Bekijk originele versie : Is het dan zo raar??
loeloesch
06-01-2004, 15:02
Mijn moeder noemde mij vandaag een jongen :confused: , alleen omdat ik niet naar school wil :o , en vandaag de dagje vrij heb genomen. :o
Is het dan zo raar, dat een meisje liever thuis zit, om lekker op haar gemakje haar kamer schoon te maken, dan op school in lessen, om met hoofdpijn en vermoeid thuis te komen?? :confused:
ik vind het helemaal niet raar. maar k zou er geen gewoonte van maken. :rolleyes:
angelrifia
06-01-2004, 15:22
nee is niet raar doe ik soms ook alleen als ik 3 dagen achter elkaar vroeg op moest staan dan neem ik wel een vrije dag anders niet
01LaHbIbAh09
06-01-2004, 15:39
Nee hoor, helemaal niets mis mee, alleen moet je het niet te vaak doen!!! :)
Glimlachje
06-01-2004, 15:49
Maar wat heeft het dan met jongens te maken?Die zijn juist meer op straat of niet ( de meeste dan)
ChOcOtOfFfF
06-01-2004, 15:50
Als je dat te vaak doet dan wordt je nooit zo slim als ik:lekkerpuh
01LaHbIbAh09
06-01-2004, 15:54
Origineel gepost door Glimlachje
Maar wat heeft het dan met jongens te maken?Die zijn juist meer op straat of niet ( de meeste dan)
Mijn broertje is pas erg, die gaat iedere dag te laat naar school, en na school hup naar buiten tot s'avonds heel laat!!! :hihi: Mijn moeder weet niet wat ze moet doen!!! Die jongen wordt nooit moe!!! :giechel:
miss_ainzohra
06-01-2004, 16:08
ik blijf ook liever thuis dan dat ik naar school ga maar ja als ik thuis blijf dan heb ik later geen carriere en blijf je dom dus moet ik wel naar school
xxMeissiexx
06-01-2004, 18:04
Mijn moeder noemde me ook een jonge vandaag
omdat ik na het douchen handdoek op de grond liet slingeren :confused:
loeloesch
06-01-2004, 18:09
Origineel gepost door Glimlachje
Omdat jongens juist altijd degene zijn die niet naar school willen, meisjes zijn meestal ijverig. Vandaar dat ze me vergeleek met een jongen, en later nog erger met mijn broer! :kwaad:
zina_sohela
06-01-2004, 20:11
hahahah zo noemt mij vader mij ook altijd als ik geen zin heb om naar school te gaan maar ajoh niks van aantrekken ik lach er altijd om
misSanae
06-01-2004, 20:35
Is helemaal niet raar, mijn moeder weet niet eens wat me lestijden zijn, dat veranderd ook elke keer. Maar soms heb je gewoon echt geen zin om weer naar school te gaan. Dus daar kan je gewon niks aan:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.