Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor de mannen

Pagina's : [1] 2

Glimlachje
06-01-2004, 00:02

Waarom gaan de mannen altijd naar buiten of ze gaan ze3ma naar de andere kamer, slapen, nadat ze hun vrouwen verrot hebben uitgescholden en hebben gekleineerd??????????? :( :( Sorry, maar kan even niet helder denken, ik hoop dat jullie mijn vraag snappen. :(

maghrebgirl20
06-01-2004, 00:04
je hebt toch niet wat ergs meegemaakt hooop ik

ChOcOtOfFfF
06-01-2004, 00:07
Sabr meid, Insha Allah kunnen jullie erover praten en komt er weer een glimlachje om je gezicht :( :blauwkus:

Youssef31
06-01-2004, 00:14
Salaam zuster er mag geen hand worden geheven naar een vrouw mocht dit bij jou zijn gebeurd dan is hij goed fout en laten wij hopen dat hij zich terugtrekt omdat hij zijn zonden wil overdenken.

Glimlachje
06-01-2004, 00:14

Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Sabr meid, Insha Allah kunnen jullie erover praten en komt er weer een glimlachje om je gezicht :( :blauwkus: Dank je wel lieverds!!! Betekend echt veel voor mij.... :Iluvu:

Glimlachje
06-01-2004, 00:16
Origineel gepost door Youssef31 Salaam zuster er mag geen hand worden geheven naar een vrouw mocht dit bij jou zijn gebeurd dan is hij goed fout en laten wij hopen dat hij zich terugtrekt omdat hij zijn zonden wil overdenken. shoukran agie voor je medeleven, meen ik echt!!! Nee, dat is niet gebeurt wou het wel.... :(

ChOcOtOfFfF
06-01-2004, 00:18
Origineel gepost door Glimlachje Dank je wel lieverds!!! Betekend echt veel voor mij.... :Iluvu: morgen doen jullie weer zo http://******************/neutebeut/smilies/liefde/knuffie.gif Insha Allah

Youssef31
06-01-2004, 00:19
emotionele leed is net zo pijnlijk als lichamelijk leed en dat is niemand waard.

Glimlachje
06-01-2004, 00:22
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF morgen doen jullie weer zo http://******************/neutebeut/smilies/liefde/knuffie.gif Insha Allah Ja, kan ik mij nu niet voorstellen maar insha allah!!! ;)

Glimlachje
06-01-2004, 00:25
Origineel gepost door Youssef31 emotionele leed is net zo pijnlijk als lichamelijk leed en dat is niemand waard. Ja ik weet wat dat is helaas allebei meegemaakt!!! Maar ja shaitan komt soms ertussen.Allah yegzieh!!! Kijk, ik wil mijn man niet zwart maken hier hij is een lieverd echt waar. Maar soms, dan is hij niet meer zichzelf. :( En kan hij erg kwetsens zijn.

ChOcOtOfFfF
06-01-2004, 00:30
Origineel gepost door Glimlachje Ja ik weet wat dat is helaas allebei meegemaakt!!! Maar ja shaitan komt soms ertussen.Allah yegzieh!!! Kijk, ik wil mijn man niet zwart maken hier hij is een lieverd echt waar. Maar soms, dan is hij niet meer zichzelf. :( En kan hij erg kwetsens zijn. lieverd je maakt je man toch niet zwart want wij kennen hem niet. Soms moet je het ook ff van je afpraten he, heel normaal. Als jullie beiden een beetje afgekoeld zijn moeten jullie gewoon praten, want zolang jullie nog boos zijn worden er misschien nog ergere dingen gezegd waar 1 van de partijen later spijt van krijgt. Gair Insha Allah

Glimlachje
06-01-2004, 00:33
Hij is nu lekker gaan slapen ik heb na zijn kwetsende woorden niks meer gezegt.Beter zo.Maar inderdad gair insha allah!! ;)

layla_moegroer
06-01-2004, 02:24
oh dat vind ik echt heel erg voor jou :huil: mashaAllah dat je er geduld voor hebt inshaAllah dat alles goed komt wat laf van sommige mannen dat ze hun vrouw na een woordwisseling haar slaan god heeft toch ons een mond en klank meegegeven om te communiceren en dingen uit te praten :jammer: vind het zoooooooooo erg voor je :(

Glimlachje
06-01-2004, 13:33
Origineel gepost door HighClassLady Meskiena, ik hoop dat het gauw weer goed komt, en zoals de anderen al zeiden, heb Sbar. :( Mag ik vragen hoelang jullie getrouwd zijn? Liefs, HCL. Ja dat mag je vragen, ik ben 10 jaar getrouwd. ;) En shoukran!!! :)

Glimlachje
06-01-2004, 14:01

Origineel gepost door layla_moegroer oh dat vind ik echt heel erg voor jou :huil: mashaAllah dat je er geduld voor hebt inshaAllah dat alles goed komt wat laf van sommige mannen dat ze hun vrouw na een woordwisseling haar slaan god heeft toch ons een mond en klank meegegeven om te communiceren en dingen uit te praten :jammer: vind het zoooooooooo erg voor je :( Nee, nee hij heeft mij niet geslagen wou hij wel doen :kwaad: Je bent een schat dank je wel! en Amien!!! :)

Pagina's : [1] 2