Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar zijn de leuke mooie moslima meiden?

Pagina's : [1] 2 3

LZN
05-01-2004, 22:21

Waar zijn de mooie, leuke moslima meiden, vol met humor, aardig en trouw. Het lijkt wel of ze niet bestaan? Zo ja, waar dan?.

oem_ismael
05-01-2004, 22:35
inscha Allah zou jij er 1 vinden wanneer je zelfs in islamtische kringen bevind zou jij er ook 1 tegen komen

Mouny
05-01-2004, 22:52
In de moskee? rabbi je jieblik me kej 3ti wellou ou je fehmik

toe_schouwer
05-01-2004, 23:05
Origineel gepost door Blijf_lachen Waar zijn de mooie, leuke moslima meiden, vol met humor, aardig en trouw. Het lijkt wel of ze niet bestaan? Zo ja, waar dan? Salaam alaykoum, Waar zijn de moslimjongens, die het voorbeeld proberen te volgen van onze profeet (saw) en die weten hoe ze een vrouw moeten behandelen. Een jongen die te vertrouwen is, die je doet verbazen, die strijdt voor zijn geloof en waar je toch superleuke soms zelf impulsieve en gekke momenten mee kan beleven. Iemand die niet oordeelt, maar begrijpt en iemand die er is wanneer je hem nodig hebt. Waar zijn de mannen die je op je fouten wijzen omdat ze om je geven en omdat ze het paradijs voor je wensen. Waar zijn de mannen die je bij de hand nemen en zeggen: "jij en ik, samen en in naam van Allah." Waar zijn de mannen die geduld hebben met hun vrouwen en vechten voor hun eer. Voor ik kritiek krijg...alles binnen het huwelijk natuurlijk. Ik ben weer hardop aan het dromen... Salaam alaykoum wa rahmatullah

Youssef31
05-01-2004, 23:22

Hier toeschouwer

toe_schouwer
05-01-2004, 23:25
Origineel gepost door Youssef31 Hier toeschouwer Salaam alaykoum broeder, nou als het zo is, dan wens ik je een gelijkaardige vrouw toe. Probleem is dat jongens altijd beweren zo te zijn. Moest ik er een vinden die echt zo is, dan vraag ik hem zelf ten huwelijk. Tot dan blijf ik dromen... K.

Youssef31
05-01-2004, 23:28
Jij hebt gelijk maar ik ook ,ik weet het en Allah weet het en tot nu toe niets tevrezen.

senna003
07-01-2004, 21:46
hallo Nou ik weet niet wat jij bedoel maar volgens mij ligt het probleem bij jullie mannen. Er zijn zat leuke, lieve, spontaan, gevoel voor humor islamitische meisjes. alleen als jullie die een op straat tegen komen lopen jullie die straal voorbij om zoveel redenen. De is netjes kunnen we niet aanspreken en nog meer van die domme reden. En jullie spreken liever die sletjes aan (sorry voor mij taal gebruik) dus zoek eerst het probeem bij je zelf. Wat ik zie ze dagelijk die lieve, spontaane, grappige islamitsche meiden en voor al mooi. wat haren is het siraad van een vrouw en die zie je niet en toch zijn ze mooi. Dus mij raad is kijk beter rond en als je echt zo respect hebt spreek ze dat ook aan met die respect. En ik zal je verzekeren dat ze je netjes antwoord terug geeft. En ze moet natuurlijk wel een beetje geintresserd zijn anders is het verspilde moeite. Plus moet jij ook niet lieve, spontane, gevoel voor humor, en knappe islamitische jongen zijn. groetjes senna

_MiSs_MaRYaM_
07-01-2004, 21:52
ik ben et helemaal met senna en toe_schouwer eens. :zwaai:

Youssef31
07-01-2004, 21:58
Soms denk ik wel eens als ik al die topics lees dat mensen zo'n hoge eisen (misschien zonder uitspreken stellen)aan de verpakking dat ze vergeten dat de binnen kant zoveel mooier kan zijn.Dat is misschien het mooie van internet,je kan vlinders in je buik krijgen zonder de persoon in questie nog niet gezien te hebben.

senna003
07-01-2004, 22:14
mooi zegt Youssef maar denk je echt dat mensen zo inelkaar streken. Was het maar waar dat wij alleen maar naar het innerlijk keken . Dan was de wereld een stuk makelijker geweest. Maar helaas we kijken allemaal naar het uiterijk.

Jamal_fes
07-01-2004, 22:15
Salaam alaykoum, Waar zijn de moslimjongens, die het voorbeeld proberen te volgen van onze profeet (saw) en die weten hoe ze een vrouw moeten behandelen. Een jongen die te vertrouwen is, die je doet verbazen, die strijdt voor zijn geloof en waar je toch superleuke soms zelf impulsieve en gekke momenten mee kan beleven. Iemand die niet oordeelt, maar begrijpt en iemand die er is wanneer je hem nodig hebt. Waar zijn de mannen die je op je fouten wijzen omdat ze om je geven en omdat ze het paradijs voor je wensen. Waar zijn de mannen die je bij de hand nemen en zeggen: "jij en ik, samen en in naam van Allah." Waar zijn de mannen die geduld hebben met hun vrouwen en vechten voor hun eer. Voor ik kritiek krijg...alles binnen het huwelijk natuurlijk. Ik ben weer hardop aan het dromen... Salaam alaykoum wa rahmatullah ---------------------------------------------------------------------------------- Alhamedoulillah,ze bestaan nog,ik hoop dat je dan eerlijk bent,wat jammer genoeg de meest marokkanse meisjes niet zijn :(. Mohim,ik hoop van mijn hard,dat het ooit nog goed komt met deze wereld(Moslim Wereld).AMA ALKOUFAR FA HOM FI JAHANAMA.Dus voelg ze nooit,meisjes/jongens,denk jullie wel's aan het feit dat we al moslim de beste mensen op deze aard horen te zijn,ze lang je goed zit.GELOOF ME,WE ZIJN DE BESTE MENSEN IN ALLES,EN ONZE WAPEN IS DE QURAN. HEBT U VRAGEN,DAN STA IK OPEN VOOR ANTW. YARAB ALLAHOEMA AHDI HADIHI ALOEMA.ALLAHOEMA AJELENA MIN ASHABY ALJANAE. AMIN AMIN AMIN. MAEA ASSALAMA.

_MaJesTeiT_
07-01-2004, 22:16
Origineel gepost door Blijf_lachen Waar zijn de mooie, leuke moslima meiden, vol met humor, aardig en trouw. Het lijkt wel of ze niet bestaan? Zo ja, waar dan? Salaam Alleikoum, Wat ik je als advies kan geven is het volgende: Kijk naar je nickname(Blijf_lachen) Blijf dus lachen erop geloven en op Allah(swt) woorden vertrouwen, dat je OOIT wel een leuke moslima zult tegenkomen, maar ga niet wanhopig op zoek, want dan zijn ze er niet! Wacht op jouw lot. Wacht op jouw dag. Wacht op jouw gevoel. Wacht op de woorden van Allah(swt), dat hij jou, het geluk en jouw wens mag toesturen en wacht gewoon af, wat er op jouw weg komt! M'A Salaam een gast...

Youssef31
07-01-2004, 22:40
Sommigen mensen (niet allemaal) zijn zo mooi van buiten maar zo koud en berekenend van binnen dat het ze alsnog lelijk maakt.Ik zeg niet dat ik lelijk ben ,ben mij bewust van mijn uiterlijk maar hoop van binnen nog mooier te zijn dan van buiten.

halal
08-01-2004, 00:52

Origineel gepost door Jamal_fes Alhamedoulillah,ze bestaan nog,ik hoop dat je dan eerlijk bent,wat jammer genoeg de meest marokkanse meisjes niet zijn :(. Mohim,ik hoop van mijn hard,dat het ooit nog goed komt met deze wereld(Moslim Wereld).AMA ALKOUFAR FA HOM FI JAHANAMA.Dus voelg ze nooit,meisjes/jongens,denk jullie wel's aan het feit dat we al moslim de beste mensen op deze aard horen te zijn,ze lang je goed zit.GELOOF ME,WE ZIJN DE BESTE MENSEN IN ALLES,EN ONZE WAPEN IS DE QURAN. HEBT U VRAGEN,DAN STA IK OPEN VOOR ANTW. YARAB ALLAHOEMA AHDI HADIHI ALOEMA.ALLAHOEMA AJELENA MIN ASHABY ALJANAE. AMIN AMIN AMIN. MAEA ASSALAMA. [/B] Salaamoe 3alaykoem Jamal_fes, Je zegt: "Ik hoop dat je eerlijk bent, want jammer genoeg zijn niet alle marokkaanse meisjes dat." Wel broeder, net zoals er weinig betrouwbare meisjes zijn en die dan ook nog moslima zijn, is dat ook het geval bij jongens. Je zegt wel dat er zijn Alhamdoelileih, maar waar?! Want als ik heeel eerlijk moet zijn, dan moet ik gaan bekennen dat ik er nog geen heb gezien, buiten het heeeeeeeeele kleine aantal gehuwde jonge mannen. Had ik er nu eentje gezien dan was het nog niet zo erg met mij. Dan kon ik nog zeggen van "Alhamdoelileih er zijn er dus nog praktiserende moslims", maar tot mijn grote spijt heb ik er nog geen gezien. Het huwelijksleven staat mij al echt niet meer aan. Ik word afgeschrikt door de jongens die ik op straat zie, dan wil ik gewoon niet aan trouwen denken. Dan denk ik "Moet ik met zo iemand gaan leven of wat?! Nooit!!" Hopelijk zal hierin verandering komen, insha Allah, en hopelijk zijn er zoals je zegt nog goede moslimjongens. Moge Allah (swt) ons allemaal naar het goed leiden en onze ogen openen insha Allah, zodat we de weg naar het goede pad goed kunnen zien. Amien yâ rab. Ma3a Salaama yâ achies aw achawâties

Pagina's : [1] 2 3