Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat kan ik doen??

Pagina's : [1] 2

girlie_nador
05-01-2004, 20:00

Dag mensen, Ik ben echt radeloos ik zit met iets en dat luidt als volgt; Ik heb een vriend in marokko, een jongen waar ik echt zoo ontzettend verliefd op ben. Het probleem is we bellen niet zo vaak met elkaar...om de 2 weken ofzo maar dat snapt hij wel omdat ik mijn school een beetje verknald heb voor hem...of eigenlijk door hem. Ik neem hem natuurlijk niets kwalijk...we houden allebei van elkaar en zijn echt serieus met elkaar bezig. Ik vind het gewoon zo erg dat hij in Marokko is en ik hier, in Nederland.....Al gaat hij eind januari naar Spanje (hij heeft dus wel paspoort voordat sommige gaan denken dat hij zo iemand is die op papieren uit is) Maar ik vind het toch ver..En nou ben ik net te weten gekomen dat we dit jaar niet met vakantie gaan!!! Mijn Broer wel maar als ik mijn ouders vertel dat ik met m meewil dan weten die gelijk waarom...want die wisten namelijk vorig jaar in Marokko dat wij iets met elkaar hadden..... Soms als ik een zielig Marokkaans liedje luister, moet ik zelfs even huilen...en soms huil ik heel erg...... Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, mijn gedachtes zijn dag en nacht bij hem..op school ook...ik kan me gewoon met niest anders bezig houden dan met hem...... Wat moet ik doen?? :confused:

Lady_moi
05-01-2004, 20:03
Als ge echt van hem houd..hoe moeilijk het ook is..probeer contact te houden..of verloof met hem?

alhoceima_boy15
05-01-2004, 20:07
Origineel gepost door Lady_moi Als ge echt van hem houd..hoe moeilijk het ook is..probeer contact te houden..of verloof met hem? voor verloving is ze volgens mij nog te jong(profiel) maar ze zou wel contact kunnen opnemen met die jongen maar je ouders wisten dat jullie iets hadden dus vertel het gewoon aan ze :)

jawhara1
05-01-2004, 20:07
Ja waarom vertel je het niet aan je ouders en wie weet gaan ze dan wel naar marokko voor je verlovingsfeest inshallah

Lady_moi
05-01-2004, 20:09

Te jong voor verloving? Moest ge zeggen te jonge voor trouwen okeyy ma ik vind een verloving nog kunnen?

LoVeLy_HaNaN
05-01-2004, 20:14
Zoals de meesten al zeide...vertel ht aan je ouderss..

girlie_nador
05-01-2004, 20:15
Verloven....te jong ik wil nog zoveel dingen doen...dingen waar ik van droomde om te doen...Hij zal op me wachten dat weet ik...zijn ouders weten ook al dat hij destijds met mij iets had en dat vind ik opzich geen probleem...alleen me ouders vertellen waarom ik op vakantie wil dat kan ik niet. Ik kan ze niet vertellen dat ik op vakantie wil gaan om hem te zien... Ik vind het nu gewoon zo een probleem dat we geen contact kunenn hebben dat kunnen we wel als het aan hem lag...maar IK ben degene die onbereikbaar is...En zijn nummer stond in mijn telefoon maar die heb ik dus niet meer en om die te vragen moet hij mij bellen...en dat is juist wat niet kan. Ik word gewoon zo gek dan als ik hem even probeer te vergeten dan lukt het gewoon niet...mijn hart is gebroken...... maar ook weer niet....Ik kan hem pas over 2 jaar zien en dat hou ik dus niet vol!!!

miss_saliha
05-01-2004, 20:16
ja een vervloving kan best .... ik zou zeggen blijf contact met hem houden.... en het beste zou ik verloven dan is iedereen positief van zijn zaak en hoef jij je nergens druk om te maken.... de keus ligt aan jou... wens je veel sterkte.....:blauwkus:

miss_saliha
05-01-2004, 20:19
Origineel gepost door girlie_nador Verloven....te jong ik wil nog zoveel dingen doen...dingen waar ik van droomde om te doen...Hij zal op me wachten dat weet ik...zijn ouders weten ook al dat hij destijds met mij iets had en dat vind ik opzich geen probleem...alleen me ouders vertellen waarom ik op vakantie wil dat kan ik niet. Ik kan ze niet vertellen dat ik op vakantie wil gaan om hem te zien... Ik vind het nu gewoon zo een probleem dat we geen contact kunenn hebben dat kunnen we wel als het aan hem lag...maar IK ben degene die onbereikbaar is...En zijn nummer stond in mijn telefoon maar die heb ik dus niet meer en om die te vragen moet hij mij bellen...en dat is juist wat niet kan. Ik word gewoon zo gek dan als ik hem even probeer te vergeten dan lukt het gewoon niet...mijn hart is gebroken...... maar ook weer niet....Ik kan hem pas over 2 jaar zien en dat hou ik dus niet vol!!! wooowww das zeker moeilijk voor je kan me voorstellen... :( maar als jij zegt dat ie op je wil wachten dan is het geen probleem vind ik...Kijk jij wil niet verloven dus ja volhouden totdat je tijd komt insha allah.

alhoceima_boy15
05-01-2004, 20:20
Origineel gepost door Lady_moi Te jong voor verloving? Moest ge zeggen te jonge voor trouwen okeyy ma ik vind een verloving nog kunnen? iedereen heeft zn eigen mening ;) maar het beste is aan je ouders vertellen je moet het gewoon proberen anders loop je het risico dat je hem pas over twee jaar ziet in plaats van over paar maandjes ;) :zwaai: :zwaai: veel succes meid ;)

girlie_nador
05-01-2004, 20:29
Ik denk er echt vaak aan om hem brieven te schrijven maar het probleem is...ik ben berbers en kan niet echt brieven schrijven in het arabisch of berbers (zou ie misschien niet begrijpen). Arabisch zou ie wel begrijpen....ik wil al heel lang aan een vriendin vragen of ze dat voor me zou willen schrijven ik weet zeker dat ze dit wel zou willen doen maar dan is er een andere probleem...Hij woont tijdelijk in een ander huis omdat die van hun nog word verbouwd..dus ik weet het adres niet.... :confused: Ik wil de brief best aan mijn broer meegeven, die begrijpt toch geen arabisch maar wat nou als ie in verkeerde handen valt...mijn nieuwgierige tante die hem gaat lezen...of hij vraagt een tolk wat er precies staat...lekker verschut als er dan staat "ik hou van je en zal je nooit vergeten"...dat zal er natuurlijk staan maar ik wil niet dat mijn broer dat leest... En zijn ouders mogen mij en mijn ouders mogen hem dus verloving zal geen probleem zijn alleen ik wil het nog niet...niet voordat ik klaar ben met school.... Hij praat ook al over trouwen enzo...maar daar krijg ik dan wel een goed gevoel bij....... Maar nu....nu weet ik echt niet wat ik moet doen..... :(

alhoceima_boy15
05-01-2004, 20:34
Origineel gepost door girlie_nador Ik denk er echt vaak aan om hem brieven te schrijven maar het probleem is...ik ben berbers en kan niet echt brieven schrijven in het arabisch of berbers (zou ie misschien niet begrijpen). Arabisch zou ie wel begrijpen....ik wil al heel lang aan een vriendin vragen of ze dat voor me zou willen schrijven ik weet zeker dat ze dit wel zou willen doen maar dan is er een andere probleem...Hij woont tijdelijk in een ander huis omdat die van hun nog word verbouwd..dus ik weet het adres niet.... :confused: Ik wil de brief best aan mijn broer meegeven, die begrijpt toch geen arabisch maar wat nou als ie in verkeerde handen valt...mijn nieuwgierige tante die hem gaat lezen...of hij vraagt een tolk wat er precies staat...lekker verschut als er dan staat "ik hou van je en zal je nooit vergeten"...dat zal er natuurlijk staan maar ik wil niet dat mijn broer dat leest... En zijn ouders mogen mij en mijn ouders mogen hem dus verloving zal geen probleem zijn alleen ik wil het nog niet...niet voordat ik klaar ben met school.... Hij praat ook al over trouwen enzo...maar daar krijg ik dan wel een goed gevoel bij....... Maar nu....nu weet ik echt niet wat ik moet doen..... :( je hebt vast een goed/vertrouwd vriendin die arabisch voor je kan schrijven dus laat haar het maar schrijven en die brief moet je gewoon aan je broer geven je moet wel zeggen dat het strikt vetrouwelijk is enzo :zwaai:

miss_saliha
05-01-2004, 20:36
Origineel gepost door alhoceima_boy15 je hebt vast een goed/vertrouwd vriendin die arabisch voor je kan schrijven dus laat haar het maar schrijven en die brief moet je gewoon aan je broer geven je moet wel zeggen dat het strikt vetrouwelijk is enzo :zwaai: hahaha alsof broers daaar rekening mee houden....?? hun zijn de nieuwsgierigste wezens op deze aarde dussss geen goed plan!

girlie_nador
05-01-2004, 20:41
Juist ja precies en mijn broer weet het ook al van ons dus die wil vast weten wat erin staat...Zie je, niemand kan me helpen....Natuurlijk heb ik die goede vriendin die voor em de brief kan schrijven maar ja....hoe komt ie bij hem...?!! Dat is dan het volgende probleem...ik ken ook niemand die toevallig bij mij in de buurt woont, of wel maar die gaat dit jaar ook niet op vakantie...dus....er is nioets aan te doen...Ik kan zo een relatie echt niet aan...soms denk ik bij mezelf maak het uit..maar waarom?? Hij heeft meskien niets gedaan en ik hou zoveel van hem dat ik veels te bang ben om hem kwijt te raken...Ik maak het echt niet uit...Ik weet nu scht niet wat ik moet doen...ik KAN gewoon niets doen!!!

girlie_nador
05-01-2004, 20:43

Origineel gepost door MissFetOcHa Een verloving kan altijd plaats vinden hoor, maar enkel en alleen als je heel zeker bent van je liefde voor hem en je ouders (+zijn ouders natuurlijk) er akkoord mee zijn. Maar meisje je hebt je hele leven nog voor je dus doe geen overhaaste beslissingen. Probeer zoveel mogenlijk contact met hem te houden met bvb brieven te schrijven, internet (mail elkaar), het moet niet altijd telefonisch gaan. Aan een brief heb je ook veel hoor, zo kun je het over en over lezen (begrijp je men punt). Mohiem take care meid en thallay frasek. Doe ook goed op school, dan heb je iets dat je overeind haalt. Het is moeilijk maar houd vol, ok. (p.s, ik heb het ooit ook eens mee gemaakt.) Wat had jij gedaan in deze situati???

Pagina's : [1] 2