Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat hebben de marokaanse jongens tegen de marokaanse meisjes

kariagirl
05-01-2004, 18:24

waarom denken jullie zo slecht over jullie landgenoten

kariagirl
05-01-2004, 18:40
dat denk jij

lara_nr1
05-01-2004, 18:41
tzzzzzzzz nee marokkaanse meisjes zijn helemaal niet slecht ,maar het is wel door zo over hun te praten dat ze als slecht worden beschouwd!!!!!!!!!!!!

coalitiegenoot
05-01-2004, 18:45
wat hebben de marokaanse jongens tegen de marokaanse meisjes alle reden om slecht over de meeste te denken :D

kariagirl
05-01-2004, 18:47

dat jij alleen met slechte meisjes om gaat kan ik er wat aan doen en trouwens de goede zitten meestal thuis en zwerven niet rond op staatnet als die slechte meisjes die jij kent

MoEtJe_MoEtJe
05-01-2004, 18:56
omdat wij niet zonder jullie kunnen !!!!!!!!

me_banderas
05-01-2004, 19:00
Origineel gepost door Temsameni Omdat marokkaanse meisjes slecht zijn! omdat er 1 marokkaanse meisje slecht is, wil dat nog niet zeggen dat gelijk ALLE marokkaanse meisje slecht zijn. :kwaad:

kariagirl
05-01-2004, 19:03
omdat wij niet zonder jullie kunnen !!!!!!!! wie zijn jullie???????????????? praat je ook zo over je zusje

Youssef31
05-01-2004, 19:16
Salam allen hier ben ik weer en ik vind dat er een klein groepje ongeacht waarvandaan en wat voor geslacht het verpesten voor anderen,diep van binnen is toch iedereen goed en mooi of ben ik weer degene die naief is?? Wa asalaam aleikom

kariagirl
05-01-2004, 19:24
Wel...een rotte appel in de mand maakt al het gave fruit rot...! ohhhhhh als ik over de slechte jongens begin bijv over de dealertjes oh nee die zijn niet slecht

LoVeLy_HaNaN
05-01-2004, 20:37
Ewa jah..jongens zijn doelloos..levenloos...dakloos..liefdeloos..vriendl oos..en hersenloos..en daarom openen ze een topic om zo aandacht van de meide te krijgen... :hihi: :haha:

Delpiero10
05-01-2004, 22:23
Nee, de meiden zijn zelf altijd negatief over ons!!!!!!!

bougie
05-01-2004, 22:32
hahahhahaha ewa JE weeeet toch........ ik zweer het je uit mn hart de marokaanse vindt ik een van de beste die er zijn serieus ze mogen wel veeel praten over jongens en geroddel maar zodra je er eentje hebt dan bamBOEMbA direct LIVE on stage asahbie REMIX bougie joei joei joei joei joei joei joei dek zdek dek zdek dek dek los die heupen dames zied zied BOUNCE ah ah yeah yeah rwinaa haha ewa die marokaanse jongens die zo een negatiefe iniatief hierbij leggen die zijn pas GESTOORD van zahma ik ga helemaaaal niet om met Marokaanse meiden aaaaaaa die gasten zijn een van de ergste serieus man rwinaaa maar jah voor sommige jongens is het leven niet gegund die zijn vervloekt tot in de bodem van de rivier ( waarbij de rivier geen bodem heeft) dus marokaaanse meiden BAZZZZ TOP vooral als ze in de kouzina staan dat is mij mooie vrouw haha KUSJESSSSSS van PACO ( mimoun ) iedereeeeeen beste wensen met UHMM die bulshit nieuwjaar enzo ewa het is fijn om terug te zijn na zo een lange tijd op deze internet deze BOUGIE gaat het gek maken serieus hahaha mensen beslama slaap lekker ciao adios alle monte monte du vajage.......

samira_arif
06-01-2004, 10:54
Er zijn uiteraard marokaanse meisjes die slecht zijn, maar dat zijn ze natuurlijk niet allemaal, dat is het probleem als er een paar slecht zijn dan zijn ze dat gelijk allemaal. Ik besef dat dit een conflict is dat jammer genoeg altijd zal blijven bestaan!!

zinelbedawi
06-01-2004, 11:30

Ewa SAAAAAAAAAAAAAFFFFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! Wij zijn allemaal 1! Een marokaan wil toch met een marokaanse trouwen of niet soms. ( je hebt natuurlijk van die uitzonderingen lay hdihoum) MAAR men point is we kunnen niet zonder elkaar. We zijn een volk en we moeten voor elkaar opkomen. Er zijn natuurlijk van die **** en van die ***** maar laat die maar hun eigen weg gaan en laat ze insha'allah de weg van allah vinden. Zo seg moeilijke mensen, zoek het juiste meisje of jongen. een bent of wald a ness en ga er mee het leven door En niet die ene pssssssssssst gast of hihihi meisje.