Bekijk originele versie : Raibiewais
ApolloniA
09-06-2008, 14:40
Hallo mensen!
Ik wil graag voor de zomervakantie mijn rijbewijs halen, dus in één maand.
Ik heb alleen geen id hoe ik moet beginnen, en of het wel mogelijk is in zo'n korte tijd.
Is het zo dat je erg lang moet wachten op een theorie-examen, en hoe lang ong. dan?
Voor de rest heb ik al rij-ervaring, heb lessen genomen in casablanca, dus ik ben het een en al in het verkeer gewend. :D
Tips en suggesties zijn meeeeer dan welkom!!
X. Appow
Hallo mensen!
Ik heb alleen geen id hoe ik moet beginnen, en of het wel mogelijk is in zo'n korte tijd.
Is het zo dat je erg lang moet wachten op een theorie-examen, en hoe lang ong. dan?
Voor de rest heb ik al rij-ervaring, heb lessen genomen in casablanca, dus ik ben het een en al in het verkeer gewend. :D
X. Appow
kan wel hoor
ApolloniA
09-06-2008, 15:08
Ohja? vertel
Je kan beter een spoedcursus nemen. Soms kun je binnen 15 dagen je rijbewijs halen.
Verkeer in Casablanca kun je niet vergelijken met de Nederlandse verkeer!
http://kurl.nl?2938
ApolloniA
09-06-2008, 15:32
Je kan beter een spoedcursus nemen. Soms kun je binnen 15 dagen je rijbewijs halen.
Verkeer in Casablanca kun je niet vergelijken met de Nederlandse verkeer!
http://kurl.nl?2938
Ja, weet ik hier in Nederland is het veeeeeel veiliger :hihi:
Ik heb All-in-solo gebeld, maar iedereen vertelt mij hetzelfde verhaal;
het zit hem in het reserveren van die examens, dat duur op z'n minst 3/4 weken en ik wil per 4 juli klaar zijn! :(
Zo bedoel ik het niet hoor!
Casablanca is een grote stad. Mensen rijden ook op een andere manier dan hier. Ze zijn eenmaal andere regels gewend. Dus de hele vergelijking klopt niet!
Ik wil niet lullig doen. Maar je zegt eerst dat je All-in-Solo hebt gebeld. Daarna zeg je dat iedereen het je vertelt, dat het niet zo snel kan.
Één bedrijf bellen en gelijk roepen dat iedereen hetzelfde zegt is beetje dubbel!
Als ik jou was, zou ik meerdere bedrijven bellen. Vooral allochtonen! Meeste allochtonen kopen al een jaar van tevoren de examenpakketten. Die verkopen ze weer aan elkaar als ze geen cursisten hebben.
Mag ik vragen waar je woont? (Mag ook per PM hoor!)
ApolloniA
09-06-2008, 18:01
Zo bedoel ik het niet hoor!
Casablanca is een grote stad. Mensen rijden ook op een andere manier dan hier. Ze zijn eenmaal andere regels gewend. Dus de hele vergelijking klopt niet!
Ik wil niet lullig doen. Maar je zegt eerst dat je All-in-Solo hebt gebeld. Daarna zeg je dat iedereen het je vertelt, dat het niet zo snel kan.
Één bedrijf bellen en gelijk roepen dat iedereen hetzelfde zegt is beetje dubbel!
Als ik jou was, zou ik meerdere bedrijven bellen. Vooral allochtonen! Meeste allochtonen kopen al een jaar van tevoren de examenpakketten. Die verkopen ze weer aan elkaar als ze geen cursisten hebben.
Mag ik vragen waar je woont? (Mag ook per PM hoor!)
Nee, haha, ik heb niet alleen All-in-Solo gebeld, ook meerdere scholen hier in mijn buurt! Ja foutje van mij, heb ik niet gezegd. :o
Yeah, I know, je zou es twee minuten op een rotonde moeten gaan staan daar en kijken :stoned:
Maar ik bedoel daarmee dat ik dus al wel kan manoevreren enzo, en een beetje drukte ben gewend. Over de regels moet je bij mij niet aankloppen, das waar :hihi:
PaRaSoNiCa
09-06-2008, 18:07
Lessen + theorie + afrijden.
Denk dat je iets te optimistisch bent. Je kan het proberen, maar schijnt onwijs druk te zijn bij CBR. En als je zakt voor praktijk, moet je 2 weken wachten voordat je weer op mag...
ApolloniA
09-06-2008, 18:10
Lessen + theorie + afrijden.
Denk dat je iets te optimistisch bent. Je kan het proberen, maar schijnt onwijs druk te zijn bij CBR. En als je zakt voor praktijk, moet je 2 weken wachten voordat je weer op mag...
Ja, nogal. Ik wil heeel graag :o
Miss is het dan toch verstandiger het op te splitsen, dus nu eerst theorie doen.
Alleen heb gehoord dat de theorie examens na de zomer weer veranderen ofzoiets? :confused:
Oke, nu is het een stuk duidelijker!
Daarom moet je naar iemand die een spoedcursus kan geven.
Je hebt niet gezegd waar je woont!
ApolloniA
09-06-2008, 18:11
Oke, nu is het een stuk duidelijker!
Daarom moet je naar iemand die een spoedcursus kan geven.
Je hebt niet gezegd waar je woont!
Check je privebox, slimmerd!
PaRaSoNiCa
09-06-2008, 19:28
Ja, nogal. Ik wil heeel graag :o
Miss is het dan toch verstandiger het op te splitsen, dus nu eerst theorie doen.
Alleen heb gehoord dat de theorie examens na de zomer weer veranderen ofzoiets? :confused:
Dat snap ik ;)
Dat kan kloppen, ik heb alles op de oude manier gedaan, praktijk is ondertussen veranderd en de theorie zou ook veranderen. Je kan dan beter kijken of er al plek is om je theorie te doen en die alvast te gaan halen, dan heb je dat in ieder geval achter de rug.
boelboel
09-06-2008, 19:32
Hallo mensen!
X. Appow
salaam habibti.
ik zou sowiezo beginnen met theorie te leren!! als je die hebt dan alleen nog toepassen in praktijk en hupsie afrijden :o
allah ie rawn insha'Allah!
Moker_Hollanda
09-06-2008, 20:29
Ja, weet ik hier in Nederland is het veeeeeel veiliger :hihi:
Ik heb All-in-solo gebeld, maar iedereen vertelt mij hetzelfde verhaal;
het zit hem in het reserveren van die examens, dat duur op z'n minst 3/4 weken en ik wil per 4 juli klaar zijn! :(
NIET DOEN BIJ ALL IN SOLO
Ze zeggen wel rij garantie examen maar als je zakt moet je 4 extra lessen nemen en die kost 380 euro :eek:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.