Bekijk originele versie : steeds meer marokkaanse meisjes
tonymontana
05-01-2004, 22:48
steeds meer marokkaanse dames nemen de straat hoek over van de marokkaanse jongen :o over waar vroeger hang jongeren hingen hangen tegenwoordig meisjes met een hoofd doek :eek: iedere wijk/ stad heeft een eigen kleur of een manier hoe hij gedragen word de marokkaanse jongens daar in tegen zijn goed bezig zij nemen de grote zaakjes van de jogos in adam over :cool: terwijl de doekjes de straten onveilig maken zoeken de marokkaanse jongens het op aan de top :D
ChOcOtOfFfF
05-01-2004, 22:50
ga in de snackbar hangen ga :D
tonymontana
05-01-2004, 22:52
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
ga in de snackbar hangen ga :D
nee :ego:
Origineel gepost door tonymontana
steeds meer marokkaanse dames nemen de straat hoek over van de marokkaanse jongen :o over waar vroeger hang jongeren hingen hangen tegenwoordig meisjes met een hoofd doek :eek: iedere wijk/ stad heeft een eigen kleur of een manier hoe hij gedragen word de marokkaanse jongens daar in tegen zijn goed bezig zij nemen de grote zaakjes van de jogos in adam over :cool: terwijl de doekjes de straten onveilig maken zoeken de marokkaanse jongens het op aan de top :D
Helaas, ik val buiten de doelgroep... :)
Chatefemqemamu
05-01-2004, 22:57
ow pls laat de joego's weg uit deze onzin! :rolleyes:
tonymontana
05-01-2004, 22:59
Origineel gepost door Chatefemqemamu
ow pls laat de joego's weg uit deze onzin! :rolleyes:
mijn verhaal mijn keuze wie er in voorkomt en wie niet ok :rolleyes:
Chatefemqemamu
05-01-2004, 23:01
mijn verhaal mijn keuze wie er in voorkomt en wie niet ok :rolleyes:
sgoed als je maar niet begint te krabben spicegirl!
aicha2003
05-01-2004, 23:20
iedere stad moet zijn eigen uitstraling hebben toch :rolleyes:
SAMMYGIRL
06-01-2004, 19:58
Ja, kben het er best wel mee eens!
Sammy333
06-01-2004, 20:07
STEEDS MEER MAROKKAANSE JONGENS NOEMEN ZICH TONY MONTANA :rolleyes:
mocro_chicaaa
06-01-2004, 20:08
hij heeft gelijk
Mariam74
06-01-2004, 20:26
Wallah je hebt groot gelijk. Tegenwoordig heb je meer hangmeiden dan jongens, en er zitten daar ook weleens Hoofddoekmeiden bij...(ik draag zelf ook een hoofddoek daar niet van.) Proberen ze daarmee aandacht te trekken. Ik zie tegenwoordig alleen maar elmonkar, de wereld begint echt te vergaan....:(
misSanae
06-01-2004, 20:31
Nou dit is helemaal niet waar, bij ons zijn er wel meer hangjongens dan meiden. De jongens blijven vaak tot savonds laat buiten rondhangen, dat zie ik de meisjes niet zo vaak doen....
SAMMYGIRL
06-01-2004, 20:55
Origineel gepost door misSanae
Nou dit is helemaal niet waar, bij ons zijn er wel meer hangjongens dan meiden. De jongens blijven vaak tot savonds laat buiten rondhangen, dat zie ik de meisjes niet zo vaak doen....
Bij ons is dit anders wel het geval! Oké, niet echt extreem maar ze zijn er toch!
Loubna_Tangawia
06-01-2004, 21:18
Dit is deels waar. Het zijn niet altijd meisjes met hoofddoek.
De meisjes met hoofddoek die dat wel doen, veroorzaken een slechte naam voor de andere.
Waarom word vaak zo'n slecht beeld gezegd over marokkaanse meisjes met hoofddoek. Wij zijn allemaal moslims en broeders en zusters van elkaar. We zijn ook allemaal marokkanen onder elkaar. Waarom accepteren wij elkaar dan niet voor wie we zijn.
Er wordt al te vaak een negatieve beeld gecrieërd over Marokkanen en Moslims. In plaats dat we elkaar steunen en elkaar op de juiste weg wijzen, geven we kritiek over elkaar en negeren elkaar.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.