Bekijk originele versie : Me on a diet:27 kilo afvallen tgeen 2009
LittlGirl
09-06-2008, 20:01
a salam alaikom ik ben 14 en wil samen met de rest afvallen.We hebbe alle verhalen al gehoord maar het is beter als we het allemaal samen doen dus iederen zet je leeftijd,gewicht,streefgewicht en lengte en dan kunnne we het samen bijhouden en elkaar tips geven stel gerust je vragen aan mij :D:D:D
Ik wil afvallen voor mezelf ik draag meestal lange jurkjes dus niemand ziet het maar ik wil egt afvallen het is niet gezond om op deze leeftijd zo jong al zoveel te wegen dus ik hoop inshallah dat het me gaat lukken ik ga al beginnen met op me eten te letten en al de rest en zit al op een fitnessschool.En ik hoop dat het de rest ook zal lukken Inshallah.
Leeftijd:14
gewicht:76.9kl
streefgewicht:52kl
lengte:1.73 m
wa alaikom salam
Iris3000
09-06-2008, 20:09
Lieve meid,
Je bent nog te jong om zoveel af te vallen!
Met jou lengte ben je echt niet zo dik hoor. Probeer gewoon gezond te eten en voldoende lichaamsbeweging te hebben! Dan komt het ook goed.
LittlGirl
09-06-2008, 20:13
Lieve meid,
Je bent nog te jong om zoveel af te vallen!
Met jou lengte ben je echt niet zo dik hoor. Probeer gewoon gezond te eten en voldoende lichaamsbeweging te hebben! Dan komt het ook goed.
Geloof mij ik weet waar ik het over heb ik ben ook naar een dokter geweest maar ik wel zeker afvallen tot een gezong gewicht 10 kilo ofzo
Iris3000
09-06-2008, 20:19
Geloof mij ik weet waar ik het over heb ik ben ook naar een dokter geweest maar ik wel zeker afvallen tot een gezong gewicht 10 kilo ofzo
Oke, het is wel goed van je dat je aan je gezondheid denkt. Maar doe het wel op een gezonde manier! :hadj:
LittlGirl
09-06-2008, 20:20
Oke, het is wel goed van je dat je aan je gezondheid denkt. Maar doe het wel op een gezonde manier! :hadj:
Ja inshallah bedankt voor je bezorgdheid.Of hoe schrijf je dat?Schreef ik het juist?bezorgdheid?
Iris3000
09-06-2008, 20:28
Ja inshallah bedankt voor je bezorgdheid.Of hoe schrijf je dat?Schreef ik het juist?bezorgdheid?
Helemaal juist :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.