zoals de title t zegt, een leuke vrouwelijk kamergenoot gezocht.
ik heb een extra kamer, woon opmezelf en dacht ff een kamer verhuren voor een meisje/vrouw die de kamer kan wel gebruiken tegen een redelijke prijs.
interesse? vragen? meer info?
PMen is nog gratis :goedzo:
Boolzeye
11-06-2008, 05:58
Ik denk dat je hier louter kans van slagen hebt als je kunt aantonen dat je een homo bent met bindingsangst.
hallo,
zoals de title t zegt, een leuke vrouwelijk kamergenoot gezocht.
ik heb een extra kamer, woon opmezelf en dacht ff een kamer verhuren voor een meisje/vrouw die de kamer kan wel gebruiken tegen een redelijke prijs.
interesse? vragen? meer info?
PMen is nog gratis :goedzo:
Kamer is ook gratis indien bepaalde extra diensten worden verzorgd op regelmatige tijdstippen ?
mocroutjuh
11-06-2008, 09:07
Kamer is ook gratis indien bepaalde extra diensten worden verzorgd op regelmatige tijdstippen ?
Dat heet trouwen!
kamerinrdamzuid
11-06-2008, 11:21
waar staat dat de kamer gratis is?
kamerinrdamzuid
11-06-2008, 11:23
ik hoef jullie zielig reacties niet.
wie wel interesse heeft gaat een pm sturen.
geen interesse, klik deze pagina weg dan!
Jongenman83
11-06-2008, 18:22
Wie is er hier nou zielig....? Een vrouwelijke huisgenote gezocht (en dat zegt een man).. Vervolgens nog doodleuk verklaren dat het een "leuke" moet zijn ook...... en tot overmaat van de ramp probeer je andere zielig te noemen.. Het moet potverdorie ook niet gekker worden!
kamerinrdamzuid
11-06-2008, 18:34
Wie is er hier nou zielig....? Een vrouwelijke huisgenote gezocht (en dat zegt een man).. Vervolgens nog doodleuk verklaren dat het een "leuke" moet zijn ook...... en tot overmaat van de ramp probeer je andere zielig te noemen.. Het moet potverdorie ook niet gekker worden!
ik had wel eerder vrouwelijk roomies gehaad mattie, veel beter dan stinkend jongeren :ego:
go take a shower a weldi!
dit is een serieus oproep :goedzo:
Jongenman83
11-06-2008, 18:46
ik had wel eerder vrouwelijk roomies gehaad mattie, veel beter dan stinkend jongeren :ego:
go take a shower a weldi!
dit is een serieus oproep :goedzo:
Je komt ook behoorlijk serieus over, gegarandeerd dat je vandaag nog een marokkaans mokkeltje in huis hebt via marokko.nl :hihi:
keep one dreaming loser:nijn:
kamerinrdamzuid
11-06-2008, 19:47
is goed ;)
kamerinrdamzuid
12-06-2008, 10:20
laatst up :)
Mocro_hannantje
12-06-2008, 11:44
:lol: hoe durf je dit te plaatsen wollah schaam je wie wilt er nou met een man in EEN huis wonen....!
please get a life ;)
Aardbeitjes
12-06-2008, 11:54
:lol:!!
Sommigen mensen hebben teveel waanbeelden, moeten ff het knopje vinden voor de omschakeling naar 'Reality Channel'
hhaha denk je dat ik je vertrouw, ahahah
sweet_bunny
14-06-2008, 22:56
Iedereen is anders... Het kan toch dat ie sirieus is.. Nu nog een dame vinden.. die ook zo sirieus is om een marokkaan te vertrouwen waarmee ze gaat ''samen wonen''..
Maar veel succes jongen..!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.