Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoii

_lyna_
10-06-2008, 11:00

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleem....Ik heb een laptop met vista. Nu krijg ik regelmatig die automatische updates die aanbevolen zijn.....mijn laatste update was van vista sp 1 en sinds ik die update heb uitgevoerd doet mijn laptop raar....hij is langzaam met opstarten en het muistekentje knippert de hele tijd....mohim supeerrrrirritant....:kwaad: Ik hoop dat iemand inscha'Allah een oplossing voor me heeft Thnx:goedzo:

cotedor
10-06-2008, 15:56
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleem....Ik heb een laptop met vista. Nu krijg ik regelmatig die automatische updates die aanbevolen zijn.....mijn laatste update was van vista sp 1 en sinds ik die update heb uitgevoerd doet mijn laptop raar....hij is langzaam met opstarten en het muistekentje knippert de hele tijd....mohim supeerrrrirritant....:kwaad: Ik hoop dat iemand inscha'Allah een oplossing voor me heeft Thnx:goedzo: ik zou zeggen, doe een systeemherstel, dan worden de updates of installaties ongedaan gemaakt. (maar aan de andere kant, de updates zijn wel belangrijk, hoewel dat bij Vista nog problemen kan geven) Start, Alle Programma's, Bureau-Acces., Systeemwerkset, Systeemherstel.. en dan terug zetten naar datum, toen je die update nog niet gedaan had. succes ;)