Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie woont hiero van de dames op zich zelf..

Pagina's : [1] 2

Rasheeda_81
05-01-2004, 18:04

Wie oow wie. En lukt het, voel je je :zwaai: :zwaai: niet eenzaam..

sofia01
06-01-2004, 18:23
ik woon op mezelf! en jij?

sofia01
06-01-2004, 18:25
ik voel me niet eenzaam! Heb veel sociale contacten. Het is juist leuk om je eigen plek in te richten en leuke spulletjes te kopen!

Rasheeda_81
06-01-2004, 18:34
Origineel gepost door sofia01 ik voel me niet eenzaam! Heb veel sociale contacten. Het is juist leuk om je eigen plek in te richten en leuke spulletjes te kopen! Haay ja dat wilde ik horen. Ik bedoel het is toch leuk! En het is niet zo dat ik dan elke dag thuis ben. Ik ben dan heeel vaak bij moeder. En waar ik nu woon, is het erg klein bij me ouders. Ben je marokkaanse? Groetjes..beslama :zwaai: :zwaai:

sofia01
06-01-2004, 18:44

ik ben half marokaans. Het is hardstikke leuk en je moeder en familie kan dan gezellig bij jou op bezoek! je bent waarschijnlijk ook oud en wijs genoeg om eigen beslissingen te nemen. Je moeder hoeft waarschijnlijk echt niet bang te zijn dat jaren opvoeding zomaar voor niets is geweest. Het is heerlijk om zelfstandig te zijn en je eigen plek te hebben. Als er zo weinig ruimte is, is het ook in je moerders voordeel! Denk je er over om het te doen? Heb je het al met je ouders besproken? Liefs, Sofia

Rasheeda_81
06-01-2004, 18:54
Origineel gepost door sofia01 ik ben half marokaans. Het is hardstikke leuk en je moeder en familie kan dan gezellig bij jou op bezoek! je bent waarschijnlijk ook oud en wijs genoeg om eigen beslissingen te nemen. Je moeder hoeft waarschijnlijk echt niet bang te zijn dat jaren opvoeding zomaar voor niets is geweest. Het is heerlijk om zelfstandig te zijn en je eigen plek te hebben. Als er zo weinig ruimte is, is het ook in je moerders voordeel! Denk je er over om het te doen? Heb je het al met je ouders besproken? Liefs, Sofia Ik denk er wel over ja. Ik ga binnenkort huisje kijken. Waar woon je dan? Rotterdam? Groetjes en xx :zwaai: :zwaai:

missholland
06-01-2004, 23:08
IK BEN BLIJFEN WONEN BIJ OUDERS MIJN TOTDAT IK GING TROUWEN ZOALS HET HOORT.MAARJA DE TIJDEN VERANDEREN HE !

missholland
06-01-2004, 23:11
IK BEN BLIJFEN WONEN BIJ MIJN OUDERS TOTDAT IK GING TROUWEN ZOALS HET HOORT.MAARJA DE TIJDEN VERANDEREN HE ! IK ZAL WEL OUDERWETS ZIJN

tatouzient
06-01-2004, 23:20
Origineel gepost door missholland IK BEN BLIJFEN WONEN BIJ MIJN OUDERS TOTDAT IK GING TROUWEN ZOALS HET HOORT.MAARJA DE TIJDEN VERANDEREN HE ! IK ZAL WEL OUDERWETS ZIJN het heeft nix te maken met ouderwets zn, ik woon ook nog thuis, ben ik daarom ouderwets? we hebbe een heel groot huis, kheb mn eigen badkamer, mn slaapkamer, mn hobbykamer, dus waarom moet ik uit huis gaan? tegenwoordig wonen meer en meer meisjes alleen, mr hierdoor ben je ni meer moderner of zo... iedereen maakt de keuze die ze wille maken... bisous xxx

Rasheeda_81
07-01-2004, 13:28
Origineel gepost door tatouzient het heeft nix te maken met ouderwets zn, ik woon ook nog thuis, ben ik daarom ouderwets? we hebbe een heel groot huis, kheb mn eigen badkamer, mn slaapkamer, mn hobbykamer, dus waarom moet ik uit huis gaan? tegenwoordig wonen meer en meer meisjes alleen, mr hierdoor ben je ni meer moderner of zo... iedereen maakt de keuze die ze wille maken... bisous xxx Ja, het gaat niet om ouderwets. Bij me ouders worden de huizen toch over paar jaar egsloopt. En ik heb niets dat van me eigen is. Kijk jij hebt wel eigen badkamer, eigen hobbykamer etc.. Okee dan zou ik ook niet van huis gaan. Maar ja.. Beslamma. :zwaai: :zwaai:

tatouzient
07-01-2004, 15:23
Origineel gepost door Rasheeda_81 Ja, het gaat niet om ouderwets. Bij me ouders worden de huizen toch over paar jaar egsloopt. En ik heb niets dat van me eigen is. Kijk jij hebt wel eigen badkamer, eigen hobbykamer etc.. Okee dan zou ik ook niet van huis gaan. Maar ja.. Beslamma. :zwaai: :zwaai: daar in holland is het zeldzaam da mn ruime woningen hebben... de meeste wonen dan ook in een appartement of zo een klein eengezinswoning en dan kan ik best begrijpe da je op een gegeven moment meer privacy voor jezelf wil... mr ja, ik heb alle ruimte die ik nodig heb :D das het voordeel als je de een na laatste bent en de meeste al van huis zn :stout: bisous xxx

missholland
07-01-2004, 20:59
ik bedoel met ouderwets zijn dat steeds meer meisjes alleen gaan wonen dat keur ik niet goed omdat ik vind dat je bij je ouders moet blijfen wonen totdat je gaat trouwen zoals het hoort waarom moeten we ineens modern doen. dat is mijn mening .

Beni_Bouyachie17
07-01-2004, 22:04
Ik vind dat je best op je eigen kan gaan wonen .... Als je straight bent gleschh niet ???? Ik ben lekker bij m n ouders , ben de jongste en heb dus ruimte zat heb 2 kamers heheheheh damnzz alleen die douchee ontbreekt :D Nee elhamdulah ik ben blij , maar mijn sis woont ook op haar eigen alleen vind ik dat ze vet te ver woont , dat vind ik niet door de beugel kunnen.. Gewoon in the same city als je ouders , en lekker vaak langs gaan en je eigen dingen doen... vind ik wel kunnen .... Maar goed lai sterr chebab moslimin jemighen ... Thalay mensjes en suc6, P.s vat dit niet verkeerd dat ik juist meiden aanmoedig om weg te gaan.. dat is dus niet zo .... bij deze dan he ...

bisses
08-01-2004, 09:55
Origineel gepost door missholland ik bedoel met ouderwets zijn dat steeds meer meisjes alleen gaan wonen dat keur ik niet goed omdat ik vind dat je bij je ouders moet blijfen wonen totdat je gaat trouwen zoals het hoort waarom moeten we ineens modern doen. dat is mijn mening . omdat het in deze steeds individualistischer wordende maatschappij een groot voordeel is voor zowel jonge vrouwen als jonge mannen om te leren op eigen benen te staan! Lijkt me dat niemand het daar toch mee oneens kan zijn?

bisses
08-01-2004, 10:25

Origineel gepost door RitaMaria :verdomme: nou zo moeilijk was 'ie toch niet, of wel?

Pagina's : [1] 2