Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kan me helpen

kika76
09-06-2008, 19:40

ik wil graag iets op starten maar hoe? wat ik wil een ruimte huren voor activiteiten voor moslim vrouwen en meisjes maar het moet een ruimte zijn die ik zelf als ecventeeul beheerster kan openen wanneer ik wil.zonder gevraag of het wel mag of niet gewoon voor koran lessen en arabische lesssen maar ook koken of kleren maken enz enz enz maar ook een plek waar meisjes bij elkaar kunnen komen om te praten als ze problemen hebben bv. of hulp bij huiswerk wie kan me helpen om dat te regelen

Boolzeye
10-06-2008, 01:26
Neem contact op met Sociale Zaken in je gemeente. Die kunnen jou precies vertellen wat de mogelijkheden zijn. Als je aangeeft dat je ook de nadruk wilt leggen op het correct opvoeden van kinderen (opvoedcursussen voor Marokkaanse ouders) en het assisteren van Marokkaanse jongeren bij het zoeken naar een stageplek/werk, huiswerkbegeleiding etc. dan zullen ze des te enthousiaster zijn om jou te helpen. Stel eerst een plan op, waarin je verwerkt: Wat wil je precies? Wat heb je daarvoor nodig? Wat zijn je doelen? Met welke instanties dien je contact op te nemen? Wat zijn de voordelen van zo'n ontmoetingsplaats? enzovoorts... Schrijf je plan, praat met instanties, verzamel informatie, herschrijf je plan en ga hiermee naar Sociale Zaken. Als ze bemerken dat je je huiswerk grondig hebt verricht, dan zullen ze echt niet aarzelen jou te helpen aan een ruimte die je zelf beheert. Succes!

kika76
10-06-2008, 20:08
Neem contact op met Sociale Zaken in je gemeente. Die kunnen jou precies vertellen wat de mogelijkheden zijn. Als je aangeeft dat je ook de nadruk wilt leggen op het correct opvoeden van kinderen (opvoedcursussen voor Marokkaanse ouders) en het assisteren van Marokkaanse jongeren bij het zoeken naar een stageplek/werk, huiswerkbegeleiding etc. dan zullen ze des te enthousiaster zijn om jou te helpen. Stel eerst een plan op, waarin je verwerkt: Wat wil je precies? Wat heb je daarvoor nodig? Wat zijn je doelen? Met welke instanties dien je contact op te nemen? Wat zijn de voordelen van zo'n ontmoetingsplaats? enzovoorts... Schrijf je plan, praat met instanties, verzamel informatie, herschrijf je plan en ga hiermee naar Sociale Zaken. Als ze bemerken dat je je huiswerk grondig hebt verricht, dan zullen ze echt niet aarzelen jou te helpen aan een ruimte die je zelf beheert. Succes! thanks dat ga ik proberen maar hoe maak je een plan dus gewoon op papier zettten wat mijn doel is wat ik wil? ik ben echt nog een leek

Boolzeye
10-06-2008, 20:28
thanks dat ga ik proberen maar hoe maak je een plan dus gewoon op papier zettten wat mijn doel is wat ik wil? ik ben echt nog een leek Op papier zetten wat je nu precies wil. Inclusief alle details.