Bekijk originele versie : 'Saddam Hussein slaapt en boent'
'Saddam Hussein slaapt en boent'
Uitgegeven: 6 januari 2004 13:16
CAIRO - De voormalige Iraakse president Saddam Hussein brengt de tijd in zijn gevangeniscel door met slapen en schoonmaken. Hij wordt twaalf uur per dag ondervraagd. Dat berichtte het in Londen gevestigde Arabische dagblad al-Sharq al-Aswat dinsdag.
Hussein is bereidwillig en heeft belangrijke informatie vrijgegeven, aldus een functionaris van de Iraakse Nationale Raad (INC). Wanneer de oud-president niet wordt ondervraagd, maakt hij zijn cel inclusief het toiletschoon of slaapt hij.
Aan de muur van de cel zou een foto van de Amerikaanse president George Bush hangen. Hussein zou worden vastgehouden in een gevangenis waar hij onder zijn regime zijn tegenstanders liet martelen.
De oud-president Hussein werd op 13 december gevangen genomen nabij zijn geboortestad Tikrit. Andere kopstukken van zijn regime worden volgens de Arabische krant in gevangenissen in Bagdad en Basra vastgehouden.
Zielig hoor.
Hartstikke goed, hij heeft het w.s. nog veel beter dan de mensen die in zijn dodencellen zaten.
Origineel gepost door CantLet_YouGo
Daar heb je wel gelijk in!!
:goedzo:
Maar waarom die foto??
Inderdaad, dat is wel een grove vorm van marteling. De hele dag tegen die kop van Bush aankijken.
Maar ja, beter heeft hij ook niet verdient. Ze zouden er nog wat kiekjes bij moeten hangen. Van Sharon en Blair bijvoorbeeld.
Maar ik ben bang dat ze dan problemen gaan krijgen met Amnesty International.
Origineel gepost door track
Een zielige vent die het niet eens verdient dat hij zijn eigen toilet mag proper maken
Laat hem in de shit zitten
Denk maar eens aan al de slachtoffers die hij maakte.
Ik hoop maar dat hij de doodstraf krijgt, deze zal in elk geval op een menselijker wijze voltrokken worden dan hij ooit zou gedaan hebben in zijn kelders of horror.
Nu nog Bush en Sharon!!
Op naar de volgende 2 die onschuldige slachtoffers maakte.
Nou, poetsen en boenen? Maar die flinke soldaten hadden hem toch geknipt en geschoren?
Was zeker een heel vies putje waar die beul in gelegen heeft, zeker zonder chemisch toilet. Nou ja, Saddam hield zelf niet van chemie, daar offerde hij liever vrouwen en kinderen aan op dan z'n smerige gat boven een chemische emmer te hangen.
Twaald uur maar. Zijn slachtoffers werden de oogleden vastgeplakt zodat ze 24 uur per dag in die schijnwerpers moesten kijken.
Die foto van Bush vind ik wel om te lachen, hopelijk spelen ze ook het Amerikaanse volkslied op turbosterkte. Zou een foto van Madonna hem aan het spreken krijgen?
Schoft, wedden dat hij gewoon mag blijven leven van z'n gestolen geld ergens ten zuiden van Medellin?
Scottie, sterren en strepen.
Nou, Marouan, Bush en Sharon zijn gekozen presidenten, Saddam niet. Van Arafat weet ik het niet, wel dat hij jarenlang nummer een op de lijst van meest gezochte terroristen was. En van Bin Laden gaat zelfs het gerucht dat het geen echte man is, gekozen is hij zeker niet.
Scottie.
Origineel gepost door Scottie
Nou, Marouan, Bush en Sharon zijn gekozen presidenten, Saddam niet. Van Arafat weet ik het niet, wel dat hij jarenlang nummer een op de lijst van meest gezochte terroristen was. En van Bin Laden gaat zelfs het gerucht dat het geen echte man is, gekozen is hij zeker niet.
Scottie.
Of het nu gekozen presidenten zijn of niet ze zullen moeten boeten voor hun daden. Bij God tellen die dingen niet.
Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden. Hebben ze veel onschuldige slachtoffers op hun geweten ja of nee??
JAA!!!!!!!!!!!!!!
Oja Sharon: Sabra en Chatilla of nee dat was een rechtvaardige oorlog. Vergelijk dat met Arafat en Arafat is een lieverd!
Boeten zullen ze!
Ik moet echt lachen om die foto van Bush voor zijn neus.
Nee joh....niet Bush z'n neus.
Voor Saddam z'n neus hangt een foto van Bush. Tenminste dat zegt MrMarouan.
Origineel gepost door Perez
Nee joh....niet Bush z'n neus.
Voor Saddam z'n neus hangt een foto van Bush. Tenminste dat zegt MrMarouan.
Dat stukje heb ik geplakt uit www.nu.nl
Dus het is niet iets van mij :D
Wa salammm
Ja hoor schuif de schuld maar af.
Origineel gepost door Perez
Ja hoor schuif de schuld maar af.
Lees maar op www.nu.nl
Ik geloof je wel hoor. Ik ben geloof ik in een onzinbui.
Kassadar
06-01-2004, 22:26
Weet je wat pas martellen is,als hij de heledag naar frans bouwer zou moeten luisteren ;)
Nou, oke, Sharon lijkt verantwoordelijk voor dat bloedbad in die twee genoemde dorpen. Ik accepteer dat, ik schaamde me toen ik de reportages onlangs zag. Vreselijk. Sharon moet ook ter verantwoording wordne geroepen.
Misdaden zijn misdaden. Alleen: Bush en Sharon zijn gekozen, men kon dus weten dat er geweld en oorlog konden plaatsvinden.
Bin Laden handelt alleen namens zichzelf, op grond van zijn ideeen. Saddam handelde namens zichzelf en vooral voor zijn eigen belang.
Arafat heeft in dit opzicht een moeilijke postitie; nu is hij de leider van de Palestijnse bevolking, overigens, hoeveel? Maar Arafat was ook een terrorist die het langst op nummer een stond op de lijst van terroristen.
Wat mij van jullie jeugd zo tegenvalt is dat jullie geen nuance maken. Natuurlijk is Sharon de slechtste president denkbaar, maar waarom hebben de Israeliers hem gekozen?
Die mensen zijn bang.
Waarom wordt Arafat in stand gehouden?
Omdat de gewone Palestijnse man/vrouw bang is. Maar zij weten dat Israeliers met hen willen omgaan zodra daar een beetje een normale Palestijnse staat is. Het is simpel: Israeliers zijn bang voor Palestijnen. Israel wil het ultieme wapen niet inzetten, maar het lijkt erop alsof Arafat en de zijnen Israel provoceert tot het inzetten van dit uiterste wapen.
Die muur moet weg, Arafat netjes opgevolgd, Sharon krijgt een enge ziekte en dan pas is er een weg naar vrede.
Meer weet ik niet.
Bidt voor inzicht bij de wijzen en voor vrede voor de mensen.
Scottie.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.