Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vrouw in utrecht

Pagina's : [1] 2

tinghir_girl
10-06-2008, 21:22

hay allemaal een tijd terug las ik op verschillende forums dat er eern vrouw in ' utrecht woont die voodoo weghaalt.. ik heb nooit een nummer opgeslagen omdat ik dacht het niet nodig te hebben... heeft iemand dit nummer of een adres of kent iemand die dit weghaalt in de omgeving utrecht pm me alsjeblieft... alvast bedankt.. tinghir_girl

tinghir_girl
10-06-2008, 21:32
niemand??

love_tinghir
10-06-2008, 21:36
Up voor jou?!

tinghir_girl
10-06-2008, 21:45
Up voor jou?! ahh wat lief dankje wel

Hitte_Harara
10-06-2008, 23:06

Bidden, Bidden, Bidden, En Nog Een Vett Bidden. En de voodoo Zal jou verlaten!.. & ik hoop dat die gene die dit heeft gedaan! de jehenema in mag treden! zonder ook maar enege genade AMIEN!

zeetoena1
11-06-2008, 00:00
heeft iemand dat nr ook voor mij mijn tante is ook erg ziek

zeetoena1
11-06-2008, 00:02
ahh wat lief dankje wel hallo heb je dat nr ook voor mij mijn tante is namelijk erg ziek

tinghir_girl
11-06-2008, 18:00
ik heb helaas nog geen nummer ontvangen.... en ja bidden helpt ook maar sabab is toegestaan voodoo staat ook in de koran. ik heb een doea uitlegboekje en daar heb ik in gelezen dat er iemand was in de tijd van mohammed s.a.w. die bij hem voodoo had gedaan zodat niemand achter hem aan zou gaan en het pas van de islam zou volgen dus wat ik hiermee wil zeggen is dat voodoo bestaat en dat het niet (zoals de meeste zeggen)haram is om het weg te halen ... maar goed ik wacht nog steeds op een nummer van iemand.. pm me als je iemand kent in de buurt van utrecht alvast bedankt

196970
11-06-2008, 22:33
niet allemaal tegelijk:D ewa meiden help ons fissabilaah

yosrina
12-06-2008, 10:56
ik heb helaas nog geen nummer ontvangen.... en ja bidden helpt ook maar sabab is toegestaan voodoo staat ook in de koran. ik heb een doea uitlegboekje en daar heb ik in gelezen dat er iemand was in de tijd van mohammed s.a.w. die bij hem voodoo had gedaan zodat niemand achter hem aan zou gaan en het pas van de islam zou volgen dus wat ik hiermee wil zeggen is dat voodoo bestaat en dat het niet (zoals de meeste zeggen)haram is om het weg te halen ... maar goed ik wacht nog steeds op een nummer van iemand.. pm me als je iemand kent in de buurt van utrecht alvast bedankt Bij Mohammed saw is voodoo door Gabriël weg gehaald door koran op hem te reciteren... Dus door alleen koran te reciteren (roqia) zal het weg gaan... en niet door een vrouwtje die voodoo zal gebruiken om andere voodoo weg te halen... dat is net zo haram als voodoo doen!

yosrina
12-06-2008, 10:57
Ik zou zeggen zoek een geleerde op die rokia kan doen...

trolly007
26-08-2008, 10:12
Doe roqia dat is enige manier om te genezen.

abou_gizoe
26-08-2008, 10:32
hoe doet ze dat dan?? door in je bek te spugen oella??

20_12
26-08-2008, 10:36
Bij Mohammed saw is voodoo door Gabriël weg gehaald door koran op hem te reciteren... Dus door alleen koran te reciteren (roqia) zal het weg gaan... en niet door een vrouwtje die voodoo zal gebruiken om andere voodoo weg te halen... dat is net zo haram als voodoo doen! Er zijn mensen die doormiddel van koran recitaties rokia doen om voodoo weg te halen. Dat is niet haram. Zeg niet zomaar dat iets haram is zonder bewijs.

farah20
26-08-2008, 10:51

sommige mensem doen tovertrucjes om dit weg te halen dit is HARAM zorg ervoor dat je het volgens de Koraan doet of vraag een Imaam hoe het moet!

Pagina's : [1] 2