Bekijk originele versie : Orale sex toegestaan of niet?
Ik heb een vraag voor de mensen die meer verstand hebben over sex in de islaam ... want ik weet wel dat via de anus niet toegestaan is in de islam en nu ben ik ook benieuwd naar of het wel of niet toegstaan is dat de man/vrouw elkaar bevredigen met de mond op het geslachtsdeel.. ik hoop dat jullie mijn meer informatie kunnen geven...
djazakuallah gairen!!!!
mensennnn weten jullie meeer???????????????
KeesJansma
11-06-2008, 15:31
Ik heb een vraag voor de mensen die meer verstand hebben over sex in de islaam ... want ik weet wel dat via de anus niet toegestaan is in de islam en nu ben ik ook benieuwd naar of het wel of niet toegstaan is dat de man/vrouw elkaar bevredigen met de mond op het geslachtsdeel.. ik hoop dat jullie mijn meer informatie kunnen geven...
djazakuallah gairen!!!!
Zou jij een vrouw willen die goed kan pijpen?
_muslima
11-06-2008, 15:39
bekijk deze site
ht tp://w w w.wi jblijve nhier.nl/inde x.php?/arch ives/857 -Vrag en-over-Sek su aliteit.ht ml
Is orale seks toegestaan in de islam?
Tussen een gehuwde man en vrouw is behalve anaal geslachtsverkeer alles toegestaan waar ze het samen over eens zijn. Orogenitaal contact of seksueel oralisme, het type seksuele activiteit waarbij de partners genot ervaren door het stimuleren van elkaars geslachtsorganen met de mond, lippen of tong, wordt in bijna geen enkele cultuur als afwijkend beschouwd, ook niet in de moslimcultuur.
KeesJansma
11-06-2008, 16:00
bekijk deze site
ht tp://w w w.wi jblijve nhier.nl/inde x.php?/arch ives/857 -Vrag en-over-Sek su aliteit.ht ml
Is orale seks toegestaan in de islam?
Tussen een gehuwde man en vrouw is behalve anaal geslachtsverkeer alles toegestaan waar ze het samen over eens zijn. Orogenitaal contact of seksueel oralisme, het type seksuele activiteit waarbij de partners genot ervaren door het stimuleren van elkaars geslachtsorganen met de mond, lippen of tong, wordt in bijna geen enkele cultuur als afwijkend beschouwd, ook niet in de moslimcultuur.
Sorry jongedame maar orale seks wordt door ulema afgeraden. Het is niet haraam maar wordt wel afgeraden omdat het problemen mee kan brengen.
Ik zou bijv..vies naar m'n vrouw kijken als ze me een kus wil geven terwijl ze een paar uur daarvoor nog aan mijn lul heeft lopen zuigen!
zadkine1
11-06-2008, 16:01
is haram
Wat denk je zelf a zemmer:hadj:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.