Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2 kaartjes voor Maroc Dance Festival

Latino24
06-01-2004, 10:05

2 Kaartjes voor MAROC DANCE FESTIVAL (Bericht #) Ik ben in bezit van 2 kaartjes voor de MAROC DANCE FESTIVAL in de Heineken Music Hall. ( aankomende zondag, 11 januari ) De kaartjes kosten 35 euro plus 3,50 servicekosten = 38,50 per kaartje. Als je bij de deur wilt kopen, dan kosten ze minimaal 40 euro. Nou ikke kan niet meer gaan.. dus als er mensen zijn die interesse hebben in 2 kaartjes, ik vraag voor ze allebei 60 euro, dus 30 per kaartje. Ik woon in Amsterdam en werk in Schiphol, en kan zo iets afspreken om de kaartjes te geven als iemand interesse heeft, stuur me een email naar Marcelo@klm.com en we komen er wel uit. Groetjes aan iedereen.

Latino24
06-01-2004, 12:35
hahaha tuurlijk wel joh genoeg emails al gekregen

guapa
08-01-2004, 20:48
ay hay, hij wil gwoon een date, zo scoort hij echt goed hahahah!!

Latino24
09-01-2004, 11:31
neee ik maak geen geintjes. ik wil geen date, ik wil alleen deze 2 kaartjes kwijt. ik kan ook voor de deur gaan staan, dan verkoop ik ze zeker, aangezien ze bij de deur voor 40 euro per stuk verkocht gaan worden. ik verkoop 2 voor 60. maar het liefst verkoop ik ze vaandag of morgen, ik wil niet zondag middag nog de deur uit om ze te moeten verkopen. als mensen uit amsterdam en randstad interesse hebben, stuur me een note, en we kunnen vanavond nog wat afspreken (of vanmiddag ) of eventueel morgen.

zekzek
10-01-2004, 19:06

check je prive mail...