Bekijk originele versie : Zwanger vrouwen, Mamma's, aanstaande Mamma's, KOM GEZELLIG HIER KLETSEN!
Hallo Dames,
Die topic's die gestart zijn waar je lekker kan kletsen over zwangeren, over mamma zijn , over bevallingen en bezig zijn om zwanger te raken, die zijn een beetje uitgeblust.
Er wordt helaas niet meer opgereageerd, en ik vond dat net zo gezellig om over dit onderwerp te kletsen.
Vooral als je er mee bezig bent, heb je echt veel aan mekaar en kun je echt veel van elkaar leren.
Dus bij deze, iedereen die het gezellig vind om hierover te kletsen, sluit je aan, en babbel lekker mee!!!!!!!!
Laten we er weer een gezellige babbelhoek van maken.
Ik ben zelf ook bezig om zwanger te raken, net gestopt met de pil, dus het lijkt me echt supergezellig om er lekker over te kletsen.
Ik hoop tot gauw!
Leuk voor je Sardina dat je bezig bent om zwanger te raken. Is het je eerste?
Ik ben al moeder van 3 kinderen.
Het lijkt me heel leuk om een plekje te hebben, waar je ervaringen/advies etc. kunt uitwisselen. Dus ik kijk er naar uit wie er allemaal reageert.
Groetjes en veel succes.
yesmina19
05-01-2004, 18:28
m too
ben benieuw
hoe jullie paren en kindje broeden
ik hoor snel
groetjes
hallo meiden,
aliyaah, ja dit is mijn eerste, dus xtra spannend.
ik ben nog niet zwanger hoor, ben ik ben wel net gestopt met de pil, dus van mij mogen de kinders nu wel komen.
ik ben er heel erg aan toe en het lijkt me het mooiste wat je kan overkomen.
ik denk dat ik op een roze wolk zal lopen wanneer ik zwanger zou zijn.
ik vind dat zooooooooo speciaal. SOUN7ANALLAH, echt waar.
maar vertel, hoeveel hebben jullie er, wat zijn jullie ervaringen als mamma zijnde, en hoe hebben jullie jullie zwangerschappen ervaren. of hoe ervaren jullie (net zoals mij) deze spannende tijd om zwanger te raken.
ik hoor graag gauw weer van jullie!
hoi sardina
(leuke naam trouwens, hihi)
ikzelf ben nog niet getrouwd hoor, maar toevallig
is mijn zus er ook druk mee bezig.
kzal zeggen dat ze op deze topic moet reageren, zal ze vast leuk vinden!!:)
bslemmaaaaa
ik heb al 4 kinderen dus vraag maar raak zou ik zeggen
mafiagirl
05-01-2004, 20:56
salam, mijn zus is ook zwangerrrrrrr ze is echt bezig met kleertjes kopen enz echt leuk voor haar.
IK heb een rare vraag aan jullie, heeft eigenlijk niets met deze topic te maken maar wil het gewoon even weten. Wanneer krijgen meisjes hun maagdenvlies denken jullie? sorry dat ik gelijk met iets anders begin sardina :rolleyes:
thalaw fe raskom en inchallah fe weladkom;)
Origineel gepost door mafiagirl
salam, mijn zus is ook zwangerrrrrrr ze is echt bezig met kleertjes kopen enz echt leuk voor haar.
IK heb een rare vraag aan jullie, heeft eigenlijk niets met deze topic te maken maar wil het gewoon even weten. Wanneer krijgen meisjes hun maagdenvlies denken jullie? sorry dat ik gelijk met iets anders begin sardina :rolleyes:
thalaw fe raskom en inchallah fe weladkom;)
Tijdens de ontwikkeling in de baarmoeder van hun moeder!!!!!!!
Leuke topic!
Ik bewonder vrouwen die moeder zijn van meerdere kinderen, zeker die met een klein leeftijdsverschil ertussen.
Ik word soms al stapelgek met 1 kind.
Is het zo dat als je een 2e krijgt het veel makkelijker is dan bij een 1e? Dan bedoel ik niet de bevalling zelf maar meer erna.
Ikzelf wil ook niet zo'n groot leeftijdsverschil tussen mijn kinderen maar soms weet ik niet hoe ik het zou moeten doen met 2 van die kleintjes..wat als de 1 niet wil slapen en de ander wel bijvoorbeeld... *zucht*
(ik heb zojuist een enerverend avondje achter de rug met een hyperactief dochtertje dat begrijpen jullie zeker wel)
Origineel gepost door Selly
Leuke topic!
Ik bewonder vrouwen die moeder zijn van meerdere kinderen, zeker die met een klein leeftijdsverschil ertussen.
Ik word soms al stapelgek met 1 kind.
Is het zo dat als je een 2e krijgt het veel makkelijker is dan bij een 1e? Dan bedoel ik niet de bevalling zelf maar meer erna.
Ikzelf wil ook niet zo'n groot leeftijdsverschil tussen mijn kinderen maar soms weet ik niet hoe ik het zou moeten doen met 2 van die kleintjes..wat als de 1 niet wil slapen en de ander wel bijvoorbeeld... *zucht*
(ik heb zojuist een enerverend avondje achter de rug met een hyperactief dochtertje dat begrijpen jullie zeker wel)
Selly,
Kinderen verschillen, het wil niet zeggen dat als je een hyperactief dochtertje hebt dat de volgende ook hyperactief is. Toen ik besloten had om een tweede te krijgen dacht ik ach ja ik heb al eentje dus een tweede dat zal wel meevallen. Nou ik heb het geweten de eerste maanden, mijn oudste dochter was jaloers, omdat zij voorheen alle aandacht kreeg en opeens moest die aandacht gedeeld worden. Daarbij komt nog eens dat een baby meer aandacht opeist!!! Zij was veranderd van een lief leuk gehoorzaam meid naar een zeer moeilijk behandelbare meid. Gelukkig heb wij haar duidelijk kunnen maken dat er geen reden is voor jalousie en met de tijd is de relatie ook goed geworden. Nou 5 jaar verder kunnen ze niet zonder elkaar en ik heb ook geen last meer van die twee!!! Ze trekken veel op met elkaar. En nu hebben we nog een baby erbij van 8 maanden en het gaat uitstekend.
Wat is de leeftijd van je 2 meisjes?
Maar is het niet reuze vermoeiend dan? Eer je rustig zit is de avond alweer om en kan je weer naar bed om de volgende ochtend weer te gaan werken.
ja Selly wat jij je afvraagt, vraag ik me ook af, EN IK HEB ER NOG GEEN 1, hihi!
ik denk dat de overstap van niks naar 1 moeilijker is, dan van 1 naar 2, want dat de routine is er dan al, alleen met 2 kinderen.
ik zou ook graag willen dat er weinig leeftijdsverschil tussen de eerste en de 2e zitten, maar ik ben bang dat ik het niet aankan, dat t te zwaar is.
mamma's help me uit deze gedachte!!!!
nou komop meiden niet zo negatief over jullie zelf
jullie kunnen meer dan jullie denken ok het is ook allemaal niet zo makkelijk je moet er wat voor opgeven zoals jr vrijheid van gaan en staan wanneer jij wilt (vooral in het eerste levensjaar)en je rust vooral je nachtrust zoals ik al zei heb ik 4 kinderen ik vind het geweldig maar ik moet wel zeggen het is alsof ik een klein bedrijfje run
over dat leeftijdsverschil bij mij zit er allemaal 4jaar tussen en ik vind het goed zo
zo heeft ieder kind tot zijn derde alle aandacht gekregen en ik kon weer wat rust krijgen het is ook makkelijk want de 2 oudste kunnen de kleintjes weer helpen
yasmina.
06-01-2004, 13:01
hmmm ja moeder4, een leeftijd van 4jr tussen lijkt mij ook wel wat...
maar is het niet zo dat je kleintje dan de leeftijd heeft bereikt om naar school te gaan etc... jij een kleintje hebt.... Ophalen, brengen in de middag ook weer ophalen en brengen...... volgens mij ben je dan echt alleen maar bezig met je kinderen en heb je nergens anders tijd meer voor.....
En hoe zou je dat eigenlijk moeten combineren met je werk?? KAN je het eigenlijk wel combineren, 2 kinderen en werk?
........ volgens mij kan je dan gewoon beter stoppen met werken??
Ik ben er zelf ook niet echt uit.
Ik heb een kleintje, je wil niet weeeten hoeveel aandacht ze opeist! Echt, soms heb ik zoiets van: hoe ga ik het volhouden??? Nog eventjes en dan ga ik knappen!
Echt soms kan ik wel staan janken om de bsellet die ze doet! En dan kan ze nog niet eens lopen!!!
(zelf werk ik ook 3,5 dag per week)
en dan nog een kleintje?? ik hou eentje al bijna niet vol..... raar dat alles dan me een lachje van je kleintje goedgemaakt is he.....
Ik zou niet weten hoe onze moeders het gedaan hebben!
hallo dames,
ik heb een fijne zwangerschap gehad daarmee bedoel ik ik heb de zwangerschap kwaaltjes niet echt gehad.
Helaas ondanks alles is bij de bevalling me dochterje overleden.
DE bevalling alles het was de moeite waard.
groetjes Dina
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.