Bekijk originele versie : Marokkaanse meiden zijn een stelletje jaloerze kippen bij elkaar!
Damn die marokladyz zijn zo zwaar jaloers op elkaar ze gunnen je niks !!!!!!!!!!!
Waarom moeten we elkaar zo moeilijk maken? Kunnen we elkaar niet gewoon het beste toewensen, en elkaar niet meer zo vies, jaloers, en gemeen aankijken? :confused: :zwaai:.
Miss_Wafae
05-01-2004, 15:59
Gelijk heb je..!
01LaHbIbAh09
05-01-2004, 15:59
Je hebt ze eenmaal bestaan, vindt het best wel jammer :(
je hebt zeker gelijk meid...
Mariam74
05-01-2004, 16:02
DAMN, het is inderdaad niet normaal, i.p.v. dat ze hun zuster het beste wensen, beter dan zichzelf, wensen ze haar de ondergrond. Waar blijven de meiden die anderen iets beters gunnen dan zichzelf :(
Abdel0095
05-01-2004, 16:02
Origineel gepost door tjsalout
Als jij dat voor elkaar krijgt , dan draag ik jou op voor een nominatie voor de nobelprijs.
Hahaha, je haalt me de woorden uit de mond bro. :D
loeloesch
05-01-2004, 16:03
Origineel gepost door hoceimachica20
Damn die marokladyz zijn zo zwaar jaloers op elkaar ze gunnen je niks !!!!!!!!!!!
Waarom moeten we elkaar zo moeilijk maken? Kunnen we elkaar niet gewoon het beste toewensen, en elkaar niet meer zo vies, jaloers, en gemeen aankijken? :confused: :zwaai:
Ik geef je helemaal gelijk! :goedzo: Maar ach ja daar staan marokkaanse meiden bekend om :jammer:
01LaHbIbAh09
05-01-2004, 16:05
Ik snap het echt niet, wij zijn zusters van elkaar... en moeten juist het beste voor elkaar gunnen, Wallah echt sommige mensen....:jammer:
SAMMYGIRL
05-01-2004, 16:10
Jongens zijn niet jaloers????? Kmerk anders dat ze het vaak niet kunnen hebben dat iemand wat heeft dat de ander wel heeft, maar goed...ciao :)
yep...als blikken konden doden!!
pfff...en ook om spullen inderdaad...het gaat nergens naar toe ..
:rolleyes:
miss_ainzohra
05-01-2004, 16:14
er zitten hier nu allemaal meiden die het volkomen eens met je zijn en ze praten mee maar ik wed erom dat er hier van die jaloerse meiden zitten ik zweer het en weet het 100% zeker
ja dat is ook waar ik kom ook uit een klein dorpje...
miss_ainzohra..je hebt helemaal gelijk..ik hou zelf niet van jaloerzie...heb er zelfs een hekel aan...maar ja dat zijn de ergste die het ontkennen.....
:o
alhoceima_boy15
05-01-2004, 16:23
Hahaha, allahou3lem dat ik ooit daarvoor een nobelprijs voor krijg :hihi: zal wel strak zijn :haha:..............
Marokkaanse meiden zijn de jaloerste wezens hier op aarde!!!
Volgens mij zijn de jongens niet zo heel erg jaloers onder elkaar?! Of heb ik dat mis?! ik ben niet jaloers op mn marrokkaanse broeders :)
alhoceima_boy15
05-01-2004, 16:26
Ja klopt, maar ik merk dat het vooral voor komt in Amsterdam, Utrecht, en Rotterdam, ik kom zelf uit een klein stadje waar je Marokkaanse meiden op 2 handen kan tellen, en wij onderling zijn vriendelijk tegen elkaar, er zijn wel roddels enzo standaar trouwens :nerd:, maar in de grote steden kijken die marok meiden je vaak raar aan :wow: je moet er maar aan wennen in die grote steden ;)
alhoceima_boy15
05-01-2004, 16:29
Ik ken ook veel voorbeelden van meiden die zehma een broek bij h&m halen, en dat voor 39.95, en hun vriendin dan vraagt waar heb je die gehaald? Zegt diegene van die broek, heb ik bij zara gehaald voor 69 euro!!! :maf: wollah echt zielig :jammer: zehma ik heb het duur gekocht!! dat is ook soms bij jongens
dan komt een gast aan en zegt ie : wat vinden jullie van me nieuwe versace pantalon voor 129 euro, terwijl hij die van shin dief heeft gekocht :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.