Bekijk originele versie : Marokkaanse Jongeren
Agadir4Life
05-01-2004, 20:34
Je leest vaak op deze forum over marokkaanse jongeren, dan zijn de meisjes h.oeren en s.letten en zijn de jongens players en een stelletje onbetrouwbare mannen.
Voor de meiden wil ik als jongen zeggen tuurlijk zullen er een paar bij lopen die de islam verloochenen en hun benen voor iedereen en alles spreiden maar er zijn er ook alhamdolilah zat bij die dat niet doen dus er is hoop :D
Voor de jongens is het eigenlijk precies hetzelfde ook daar zullen er wat lopen die de islam verloochenen en alle regels aan hun laars lappen maar alhamdolilah zijn er genoeg die dat niet doen.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik trots ben dat ik een marokkaan ben en trots ben op mijn mede BROEDERS en ZUSTERS ook al zijn er sommige die ons naam moslim niet verdienen!!
Moge Allah(swt) ons leiden op het Rechte Pad en ons daar blijven Leiden!
AMIEN!!
AbaHoeCh
05-01-2004, 20:36
Amien! ;)
miss_saliha
05-01-2004, 20:39
:goedzo: eindelijk een marokaantje met hersens..ben trots op je ;)
groetjes saliha :zwaai:
LoVeLy_HaNaN
05-01-2004, 20:39
Origineel gepost door Agadir4Life
Je leest vaak op deze forum over marokkaanse jongeren, dan zijn de meisjes h.oeren en s.letten en zijn de jongens players en een stelletje onbetrouwbare mannen.
Voor de meiden wil ik als jongen zeggen tuurlijk zullen er een paar bij lopen die de islam verloochenen en hun benen voor iedereen en alles spreiden maar er zijn er ook alhamdolilah zat bij die dat niet doen dus er is hoop :D
Voor de jongens is het eigenlijk precies hetzelfde ook daar zullen er wat lopen die de islam verloochenen en alle regels aan hun laars lappen maar alhamdolilah zijn er genoeg die dat niet doen.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik trots ben dat ik een marokkaan ben en trots ben op mijn mede BROEDERS en ZUSTERS ook al zijn er sommige die ons naam moslim niet verdienen!!
Moge Allah(swt) ons leiden op het Rechte Pad en ons daar blijven Leiden!
AMIEN!!
Precies:goedzo:
Amien..
alhoceima_boy15
05-01-2004, 20:43
helemaal mee eens :goedzo:
wardaroosje
05-01-2004, 20:45
klopt wel wat je zegt
yasminatje18
05-01-2004, 22:02
amien,eindelijk iemand die goed denkt over ons volk en niet de helle tijd over die zijn slecht en die zijn slecht
xxMocro_girlyxx
05-01-2004, 22:13
Whazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :zweep:
samira_arif
06-01-2004, 11:04
helmaal mee eens!! Er ontbreekt 1 woord bij ze en dat is RESPECT!!!
zinelbedawi
06-01-2004, 11:14
you go boy!
Ik wil er nog aan toevoegen dat ik ook heeeeel TROTS ben om een MAROKAANSE en een MOSLIMA te zijn.
Ik ben het helemaal met je eens.
AMIEN YA RABI EL 3ALAMIEN!
mocrohajat18
06-01-2004, 11:28
helemaal mee eens wat je zegt eindelijk iemand die een beetje positief is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben ook trots dat ik een marokaan ben en dat ik moslim ben!!!!!!!!!!
Agadir4Life
06-01-2004, 14:46
Zie je wel dat er genoeg mensen zijn die ook positief over denken net asl ik, weet niet of het toeval is maar ik zie dat het alleen maar meisjes zijn die hier op reageren,op een na dan, maar ja......
AMIEN YA RABBI EL3ALAMIEN!!
xberbersroosjex
06-01-2004, 14:58
Origineel gepost door samira_arif
helmaal mee eens!! Er ontbreekt 1 woord bij ze en dat is RESPECT!!!
he wat doe jij met MIJN avantar :o
:goedzo:
amien
temsemni
06-01-2004, 19:41
Origineel gepost door xberbersroosjex
he wat doe jij met MIJN avantar :o
whahaha ze heeft m gewoon gestolen die sheffara ! :giechel:
en voor de Topicstarter ---> amien, en je heb gelijk, er zijn veel meer die het goed doen dan die het slecht doen, maar de slechten vallen op/komen in het nieuws ! zo is het helaas...
Amin Amin ya Rabbi el 3alamien!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.