Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Depressief????

Angel_82
06-01-2004, 10:58

Hallo allemaal, Ik zit met een probleempje en hoop dat jullie me hier bij kunnen helpen. Sinds een paar weken voel ik me niet meer zo goed. Ik heb geen zin meer om naar mn werk te gaan.... heb gewoon nergens zin meer in. Ik ben de hele dag moe.... etc. Liefs blijf ik de hele dag thuis op de bank voor de tv. Ik heb het toen ook met mijn man besproken, en wij dacht dat t kwam doordat ik de afgelopen tijd veel en hard heb gewerkt. Mijn man stelde voor om eens een weekje thuis te blijven en lekker nix doen. Omdat wij een eigen bedrijf hebben, was dat wel makkelijk geregeld. Dus dat weekje bleef ik thuis, maar het werd alleen maar erger.. Het geen zin hebben in iets nam toe, de vermoeidheid nam toe..... Toen ben ik weer aan t werk gegaan... en dat viel me helemaaaaaaaal tegen! Na een paar dagen werken zit ik nu weer thuis.... Ik heb geen zin om naar buiten te gaan, heb geen zin om met vriendinnen iets te gaan doen.... heb nu niet eens zin om op bezoek te gaan of bezoek te ontvangen. Mijn man die steunt me in alles en vind deze situatie ook vervelend... Hij is bang dat het aan hem ligt. Maar dat is helemaal niet zo. Ik ben hartstikke blij met m, maar kom maar niet van dit gevoel af. Gister ben ik naar een vriendin gegaan en wilde dit met r bespreken. Maar ze begreep t niet. Ze zei: je hebt alles wat een vrouw zich wensen kan, wat ben je dan aan t zeuren! Dat schoot ook niet op.. dus ik heb gisteravond een zelfdepressietest gedaan hier op het internet. En ja hoor... ik ben depressief... :( Ik ga donderdag naar de dokter.... maar heb begrepen dat ik gewoon depressiepilletjes krijg. Heeft hier iemand zelf eens in een depressie gezeten... Wat heb je er toen aangedaan... hoe lang heeft t geduurd en wat denk je dat de aanleiding was.... etc... Kan iemand zijn/haar ervaring met mij delen... want dit is echt niet leuk! :( Ik hoop dat ik snel reacties krijg. Je kan me ook pm-en Veel liefs Angel..

MissBlaBla
06-01-2004, 11:06
Als je er serieus over wilt praten kun je me mailen of een pm sturen... Misschien zelfs msn-en. Ik wil het er hier niet over hebben. BlaBla

Miss_wild
06-01-2004, 11:10
stuur mij ook maar een privemail dan laat je wel weten wat je ertegen kunt doen, xxx

Angel_82
06-01-2004, 11:16
Dank je wel meid, voor je reactie. Jij hebt af en toe van die momenten.... bij mij komen die momenten vaak voor.. in de avonden doe ik zo vrolijk mogelijk voor mn man. Maar gelukkig begrijpt hij de situatie.. En er tussen uit, gaat nu even niet. Als je eigen baas bent is het moeilijk om er een paar dagen tussen uit te gaan... Maar ons eerst volgend weekendje is in februari.. Ik hoop dat dit over snel over gaat.. Liefs Angel

misstomaatje
06-01-2004, 12:05

Origineel gepost door Angel_82 Hallo allemaal, Ik zit met een probleempje en hoop dat jullie me hier bij kunnen helpen. Sinds een paar weken voel ik me niet meer zo goed. Ik heb geen zin meer om naar mn werk te gaan.... heb gewoon nergens zin meer in. Ik ben de hele dag moe.... etc. Liefs blijf ik de hele dag thuis op de bank voor de tv. Ik heb het toen ook met mijn man besproken, en wij dacht dat t kwam doordat ik de afgelopen tijd veel en hard heb gewerkt. Mijn man stelde voor om eens een weekje thuis te blijven en lekker nix doen. Omdat wij een eigen bedrijf hebben, was dat wel makkelijk geregeld. Dus dat weekje bleef ik thuis, maar het werd alleen maar erger.. Het geen zin hebben in iets nam toe, de vermoeidheid nam toe..... Toen ben ik weer aan t werk gegaan... en dat viel me helemaaaaaaaal tegen! Na een paar dagen werken zit ik nu weer thuis.... Ik heb geen zin om naar buiten te gaan, heb geen zin om met vriendinnen iets te gaan doen.... heb nu niet eens zin om op bezoek te gaan of bezoek te ontvangen. Mijn man die steunt me in alles en vind deze situatie ook vervelend... Hij is bang dat het aan hem ligt. Maar dat is helemaal niet zo. Ik ben hartstikke blij met m, maar kom maar niet van dit gevoel af. Gister ben ik naar een vriendin gegaan en wilde dit met r bespreken. Maar ze begreep t niet. Ze zei: je hebt alles wat een vrouw zich wensen kan, wat ben je dan aan t zeuren! Dat schoot ook niet op.. dus ik heb gisteravond een zelfdepressietest gedaan hier op het internet. En ja hoor... ik ben depressief... :( Ik ga donderdag naar de dokter.... maar heb begrepen dat ik gewoon depressiepilletjes krijg. Heeft hier iemand zelf eens in een depressie gezeten... Wat heb je er toen aangedaan... hoe lang heeft t geduurd en wat denk je dat de aanleiding was.... etc... Kan iemand zijn/haar ervaring met mij delen... want dit is echt niet leuk! :( Ik hoop dat ik snel reacties krijg. Je kan me ook pm-en Veel liefs Angel.. hoi ik heb er ook heel erg last van , maar ik ben er nooit voor naar de huisarts geweest. en ik weet ook niet wat ik er aan moet doen . ik heb ook van die huil buien , ik weet niet hoe ik van af moet komen

Karima_xxx
06-01-2004, 12:53
Hey, Anti-depressiva alleen helpt niet. Je moet erover kunnen praten, het kunnen ventileren. En sociale contacten behouden en andere zaken doen want zoniet gaat ge in een diep putje vallen en zal het van erg naar erger gaan. Inshallah dat het goed komt met jou. BTW, 'kweet wat het was om depri te zijn. Gelukkig ist voorbij. Maar zeker niet wanhopen ofzo want achter de regen komt er altijd zonneschijn. Believe it girlie ;) :zwaai: :zwaai: :zwaai: HEEL VEEL MOED, STERKTE en LIEFDE. Take care dear C ya, karima xxx

Angel_82
07-01-2004, 10:51
Origineel gepost door misstomaatje hoi ik heb er ook heel erg last van , maar ik ben er nooit voor naar de huisarts geweest. en ik weet ook niet wat ik er aan moet doen . ik heb ook van die huil buien , ik weet niet hoe ik van af moet komen Hey meid, die huilbuien komen mij zeker bekend voor.... :( Ik denk dat het verstandig is als je ermee naar de dokter gaat. Hoe eerder je naar de dokter gaat hoe beter het te genezen is. In ieder geval veel succes, ik weet hoe rot t is... Maar doe er echt wat aan... Veel liefs Angel

Angel_82
07-01-2004, 10:57
Origineel gepost door Karima_xxx Hey, Anti-depressiva alleen helpt niet. Je moet erover kunnen praten, het kunnen ventileren. En sociale contacten behouden en andere zaken doen want zoniet gaat ge in een diep putje vallen en zal het van erg naar erger gaan. Inshallah dat het goed komt met jou. BTW, 'kweet wat het was om depri te zijn. Gelukkig ist voorbij. Maar zeker niet wanhopen ofzo want achter de regen komt er altijd zonneschijn. Believe it girlie ;) :zwaai: :zwaai: :zwaai: HEEL VEEL MOED, STERKTE en LIEFDE. Take care dear C ya, karima xxx Hoi Karima, Jij hebt het dus ook GEHAD. Hoe ben jij ervan af gekomen dan? En hoe lang heeft dat geduurd. Ik doe mn best om mn sociale contacten te behouden. Ik krijg steeds minder zin om iemand te spreken of te zien. 9 van de 10 keer neem ik mn telefoon niet eens op. Heb er echt geen behoefte aan. Maar nu doe ik zeker mn best. En ik hoop dat deze slechte tijd snel voorbij gaat, want het is echt niet leuk om zo te leven! In ieder geval heel erg bedankt voor je reactie. Tis niet gemeen bedoeld, maar het doet me goed als ik lees dat iemand het zelfde meemaakt als ik. En helemaal als iemand genezen is. Insha'allah komt t met mij ook goed. Zal de hoop niet op geven Nogmaal bedankt! Veel liefs Angel