Bekijk originele versie : Ladies Night out
Arabian_Pearl
05-01-2004, 23:34
Zoals iedere maand ga ik uit onder meiden: gezellig naar de bioscoop, wat winkelen, iets gaan drinken om gezellig over girl stuff te kunnen praten zonder de vriendjes erbij.
Mijn ventje gaat op die dag ook uit onder vrienden. Dat moet kunnen vind ik. Je bent elkaars bezit nie en er moet vertrouwen zijn in een relatie. Je doet tenslotte niets verkeerd.
Hoe spenderen jullie een dagje uit met jullie vrienden/vriendinnen?
SweetRose
05-01-2004, 23:37
Ik doe chique kleren aan en ik blijf thuis.
Arabian_Pearl
05-01-2004, 23:38
Origineel gepost door SweetRose
Wat is dat voor een combinatie? :confused:
Bachelorette
05-01-2004, 23:47
De zoefria avond :boogie: we gingen eens in de 2 weken naar de bios en ergens wat eten, maar door omstandigheden (lees geen geld) hebben we die zoefria-avonden geschrapt :(
Als we nu iets doen, gaan we bij elkaar op visite :D
maghrebgirl20
05-01-2004, 23:50
Origineel gepost door Arabian_Pearl
Zoals iedere maand ga ik uit onder meiden: gezellig naar de bioscoop, wat winkelen, iets gaan drinken om gezellig over girl stuff te kunnen praten zonder de vriendjes erbij.
Mijn ventje gaat op die dag ook uit onder vrienden. Dat moet kunnen vind ik. Je bent elkaars bezit nie en er moet vertrouwen zijn in een relatie. Je doet tenslotte niets verkeerd.
ik ben niet getrouwd, maar zoals jullie het doen, zou ik het ook willen. je moet elkaar inderdaad kunnen vertrouwen :zwaai:
ChOcOtOfFfF
06-01-2004, 00:04
pyjamaparty met de meiden thuis:hihi: of winkelen of naar de moskee of lekker gewoon bij die thuis of bij mij, kortom genoeg leuke dingen :zwaai:
tatouzient
06-01-2004, 00:21
samen iets drinke,eten, ciné, bij iemand thuis lekker babbele, etc...
bisous xxx
miss_angelina
06-01-2004, 10:25
lekker bij elkaar op visite en dan mooi aankleden en gaan dansen, of henna bij elkaar opdoen.een film kijken via de schotel die we thuis hebben en dan met dolbysurround system luisteren met lekkere popcorn er bij.gezellig hoor.ik hoef niet altijd weg met mijn vriendinnen om het gezellig te maken.maar we gaan natuurlijk ook wel shoppen en naar de bios op z'n tijd.en altijd lekker eten natuurlijk!!!!!!!!!!
a salam :zwaai:
angelrifia
06-01-2004, 10:43
op een donderdag meestal de bios pakken maar dat is lang geleden dat we dat deden . nu gewoon op koopavond winekelen en ergens wat te drinken. meestal bij elkaar op visite en henna op elkaars handen doen bij praten zonder moeder thuis alleen de girls, hard muziek en gek dansen. en soms met zijn alle vriendinnen naar de moskee daar is het ook gezellig kom je de hele buurt tegen.
en als we ons echt vervelen tja gaan we naar een parkje en zitten vervelen met zijn alle (drieen )
MissBlaBla
06-01-2004, 10:49
Niets, ik blijf gewoon thuis :)
BlaBla
loeloesch
06-01-2004, 14:38
Origineel gepost door SweetRose
:giechel:
en ik, ik ga lekker sexy kleren aantrekken en beesten tot in de vroege uurtjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D
Origineel gepost door Arabian_Pearl
Gezellig naar een cafeetje wat drinken, lachen... En veel lol hebben... Beetje flirten met de boys en als er een goede analeiding is naar een goede party gaan :)
yeaaaaaaaaah chyaaan
you know where I'm talking about
partyyyyyyyyyyyyy
Lady_moi
06-01-2004, 22:27
Normaal ist altijd Niets! Ik blijf thuis. haha ma als ik dan weg ga dan ist meestal richting shopping center of het stad met mn beste vriendin natuurlijk
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.