Bekijk volle/desktop versie : Wat is de gemiddelde maandloon in Holland?



Pagina's : 1 [2]

12-06-2008, 22:40
was laatst een quizvraag over op tv..
de gemiddelde maandsalaris in nederland is 2250 euro BRUTO

12-06-2008, 23:16



Citaat door Deugenietje:
Wollahila!


Weet je, soms snap ik echt nie waarom meisjes van hier kunnen vallen op die arrogante en vooral jaloerse mannetjes van kaaskoppenland...


Ze zijn niet allemaal zo

12-06-2008, 23:20

Citaat door Deugenietje:
Wollahila!


Weet je, soms snap ik echt nie waarom meisjes van hier kunnen vallen op die arrogante en vooral jaloerse mannetjes van kaaskoppenland...


Waarschijnlijk hebben jullie daar in belgië geen leven, vandaar dat jullie op Nederlandse sites als gekken rond dwarrelen!!

Go back to your own country sites bitch!

12-06-2008, 23:55
ik verdien per maand
WWB
WAO
SVB

kortom 2 kwartjes en een stuiver

13-06-2008, 08:46



Citaat door Deugenietje:
Belgische leden komen naar hier om shab jaloerse fromage hoofden zoals jij uit te lachen.


Go back to the womb of your mom site clochaar!


En omdat je het toch had over grammatica; het is 'site(-s)' en niet sites donkey!


Hahaha ik lach jou gewoon uit domme Belg dat je bent! Het meervoud van SITE is SITES!!!

TREK JE MAAR WEER TERUG IN DAT KUTJE VAN JE MAMMA!! HOMO!! WIL JE MIJ WAT BIJ LEREN OF ZO??? Hahaha laat me niet lachen

13-06-2008, 08:53
[QUOTE=Deugenietje;49774189]Belgische leden komen naar hier om shab jaloerse fromage hoofden zoals jij uit te lachen.


Go back to the womb of your mom site clochaar!


En omdat je het toch had over grammatica; het is 'site(-s)' en niet sites donkey! [/QUOTE

Het is Belgische leden komen hier, en niet Belschische leden komen NAAR hier, idioot!!

Dit bewijst maar weer eens hoe dom jullie Belgen wel niet kunnen zijn!! Wil die mij gaan corrrigeren.... miskiennn...

13-06-2008, 11:54

Citaat door Fiekri:
[QUOTE=Deugenietje;49774189]Belgische leden komen naar hier om shab jaloerse fromage hoofden zoals jij uit te lachen.


Go back to the womb of your mom site clochaar!


En omdat je het toch had over grammatica; het is 'site(-s)' en niet sites donkey! [/QUOTE

Het is Belgische leden komen hier, en niet Belschische leden komen NAAR hier, idioot!!

Dit bewijst maar weer eens hoe dom jullie Belgen wel niet kunnen zijn!! Wil die mij gaan corrrigeren.... miskiennn...


Hang jezelf op of zo!

13-06-2008, 11:59
ahahaha jullie zijn mie grappig.

Maar het valt me wel op dat belgen wel een beetje krom praten, het lijkt net of alle belgen uit turkije komen.

Niet slecht bedoeld ..........

13-06-2008, 12:11

Citaat door Deugenietje:
Is gewoon plat Antwarps snapt ge.


Heb een paar vriendinnen van NL en voor hun moet ik meestal ook alles herhalen wat ik zeg.


ja het is voor nederlanders soms wel moeilijk te begrijpen wat belgen willen.
Ik heb een vriend in Gent, en soms denk ik, praat is normaal gek, rustig aan, en maak hele zinnen .......

Pagina's : 1 [2]