Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse jongens....

Pagina's : [1] 2

mrs_jamila
25-09-2002, 23:26

Ik weet het...hier is denk ik vaker een topic over geopend..maar ik kan het niet laten. Waarom niet?? Omdat ik het ZAT ben. Ik neem aan dat ieder marokkaanse jongen weet wat Nee betekent. Weet wat "Geen interesse" betekent. Weet wat " Ik ben verloofd" betekent!!! Weet wat " Zo ben ik niet" betekent...en weet wat OPDONDEREN betekent. Waarom..als dit door een meisje wordt gezegd , waarom doen jullie net of jullie het niet begrijpen. Zoals gister..had ik in Utrecht met mijn zusje afgesproken..We zitten er beiden op school..en we dachten we gaan daarna ff wat winkelen.. Loopt er een groepje jongens op me af..heey a zinn...Alles goed?? Ik dacht laat ik ze maar lekker negeren. Das het beste!! maar nee hoor..deze schooiertjes begrepen het niet. Ga je mee wat koffie drinken, vroeg een van hen in het berbers. Weer negeerde ik ze...Toen dachten ze misschien ze verstaat geen berbers en herhaalden de vraag ik het Arabisch. Ditmaal ga ik antwoord. Nee, dank je..Zo ben ik niet!! Ik ben verloofd, heb dus geen interesse. Het was net of chinees met ze praatte....Uhh..ewa doe niet zo flauw..ff gezellig wat drinken..of ff naar de Mac?? Nee, laat me met rust!! Niks ze begrepen het weer niet...... Weer begonnen ze zichzelf op te dringen..net van die goedkope h oertjes. Dit keer werd ik boos....en zei Donder op...Laat me met rust.....wil niks met jullie te maken hebben...ben al verloofd . Dit keer keken ze om of iemand had gehoord wat ik zei...En ja hoor naast hen liepen 2 nette Marokkaanse heren voorbij die hen boos aankeken. Oei...ik had de jongens voor schut gezet...Nu moesten ze mij terug pakken...en ja hoor Ik kreeg de volle laag.....Vieze h oer wat denk je wel niet...tsss net of je knap bent.....je bent gewoon niks...bla bla bla... Ik stak mijn middelvinger op...en liep snel de V&D binnen...met trillende benen...bang dat ze me achterna kwamen om wraak te nemen. Nou vraag ik me af.....Jongens...begrijpen jullie wel dat dit niet normaal is. Je behoort een meisje te behandelen..zoals je wilt dat je zusje/zus/moeder behandelt wordt!! Dus alsjeblieft DOE NORMAAL EN BEHANDEL EEN MEISJE MET RESPECT DIE ZE VERDIENT!!!!! Jamila.... P.s niet alle marokkaanse jongens zijn zo....maar een groot deel wel!!!!

sekrana
25-09-2002, 23:42
je hebt gelijk meid. wat jou en jouw zusje overkomen is, komt mij bekend voor. jeetje, hebben ze wortelen in hun oren ofzo. Je zei dat je verloofd bent en alsnog plakken ze aan je, tfoe, dat geeft je weer een reden om niet te gaan winkelen of juist gaan winkelen met je broer of vader naast je. reageer je wel, dan ben je een hoe.r reageer je niet, dan ben je een hoe.r wat je ook doet, het is nooit goed.

Khalid_B
25-09-2002, 23:52
Beste jamila, ik begrijp zeer goed dat je boos bent. Het feit dat je zegt "de meeste jongens zijn zo" bewijst dat. Maar ik zou je er graag willen op wijzen dat slechts een klein deel van de jongens zo is. Het is dat deel dat doelloos rondzwerft. Het klinkt cliché maar de meeste jongens zijn niet zo. Ik zou je willen verzoeken dit bericht niet te interpreteren als een verwijt, maar er gewoon eventjes over na te denken en ik ben er zeker van dat je zult beseffen dat er toch een stukje waarheid in schuilt. Mijn welgemeende groeten, Khalid.

yasmine85
26-09-2002, 00:04
Origineel gepost door Khalid_B Beste jamila, ik begrijp zeer goed dat je boos bent. Het feit dat je zegt "de meeste jongens zijn zo" bewijst dat. Maar ik zou je er graag willen op wijzen dat slechts een klein deel van de jongens zo is. Het is dat deel dat doelloos rondzwerft. Het klinkt cliché maar de meeste jongens zijn niet zo. Ik zou je willen verzoeken dit bericht niet te interpreteren als een verwijt, maar er gewoon eventjes over na te denken en ik ben er zeker van dat je zult beseffen dat er toch een stukje waarheid in schuilt. Mijn welgemeende groeten, Khalid. wat jij zegt is inderdaad zo... ik dacht ook altijd dat bijna alle jongens zo zijn... maar ja, wie zie je nou in de stad rondhangen??? die gasten die daar de hele dag maar ronddwalen en verder niks te doen hebben.... zij zijn dus ook de enige jongens die je ziet, waardoor je snel de indruk krijgt dat ze allemaal zo zijn.... de jongens die wel "normaal" zijn, die zijn gewoon bezig met hun werk en gaan verder niet in de stad rondhangen om een meisje aan de haak te slaan... but still.... die gasten!!! ik irriteer me er dood aan!!!! :kwaad: kiss

mrs_jamila
26-09-2002, 00:14

Origineel gepost door Khalid_B Beste jamila, ik begrijp zeer goed dat je boos bent. Het feit dat je zegt "de meeste jongens zijn zo" bewijst dat. Maar ik zou je er graag willen op wijzen dat slechts een klein deel van de jongens zo is. Het is dat deel dat doelloos rondzwerft. Het klinkt cliché maar de meeste jongens zijn niet zo. Ik zou je willen verzoeken dit bericht niet te interpreteren als een verwijt, maar er gewoon eventjes over na te denken en ik ben er zeker van dat je zult beseffen dat er toch een stukje waarheid in schuilt. Mijn welgemeende groeten, Khalid. Mijn excuses dan..... Maar je moet wel begrijpen dat ik het echt ZAT ben... Ook al loop ik met mijn verloofde/broer of vader...die jongens gaan gewoon door!! Ze proberen je zelfs lichamelijk contact te maken Dat gaat me echt te ver...Het is me zelfs gebeurt dat er iemand een klap op mijn k ont gaf...en daarna meteen als een speer verwdeen....En dit terwijl ik een rok droeg, ik draag een hoofddoek ..ik bedoel ik zie er niet goedkoop uit ofzo..Gewoon normaal. En ik ben ook niet een van de knapste ofzo. Die jongens lijken gewoon geen leven te hebben.... Als ik er 1 te pakken krijg....oeee dan zal hij niet lang te leven hebben....

mrs_jamila
26-09-2002, 00:15
Origineel gepost door sekrana je hebt gelijk meid. reageer je wel, dan ben je een hoe.r reageer je niet, dan ben je een hoe.r wat je ook doet, het is nooit goed. Ja wat willen ze nou horen...zodat ze je met rust laten.... Als iemand het weet....laat het mij dan weten...

Khalid_B
26-09-2002, 00:18
"Ik irriteer mij er dood aan". Betekend het dat je dan aan het sterven bent? Want ik zou je dan willen verzoeken om daar mee te stoppen en nog wat verder te leven! (grapje) Nee, ik weet wel wat je bedoelt. En het enige doeltreffend middel daartegen is "NEGEREN!". Ook al zeggen ze van "je geeft ons zgzgd geen tijd en **** en weet ik veel wat!" Maar dat alleen is niet genoeg, want op die manier geraak je ze wel kwijt maar je zou rare gevoelens kunnen krijgen, zoals van " is het wel goed wat ik heb gedaan of je zou je kunnen slecht voelen om wat ze je gezegd hebben ..." . Maar ik zal je is iets zeggen : besef dat die gevoelens er zijn, maar denk er verder over na. Ben ik echt wel zo? En hoe kunnen zij nu weten hoe ik ben? En ik kan je al met een gerust hart zeggen dat een vrouw (meisje) die het irritant vind om zo behandeld te worden een zeer respectabel en goed persoon is!!! groetjes.

mrs_jamila
26-09-2002, 00:36
Origineel gepost door Khalid_B "Ik irriteer mij er dood aan". Betekend het dat je dan aan het sterven bent? Want ik zou je dan willen verzoeken om daar mee te stoppen en nog wat verder te leven! (grapje) Nee, ik weet wel wat je bedoelt. En het enige doeltreffend middel daartegen is "NEGEREN!". Ook al zeggen ze van "je geeft ons zgzgd geen tijd en **** en weet ik veel wat!" Maar dat alleen is niet genoeg, want op die manier geraak je ze wel kwijt maar je zou rare gevoelens kunnen krijgen, zoals van " is het wel goed wat ik heb gedaan of je zou je kunnen slecht voelen om wat ze je gezegd hebben ..." . Maar ik zal je is iets zeggen : besef dat die gevoelens er zijn, maar denk er verder over na. Ben ik echt wel zo? En hoe kunnen zij nu weten hoe ik ben? En ik kan je al met een gerust hart zeggen dat een vrouw (meisje) die het irritant vind om zo behandeld te worden een zeer respectabel en goed persoon is!!! groetjes. Weet je Khalid...Hier is niks aan te doen...Zo zijn deze jongens gewoon...en helaas kan ik ze niet veranderen met deze bericht. Ook al leg ik het ze ter plekke uit dat wij, meiden er niet van gediend zijn..begrijpen ze het niet. Heb dit namelijk 1 keer geprobeerd, waardoor ik bijna een klap in mijn gezicht kreeg. Maar ik ben al blij dat er normale jongens als jij bestaan!! Jouw reactie deed me goed... Dit bericht is enkel omdat ik zin had om ergens over te klagen en omdat ik het zat ben. En inderdaad als je zo uitgescholden wordt..krijg je van die gevoelens..en die zijn echt niet prettig. Maar als ik zo word aangesproken..eey a zinn enz...voel ik me goedkoop. Heel raar...maar dan voel ik me vies...want ik hou daar totaal niet van!!! Ik heb liever dat ze me dan uitschelden omdat ik zze geen aandacht geef!!! Maar goed..Ik ga slapen nu...daar is het wel tijd naar. Slaap lekker allen Jamila

naomi23
26-09-2002, 00:41
de meeste jongens snappen het niet mrs jamila en wat khalid al zei negeren ook al is dat soms moeilijk doelloze jongen hebben geen recpect die zn uit op een date triest eigenlijk er is bij mij ook zo iets gebeurd negeerde de goser maar dat hielp niet hij volgde me half naar huis ik was bang draaide me boos om en zei tegen hem moet je effe heel goed luisteren hoe zou jij het vinden als jou zusje lastig wordt gevallen door mijn broer hij keek me verbaast aan en bood zijn excuses en draaide om en weg was hij

Khalid_B
26-09-2002, 00:49
Dat is nu juist wat ik bedoel, die gevoelens worden veroorzaakt door die "jongens". MET ANDERE WOORDEN : ZIJ GAAN JOUW GEDRAGINGEN BEHEERSEN, ZIJ GAAN ERVOOR ZORGEN DAT JIJ JE SLECHT VOELT, DIT KAN TOCH NIET! Gevoelens worden altijd veroorzaakt door gedachten die in je hoofd opkomen. Wanneer je je slecht voelt, dan heb je eerst gedacht dat je je slecht voelt, en wie heeft er dingen gezegd zodat je gaat denken dat je je slecht voelt? "Die jongens!" Ik zou zeggen, indien ik een meisje was en ik dacht zoals ik nu denk dan zou ik sowieso wel horen wat ze zeggen, maar ik zou er echt om lachen! Indien een persoon tegen mij zegt "jij bent slecht of dom of..." dan geef ik hem altijd gelijk. Want volgens hem ben ik zo! en als ik hem van het tegendeel ga proberen te overtuigen dan verlies ik alleen meer tijd en energie en dat zijn ze niet waard!!!! Terwijl enkel ik weet hoe ik daadwerkelijk ben, en als mijn vrienden en familieleden weten hoe ik ben door het feit dat ze me toch wel "kennen" dan is dat voor mij al meer dan genoeg. Slaapwel jamila, Allah zij met u!

rachid_s
26-09-2002, 08:36
Salaam oe alaikoem allemaal het onderwerp waar jullie het nu over hebben is een groot probleem bij de meeste meisjes!! het is altijd een groepje die het voor de rest verpest, toch? als jij in de stad gaat winkelen of wat dan ook , en een jongen zegt tegen jou ''hee a zin'' verwacht hij dat je daarop reageert, want anders zegt hij dat niet. en als jij niets terug zegt dan voelt hij zich voor schut staan tegen over de mensen die voorbij lopen of tegenover zijn vrienden enz. en gaat je uitschelden en zeggen dat je kapsones hebt en nog meer van dat onzin. dus je kan eigenlijk niet tegen doen. zulke jongens zwerven in de stad voor maar één doel en dat is waar we het nu over hebben, meisjes lastig vallen. het beste wat je kan doen is ze met een dode blik aankijken en verder lopen. als je verder loopt zonder wat te zeggen of om te kijken, dan denken ze dat je gewoon verlegen bent, en gaan ze als een hond achter je aan lopen. ik zie het vaak in utrecht gebeuren zulke dingen. soms durf ik niet eens in de stad te lopen. want sommige mensen kijken je aan, en denken ''weer zo'n marokkaan die doelloos rond zit te zwerven''. en dan met zo'n dodelijke blik, en op dat moment schaam ik me echt kapot. want ze denken dat elke jongen die daar loopt het zelfde is. in ieder geval, het is niet normaal wat er in de steden gebeurt. maar vergeet het niet hé. niet alle jongens zijn het zelfde. groetjes rachid

Kais
26-09-2002, 10:03
Nou meid wat kan ik zeggen........ Ik weet precies wat je bedoelt want ik zie het ook dagelijks op straat. Maar jij hebt gewoon lekker gereageerd ;) Wat verwachten zulke jongens nou eigenlijk...........dat je zomaar met hun mee gaat.... Ik ben blij om te horen dat er nog dames bestaan met zelf respect. Toppie meid. Dat moest ik effe kwijt. Groetjes Kais, Beslama

BENTGHATAR
26-09-2002, 11:30
mrs jamila je moet helemaal niet reageren op hun je moet ze gewoon laten praten,en als je dan niet reageert dan gaan ze van zelf weg,dat doe ik altijd.

mrs_jamila
26-09-2002, 15:23
Origineel gepost door rachid_s Salaam oe alaikoem allemaal het onderwerp waar jullie het nu over hebben is een groot probleem bij de meeste meisjes!! het is altijd een groepje die het voor de rest verpest, toch? als jij in de stad gaat winkelen of wat dan ook , en een jongen zegt tegen jou ''hee a zin'' verwacht hij dat je daarop reageert, want anders zegt hij dat niet. en als jij niets terug zegt dan voelt hij zich voor schut staan tegen over de mensen die voorbij lopen of tegenover zijn vrienden enz. en gaat je uitschelden en zeggen dat je kapsones hebt en nog meer van dat onzin. dus je kan eigenlijk niet tegen doen. zulke jongens zwerven in de stad voor maar één doel en dat is waar we het nu over hebben, meisjes lastig vallen. het beste wat je kan doen is ze met een dode blik aankijken en verder lopen. als je verder loopt zonder wat te zeggen of om te kijken, dan denken ze dat je gewoon verlegen bent, en gaan ze als een hond achter je aan lopen. ik zie het vaak in utrecht gebeuren zulke dingen. soms durf ik niet eens in de stad te lopen. want sommige mensen kijken je aan, en denken ''weer zo'n marokkaan die doelloos rond zit te zwerven''. en dan met zo'n dodelijke blik, en op dat moment schaam ik me echt kapot. want ze denken dat elke jongen die daar loopt het zelfde is. in ieder geval, het is niet normaal wat er in de steden gebeurt. maar vergeet het niet hé. niet alle jongens zijn het zelfde. groetjes rachid Oei dan ken je mijn blik nog niet...Ik kan heeeeeeel fel terugkijken. Maar wat je zegt over dat over elk jongen die rondloopt in utrecht gedacht wordt dat hij "doelloos rondloopt" Klopt. Tenminste, zo een gevoel heb ik dan ...vooral als ze in een groepje lopen. Maar dat is ook fout van mij. Ik weet het niet alle jongens zijn hetzelfde. Mijn verloofde is ook een nette jongen. Groet Jamila

mrs_jamila
26-09-2002, 15:27

Origineel gepost door Kais Nou meid wat kan ik zeggen........ Ik weet precies wat je bedoelt want ik zie het ook dagelijks op straat. Maar jij hebt gewoon lekker gereageerd ;) Wat verwachten zulke jongens nou eigenlijk...........dat je zomaar met hun mee gaat.... Ik ben blij om te horen dat er nog dames bestaan met zelf respect. Toppie meid. Dat moest ik effe kwijt. Groetjes Kais, Beslama Ja Kais...dat vraag ik me ook af...Denken ze dat ik zomaar met ze mee ga. Helaas gebeurt dit wel door sommige meiden...Vaak genoeg gezien...Hoe een jongen eerst bij mij probeert en als hij zker weet dat ik echt niet van plan ben tegen hem te praten..probeert hij het bij een ander. En geloof me er zijn helaas stomme meiden die erin trappen. Zo verpestten die meiden het voor ons, nette meiden. En die schooiertjes het voor jullie, normale jongens/mannen. Helaas..... En ik ben blij te horen dat er jongens zijn die het ook niet normaal vinden....Bedankt dat julllie hebben gereageerd..... Jamila

Pagina's : [1] 2