GONEINTHEWIND
09-06-2008, 20:47
Heb een pp-presentatie gemaakt. Ik heb nu een dia waarin ik de voordelen noem voor mijn onderwerp. Dat is dus een opsomming. Maar ik wil zeg maar niet dat als ik voor de klas sta en op enter klik, dat gelijk ál die argumenten tevoorschijn komen. Ik wil zelf kunnen bepalen wanneer, door gewoon per argument op enter te drukken. 1 voor 1 dus. Ik ben echt even vergeten hoe dat moet.
Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt!
GITW.
schaappiee
09-06-2008, 20:57
Heb een pp-presentatie gemaakt. Ik heb nu een dia waarin ik de voordelen noem voor mijn onderwerp. Dat is dus een opsomming. Maar ik wil zeg maar niet dat als ik voor de klas sta en op enter klik, dat gelijk ál die argumenten tevoorschijn komen. Ik wil zelf kunnen bepalen wanneer, door gewoon per argument op enter te drukken. 1 voor 1 dus. Ik ben echt even vergeten hoe dat moet.
Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt!
GITW.
Hoi,
Je moet ten eerste aparte tekstvakken gebruiken voor iedere regel waar je wil gaan "enteren". Klik vervolgens op het eerste tekstvak met de rechtermuisknop, kies "aangepaste animatie". Als het goed is verschijnt er rechts van je beeld iets zodat je een animatie kan kiezen.
Dit moet je overigens herhalen voor ieder tekstvak...
Hoop dat je het begrijpt :D
p.s.
Ik heb office 2003, ik weet niet hoe het bij 2007 werkt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.