Bekijk originele versie : ...'Perfect Body'...
SweetRose
05-01-2004, 22:31
We kijken gewoon teveel naar die topmodellen die rondlopen met maatje 34-36!
Hoe meer we horen wauwww wat heeft zij een prachtlichaam etc., hoe meer we op die topmodellen gaan willen lijken!
Meisjes beginnen boulimie, anorexia nervosa (allahyfed) en nog vele andere ziektes te krijgen...
Alleen omdat maatje 36 te krijgen!
Ze beseffen niet dat et ernstige gevolgen kan hebben zoals tekort aan ijzer, vitaminen en Allahyfed de dood!!
Noemen jullie dat nou een prachtleven leiden met een prachtlichaam als die topmodellen?
Heel de week sla eten en moeders marmita missen? :rolleyes: Hell nooo
Wat ik dus hierzo proberen over te brengen is dat we realistisch moeten blijven en niet direct moeten beginnen zweven...
Wees blij met wat Allah je heeft gegeven en wees content met wat je hebt!!
Want er zijn nog ergere dingen in het leven!!
Zoals mensen die helemaal geen armen of benen hebben..Of mensen die niet kunnen zien of horen :(...
Denkt iemand anders hier anders over??!!
Mededeling: Blijf aub bij dit onderwerp en ga niet off-topic!! Dank u!!
:D
alhoceima_boy15
05-01-2004, 22:34
helemaal mee eens :goedzo:
nour_el_3oejoen
05-01-2004, 22:36
...ik laat me niet beinvloeden door dat soort dingen (denk ik) ik blijf eten wat ik eet...
alhoceima_boy15
05-01-2004, 22:36
Origineel gepost door K7ab
Nou ik heb het perfecte figuur! Jongens willen altijd aan mijn billen zitten en ik vind het maar al te lekker! ik merk het aan je naam en locatie :rolleyes: :rolleyes:
MiSsOuJDiA
05-01-2004, 22:37
K7ab =>> Tfoee glik Pff..:jammer:
Delpiero10
05-01-2004, 22:38
Niks mis met de marokaanse versie van de JLO-BIL!!
SweetRose
05-01-2004, 22:40
Niet off-topic gaan had ik heel lief gevraagd...
alhoceima_boy15
05-01-2004, 22:44
Origineel gepost door SweetRose
Niet off-topic gaan had ik heel lief gevraagd... had je het tegen mij :verdriet:
SweetRose
05-01-2004, 22:50
Origineel gepost door Blijf_lachen
eerlijk is eerlijk,het enige wat ik mooi vind aan de topmodellen zijn de gezichten en meer niet, ze zien er altijd heel mooi uit,maar hun lichaam ziet er zo nep en ongezond eruit. Ik zou er niet aan denken om naast een meid te liggen die maar net 40 kilo weegt...ieeeuuk, hell no. Ik heb graag een mooie volle meid van 50 a 55 kilo ofzo dan zo'n lijk naast me.
Kijk maar naar mannen modellen,ze zien er allemaal zo gespierd uit,met flinke buikspieren en een verpercentage onder de 5 % , dat is toch niet meer gezond, als je over weinig vet beschikt word je snel ziek en heb je geen weerstand.
Maar jah, mensen willen gewoon te veel en soms kan dat gewoon niet.
Als nu meerdere jongens dit zeiden tegen hun vriendinnen en zussen en weet ik nog veel tegen wie, dan zouden meisjes meer zelfvertrouwen beginnen krijgen omtrent hun lichaamsfiguur! Maar je hebt gelijk!
ChOcOtOfFfF
05-01-2004, 22:54
Waarom zeggen al die meiden niet : nee wij doen niet mee aan deze onderdrukking van het vrouwenlichaam. Typisch westerse ziekte:jammer:
Leef gewoon gezond, ben je te dik val dan af op een gezonde manier omdat dat beter voor je lichaam is. maar doe niet te extreem. En wees blij hoe je bent :zwaai:
Sweetrose dit is on-topic:ego: dus stuur mij geen dreigmailtjes meer...
Chatefemqemamu
05-01-2004, 23:03
modellen-actig dun is niet mooi :)
nour_el_3oejoen
05-01-2004, 23:08
...ik vind die superdunne modellen ook niet mooi....
aicha2003
05-01-2004, 23:11
[B] Ik had een vriendin die aan anorexia nervosa leed. Het begon met een onschuldig dieet...
Op een gegeven moment merktte de hele vriendenkring dat het zo niet verder kon, en we vertelden haar dat ze onderhand wel kon stoppen met dieten. Het probleem was: ZE KON NIET MEER STOPPEN!
Ik vond het ook echt vreselijk, want je staat machteloos, ik wilde die vriendin helpen, maar zij was diegene die zichzelf kon helpen. Zij was immers diegene die moest aankomen en eten!!
Niet leuk mensen :( momenteel gaat het wel weer goed met haar, maar die periode was geen leuke periode...
aicha2003
05-01-2004, 23:17
Ze heeft ook een tijdje in een anorexiakliniek gezeten. En die verhalen die je daarover hoort zijn ook vreselijk..
Ze moesten iedere ochtend wegen, en ze hadden allemaal sniekie truckjes om evengoed wat zwaarder te wegen.
Onder andere door 'sochtends veel water te drinken, achter mekaar door (bijv 1,5 liter dat stond gelijk aan 1,5 kilo meer)wat je achteraf daarna toch weer uitplastte, maar de weegschaal gaf in ieder geval een aantal grammetjes meer aan. :wow:
En tijdens het eten hing er altijd een gespannen sfeer, het overgrote deel waren meisjes (maar er waren ook jongens die eraan leden) er werd naar elkaar gekeken hoeveel er werd gegeten, want niemand wilde meer dan een ander eten.
SweetRose
05-01-2004, 23:22
Ach jah. Meisjes die aan boulimie of anorexia nevosa beginnen treffen zelf schuld! Ze moeten beter weten int begin! Maar ach jah, tv, roddelbladen etc verpesten nou eenmaal het beeld van een mooie figuur.
Naïve meisjes trappen erin en denken dat ze 'the perfect body' moeten hebben zoals die modellen! Meestal begint et in de periode dat ze aandacht krijgen van jongens!
Ze vrezen dan dat ze te dik zijn, te breed, enzovoort enzovoort!!
Laat je vooral niet beïnvloeden door die shit op tv! Het is allemaal toch fake! Je moet beter weten! Vergeet dat niet!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.