Bekijk originele versie : ik zoek iemand die pastilla kan maken voor mijn feestje..
ambition
05-01-2004, 20:10
Heft iemand een nummer van een kokkin die dat goed kan...en eventueel ook koekjes, ik ben namelijk studenmte en wil het iets voordeliger houden dan bij een cateraar :(
Dus als jullie een adres of nummer hebben pm me dan of zet het nummer hier alsjeblieft :o
alvast bedankt :zwaai:
hoi
Ik ken wel iemand in den haag die kip pastilla maakt en zij maakt het heel lekker, maar zij maakt het alleen je moet het zelf bakken.
Ze zit volgens mij wel vol deze maand je moet maar ff bellen. Als je interesse hebt moet je mij ff een prive mail sturen dan zend ik jou haar telefoonnummer.
groetjes,
essia
ambition
05-01-2004, 23:08
bedankt dames :blauwkus:
Hallo,
Zou je mij ook kunnen helpen aan het nummer van die vrouw uit den haag die pastilla maakt?
Chafia_t@hotmail.com
Graag met spoed.
Alvast bedankt
Groetjes Chafia
Beni_Bouyachie17
03-02-2004, 12:15
www.jamama.nl
Die heeft ze ook ..
Suc6 meid,
mismarok
04-02-2004, 09:13
of bij miss kaftan www.geocities.com/misskaftan daar zijn ze stukken goedkoper dan de rest.
missarabia
29-02-2004, 14:37
Hoi,
Ik ken iemand die heerlijke kip bastilla maakt en ook de koekjes zijn goed voor de prijs die ze vraagt. De bastilla maakt ze voor 12 euro en de prijs voor koekjes is afhankelijk van de soort.
haar telefoonnr.: 06-52568172
groet missarabia
sallaam zuster
ik heb hier nummer van vrouw zij is tiabba en heel goei
zij kom uit amsterdam 020.6944553.
haar naam is fatima
ze doet alles ook koekjes
veel succes.
sallaam rhimou.
engeltje24
02-03-2004, 14:13
Origineel gepost door ambition
Heft iemand een nummer van een kokkin die dat goed kan...en eventueel ook koekjes, ik ben namelijk studenmte en wil het iets voordeliger houden dan bij een cateraar :(
Dus als jullie een adres of nummer hebben pm me dan of zet het nummer hier alsjeblieft :o
alvast bedankt :zwaai:
Stuur me je mail dan geef ik je het nummer van m'n vriendin, haar zus is een toppertje ze kan een vis en een kip bestilla maken en tientallen verschillende koekjes voor weinig geld.
beni_bouyachie
02-03-2004, 14:50
naoual 06-10660113 een aanrader maar komt wel uit utrecht
bent_tanga
02-03-2004, 19:19
salaam
Mocht je binnenkort een feestje hebben en kun je niemand vinden die voor het verzorgen van bestilla van vis of kip en salades en koekjes kun je bij ons terecht
Mijn moeder en tante maken op feesten maakt niks uit wat voor gelegeheid bestilla,koekjes ectra wat je hartje begeert
De ingredienten moet je zelf kopen.
-Een bord bestilla vis of kip kost 12.50 euro
-Een bord salade kost 7.50euro
-Een bord met verschillende koekjes verschilt wat voor koekjes je neemt
Zoek je iemand dan kun je hier op reageren.
We komen uit Rotterdam ,we maken het bij ons thuis en dan kan je het bij ons ophalen .
liefs yasmine
tel:0614462612
email:bent_bladi@msn.com
Meld dit bericht
dounja9898
11-03-2004, 19:07
nou nou dames, ik zelf ging op zoek naar een vrouw die koekjes zou maken op de geboorten feest van mij broer nou als je de prijzen hoorden niet normaal 12euro per kilo en dan gaat het er nog om wat er in zit nou en als je 200gasten verwacht en je doet 2a3soorten koekjes kwam je rond 400euro niet normaal nou niet normaal maar toen ben ik een vrouwtje tegen gekomen die eigenlijk alleen koekjes maakt en gerechten voor mensen die ze kent en ze hoeft er niet eens overdreven veel aan te verdienen nou voor degene die haar nr willen kunnen mij een email sturen mij mailadres is dounja9898@hotmail.com
GwneenMEISJE
26-04-2004, 16:21
Kunnen jullie alsjebliefd allemaal zegge hoe die kokkinen allemaal heten?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.